[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Pasek rozrządu 2.0 DID
radomir - 24-06-2013, 23:15 Temat postu: Pasek rozrządu 2.0 DID Co ile km wskazana jest wymiana paska rozrządu, jak producent zaleca? Diesel, 2.0, pasek jeszcze oryginalny.
Bizi78 - 25-06-2013, 06:44
Lista czynności serwisowych:
http://www.mitsubishi.pl/lista_przegladow
wiewioor - 09-08-2013, 14:20
Z tego co rozumiem jeśli na oficjalnej stronie producenta nie mam informacji o wymianie paska rozrządu (1.8 Diesel 150 KM - wersja japońska) - to znaczy że jest łańcuch ??
Trik - 09-08-2013, 18:39
W dieslu od VW pasek co 120Kkm, 4N13 jest chyba na łańcuchu. http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4N1_engine
kubas - 31-10-2013, 21:16
Witam. Nieuchronnie zbliżam się do 120k km i wymiany rozrządu. Czy ktoś kto już robił rozrząd w swoim 2.0 DiD'ku od VW wymieniając go, zwrócił uwagę na producenta części wkładanych przez fabrykę?
Jakich producentów polecacie jeśli chodzi o pasek, rolki i pompę wody?
Najlepszy byłby oryginał, ale kto jest jego producentem?
Trik - 31-10-2013, 23:50
kubas, Zerknij do działu Outlandera II. Tam szczegółów wymian jest zdecydowanie więcej niż w dziale lancerza. Wszystkiego się dowiesz.
.swat. - 05-11-2013, 00:38
A czy w Miśku benzynie wymienia się łańcuch, bo już zgłupiałem ?
Trik - 05-11-2013, 01:15
Podobno co 300Kkm albo jak pojawią się niepokojące grzechotniki, cokolwiek to znaczy . Przy przeglądzie można to sprawdzić; czy nie wyciągnięty, czy napinać działa czy ma smarowanie itp. Ja miałem sprawdzany przy 100km, przy okazji kontroli luzów zaworowych.
.swat. - 05-11-2013, 22:38
Trik- dzięki bardzo. W końcu jakaś konkretna informacja !!
radomir - 09-11-2013, 19:33
kubas napisał/a: | Witam. Nieuchronnie zbliżam się do 120k km i wymiany rozrządu. Czy ktoś kto już robił rozrząd w swoim 2.0 DiD'ku od VW wymieniając go, zwrócił uwagę na producenta części wkładanych przez fabrykę?
Jakich producentów polecacie jeśli chodzi o pasek, rolki i pompę wody?
Najlepszy byłby oryginał, ale kto jest jego producentem? |
kubas, i co tam się dowiedziałeś? warto by usystematyzować na naszej Lancerowej działce tego typu informacje
spojrzałem na stronę rozrząd.pl i tam mają rozrządy VW, Ina, Contitech, Ruville...ciekawe jak jest z gwarancją kilometrów czyli wymieniając któryś z nich ma się ponownie +120tys.km, no i jak jakościowo
no i pytanie czy warto montować wzmocniony/uzbrojony pasek rozrządu, co to daje i czy w jakimś zestawie jest to do zdobycia czy specjalne zamówienie
kubas - 13-02-2014, 21:22
Jestem już po wymianie. Jeśli chodzi o rolki napinające to w oryginale były marki INA z nabitymi dodatkowo symbolami VW. Sugerując się wypowiedziami poprzedników na forum również takowe kupiłem(razem w zestawie z paskiem) Na pompie wodnej nie znalazłem nazwy producenta po za znaczkami VW ale założyłem... zdaje się Rouvila.
Goście, którzy mi to wymieniali powiedzieli żeby nie liczyć na kolejne 120K i przyjechać na wymianę po ok 80kkm. Sam nie wiem jak się do tego ustosunkować. Stwierdzili, że gdybym dał znać wcześniej to załatwiliby oryginalny rozrząd z Audi na którym mógłbym zrobić kolejne 120kkm. Z jednej strony wydaje mi się to bzdurą skoro w pudełku też byłyby roleczki z paskiem na których pisałoby INA tyle , że dodatkowo ze znaczkiem VW czy Audi.
lukasz3112 - 14-02-2014, 19:43
kubas, pierdzielą głupoty i tyle. ja też wymieniałem na INA. było 110tys na blacie więc do 210-220tys spokojnie nie ma co zaglądać.
krzychu - 14-02-2014, 21:10
A oni zawsze tak mówią. Ale ogólnie ja wychodzę z założenia że jak męczysz silnik w mieście na krótkich dystansach i to agresywną jazdą to pomyśl o wymianie po 90 tys. W końcu to nie duży koszt.
A jak śmigasz w trasie to spokojnie robisz to 120 tys...
|
|
|