To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Techniczne - [MSS DID] Lampka kontrolna diagnozowania silnika

spacestarman - 16-07-2013, 11:31
Temat postu: [MSS DID] Lampka kontrolna diagnozowania silnika
Cześć,

Zabrałem się wczoraj z moim Space Starem na trasę +/- 200 km. Najpierw 100 km jazdy z prędkością 60-100 km/h, wyłączenie silnika, przerwa 5 minut, a później 80 km na autostradzie z prędkością 120-140 km/h.

Po jakiś 60 km (po przerwie, na autostradzie) zapaliła mi się 'Lampka kontrolna diagnozowania silnika', mniej więcej taka: http://img98.imageshack.us/img98/3408/cosrg1.gif

Samochód strasznie zaczął mulić i miał problem z przyspieszaniem, przez chwilę zwolniłem do 70-80 km/h i po 10 sekundach lampka zgasła i znowu mogłem normalnie jechać.

Czy ktoś z Was miał taką sytuacje? Co mogło być powodem takiej reakcji samochodu?

Z góry bardzo dziękuję

plecho1 - 16-07-2013, 22:19

Aby się dowiedzieć co się stało trzeba podłączyć autko pod komputer i sprawdzić co to za błąd bo w inny sposób nie da się powiedzieć co się stało. A z którego roku masz auto?
spacestarman - 17-07-2013, 08:50

z 2004
plecho1 - 17-07-2013, 09:34

Więc błędy powinno się dać sprawdzić zwykłym Elmem 327 i jakimś darmowym programem typu EasyOBD II lub u każdego mechaniora z komputerem diagnostycznym.
spacestarman - 20-07-2013, 22:30

Podpialem dzisiaj urzadzonko i nie wyswietlil sie zaden blad. Mozliwe, ze cos sie po prostu na chwile podzialo dziwnego ?
SiMa - 20-07-2013, 22:53

spacestarman napisał/a:
Samochód strasznie zaczął mulić i miał problem z przyspieszaniem


Tzn., że włączył się tryb awaryjny silnika.

A jaki masz silnik? Może to pomoże w bardziej precyzyjnym zdiagnozowaniu...

Bizi78 - 20-07-2013, 22:55

SiMa napisał/a:
A jaki masz silnik?

W temacie jest DID :wink: .

SiMa - 20-07-2013, 23:10

hahaha...ślepy mimo okularów i tak pozostaje ślepym ;)
bgregor - 21-07-2013, 14:09
Temat postu: Re: Lampka kontrolna diagnozowania silnika
spacestarman napisał/a:

Samochód strasznie zaczął mulić i miał problem z przyspieszaniem,


Miałem podobną sytuację , tryb awaryjna włączył się z powodu braku podciśnienia . Przyczyną było przytkanie drożności plastikowego króćca przy pompie podciśnienia.

spacestarman - 21-07-2013, 21:09

jestem w stanie jakoś sam to sprawdzić / naprawić ?
bgregor - 21-07-2013, 22:25

Tak możesz . Na pompie podciśnienia która jest na końcu głowicy od strony skrzyni biegów jest plastikowy króciec z dwoma przewodami podciśnienia. Jeden gruby idzie do serwa i drugi dużo cieńszy do sterowania turbiny. ten wężyk zdejmujesz przy wyłączonym silniku. odpalasz i przytykasz końcówkę króćca palcem. Powinieneś poczuć obecność podciśnienia na palcu. Jeśli nie to sprawdzić na tym grubszym czy jest. Naprawa polega na przeczyszczeniu ,udrożnieniu plastikowego elementu przykręconego do pompy na dwie śrubki.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group