To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - Oring reduktora

sylvek - 10-06-2013, 11:10
Temat postu: Oring reduktora
Witam wszystkich,

zlokalizowałem wyciek na reduktorze, spod silniczka sterującego napędami. Zakupiłem stosowny oring. Jednak nie wiem jak wyjąć silniczek, by zmienić gumowy oring Silniczek po dokręceniu 3 śrub wychodzi jakieś 8-10 cm, rusza się na boki i tyle.
W jaki sposób go zdemontować ?

Pozdrawiam
Adam

zbyszekm2 - 10-06-2013, 11:17

Tez ciebie witam :)
Najprościej to odkręć plastikowy dekielek z silniczka, (uważaj na uszczelkę po między planikami) i odkręć trzy śruby z blaszki przez którą mocowany jest do reduktora.
Po to ściągasz dekielek bo musisz wypiąć go tak aby w reduktorze został wodzik który sterowany jest przez duże białe kółko)
Inaczej musiał byś ściągać dekiel z czujnikami a tu już mógłbyś narobić sobie problemów.

sylvek - 10-06-2013, 16:05

Czyli rozebrać ten silniczek, powyciągać trybiki z niego, tak aby został sam wodzik ? Odkręciłem tą obudowę silniczka - ale po ujrzeniu trybików - stwierdziłem, że to się musi prościej robić :) Ale cóż, odkręcę 2x :)

Dzięki.

zbyszekm2 - 10-06-2013, 17:08

żeby nie rozbierać silnika, to trzeba odkręcić dekiel z czujnikami, wyjąć zębatkę, wyciągnąć silniczek z wodzikiem.
sylvek - 10-06-2013, 19:14

Ok, tak zrobię :)
Tylko po cholerę wodzik jest dzielony ?

zbyszekm2 - 10-06-2013, 19:24

sylvek napisał/a:
Ok, tak zrobię :)
Tylko po cholerę wodzik jest dzielony ?

otworzysz dekiel z reduktora to zobaczysz. Dla mnie prościej jest rozebrać silniczek.

grzerog - 17-06-2015, 19:12

Witam. Mam pytanie w temacie. Jak ustawić popychacz przed zamontowaniem kół zębatych całego mechanizmu sterującego wodzikiem reduktora.
Pozdrawiam.

zbyszekm2 - 18-06-2015, 08:31

Zadzwoń do mnie wyśle ci foty mmsem.
WujekChirurg - 04-03-2022, 09:07

zbyszekm2 napisał/a:
Zadzwoń do mnie wyśle ci foty mmsem.

Cześć, odgrzewam trochę kotleta ale akurat jestem na etapie walki z silniczkiem. Mógłbyś również i mnie przesłać zdjęcia lub poinstruować jak powinien być ustawiony wodzik od silniczka? Zdaje się, że czeka mnie wymiana bo zaraz po odpaleniu mam błąd reduktora a czujniki wszystkie nowe. E-mail do mnie: wujekchirurg@gmail.com. z góry dzięki i pozdrawiam 😉



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group