Outlander II GEN Techniczne - [II 3.0 V6] Olej w automatycznej skrzyni biegów
TomiF19 - 18-06-2013, 12:30 Temat postu: [II 3.0 V6] Olej w automatycznej skrzyni biegów Witam. Czy orientuje się ktoś kiedy należy wymienić olej w skrzyni automatycznej współpracującej z motorem 3.0 ??
Z góry dzięki za odpowiedz.
andrzejGb - 21-06-2013, 21:31
Podane jest ze po 96tys kilometrach lub 48miesięcy
kubabrzesko - 31-01-2014, 16:52
Jaki olej polecacie do skrzyni automat w 3,0 benzynie???ile go tam wchodzi???jest jakiś filterek??
andrzejGb - 01-02-2014, 15:38
oryginalny olej do skrzyni automatycznej zwykłej nie bezstopniowej to DIA QUEEN J2 do zdobycia w ASO choć nie jest łatwo ,wchodzi 8,4L , filtr - nie wymienia się
kubabrzesko - 01-02-2014, 16:40
Slyszalem ze dobrze zna się na mitsubishi ten gość [URL=http://gtspec.motointegrator.pl/] Czy miał ktoś z Was z nim doczynienia???
GrzesiekJozefow - 01-02-2014, 16:55
andrzejGb napisał/a: | oryginalny olej do skrzyni automatycznej zwykłej nie bezstopniowej to DIA QUEEN ATF J2 do zdobycia w ASO choć nie jest łatwo ,wchodzi 8,4L , filtr - nie wymienia się |
Pojemność układu to 8,2 l. Przy wymianie wejdzie nieco mniej. Ja wymieniałem na RAVENOL ATF TYPE J2/S FLUID ( http://www.ravenol.pl/ole...2-s-fluid-.html ). Olej ten jest raczej bez problemów dostępny w Polsce.
andrzejGb - 02-02-2014, 14:22
GrzesiekJozefow napisał/a: | andrzejGb napisał/a: | oryginalny olej do skrzyni automatycznej zwykłej nie bezstopniowej to DIA QUEEN ATF J2 do zdobycia w ASO choć nie jest łatwo ,wchodzi 8,4L , filtr - nie wymienia się |
Pojemność układu to 8,2 l. Przy wymianie wejdzie nieco mniej. Ja wymieniałem na RAVENOL ATF TYPE J2/S FLUID ( http://www.ravenol.pl/ole...2-s-fluid-.html ). Olej ten jest raczej bez problemów dostępny w Polsce. |
w serwisówce podali 8,4 L ale wchodzi mniej
i ta cena !!!!! jest z 5 razy tańszy od oryginału!!!! ja płaciłem za DIA QUEEN ATF J2 po 92zł /litr a
mitsu00 - 02-02-2014, 14:29
andrzejGb napisał/a: | GrzesiekJozefow napisał/a: | andrzejGb napisał/a: | oryginalny olej do skrzyni automatycznej zwykłej nie bezstopniowej to DIA QUEEN ATF J2 do zdobycia w ASO choć nie jest łatwo ,wchodzi 8,4L , filtr - nie wymienia się |
Pojemność układu to 8,2 l. Przy wymianie wejdzie nieco mniej. Ja wymieniałem na RAVENOL ATF TYPE J2/S FLUID ( http://www.ravenol.pl/ole...2-s-fluid-.html ). Olej ten jest raczej bez problemów dostępny w Polsce. |
w serwisówce podali 8,4 L ale wchodzi mniej
i ta cena !!!!! jest z 5 razy tańszy od oryginału!!!! ja płaciłem za DIA QUEEN ATF J2 po 92zł /litr a | Niemiecki RAVENOL robi b dobre jakosciowo oleje zarowno przekladniowe jak i silnikowe. Sam tez ich uzywam bo i cena jest atrakcyjna.
GrzesiekJozefow - 02-02-2014, 16:53
andrzejGb napisał/a: | w serwisówce podali 8,4 L |
Rzeczywiście, instrukcja serwisowa podaje 8,4 l natomiast instrukcja obsługi 8,2 l
Tak, czy inaczej to różnica bez znaczenia jeżeli kupuje się olej samemu bo ten występuje w jedno litrowych opakowaniach.
andrzejGb - 07-02-2014, 16:49
a jaki olej silnikowy stosujecie w 3.0V6 ja castrol magnatec 5w30
GrzesiekJozefow - 09-02-2014, 11:15
andrzejGb napisał/a: | a jaki olej silnikowy stosujecie w 3.0V6 ja castrol magnatec 5w30 |
Przez kilka lat stosowałem: MOTUL 8100 Eco-clean C2 SAE 5W30. Obecnie ze względów praktycznych (zakup olejów do dwóch różnych samochodów u jednego sprzedawcy) przeszedłem na MILLERS XF LONGLIFE C2 5w30.
dariusz0472 - 24-10-2016, 16:47
Witam! Mam pytanie,gzie znajduje sie korek spustowy oleju w automatycznej skrzyni biegow 3.0 v6 (outlander 2007R.) Czy ktos slyszal o oleju Eneos ECO ATF ?
|
|
|