Archiwum - [Cari 1.6] Chce kupic carisme
Rafano - 06-06-2013, 22:03 Temat postu: [Cari 1.6] Chce kupic carisme Witam, chce kupić ta carisme http://tablica.pl/oferta/...code=457841b893 i czy była dobra? jak z utrzymaniem? czy to silnik GDI (z tylu pisze że GLX i czy ten silnik jest awaryjny?) bo już się gubie no i jak że spalaniem bo to by był mój 1 samochód. Z góry dziękuję za pomoc.
plecho1 - 06-06-2013, 22:28
Jest to silnik zwykły nie GDI. GDI jest tylko w pojemności 1.8 i dodatkowo chyba od rocznika 1997. W starszych było 1.8 na wielopónkcie. Silnik 1.6 jest chyba najmniej problemowym ale tak naprawdę wszystko zależy jaki trafisz egzemplarz. Spalanie jest podobne jak w innych autach z podobną mocą, koszty paliwa można obniżyć poprzez montaż LPG.
jurekschroda - 07-06-2013, 15:39
Mam dokładnie taką samą Carismę ( rocznik, wersja, silnik, nawet kolor).
Kupowałem ją jak miała 137 tys km, teraz ma jakieś 197 tys km. Od jakiś 30 tys km mam zamontowaną instalację LPG ( do pracy w dwie strony mam niecałe 120 km). Spala średnio około 8,5 l gazu na 100 km. Benzyny jakiś litr mniej.
Napis na tyle GLX oznacza wersję wyposażeniową - tą lepszą, bo były też uboższe GL.
Oprócz klimy są jeszcze elektryczne szyby przód tył i lusterka.
Auto sprawuje się bez zarzutu. Jedynie praca skrzyni biegów ( francuska) odbiega od japońskich standardów, ale da się przyzwyczaić. Do tego jest wygodne, fotele są naprawdę ok, dobrze trzyma się drogi. Dynamika jak na 90 KM jest ok, nawet zaskakuje pozytywnie przy wyższych prędkościach - tak od 130-40 w górę auto zbiera się zdecydowanie lepiej niż można się spodziewać.
Z dostępnością części eksploatacyjnych nie ma problemu, nie są też drogie.
Rafano - 07-06-2013, 15:44
Dziękuję bardzo za opinię. Jak ktoś ma jakąś to pisać i na co zwracać uwagę. I czy ten silnik jest awaryjny?
scoratir - 08-06-2013, 08:54
Silnik 1.6, taki jak w tym aucie, jest najmniej awaryjny z montowanych silników w carismie. Możesz zwrócić uwagę czy nie cieknie bardzo olej ze skrzyni biegów od dołu przy wybieraku. Możesz się też przyglądnąć czy nie ma rdzy nad szybą przednią nad/pod uszczelką... ale to już mniej istotne.
|
|
|