To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - witam wszystkich

przemo76 - 30-07-2013, 10:41
Temat postu: witam wszystkich
Witam wszystkich mitsumaniaków.
Od kilku dni stałem się posiadaczem outlandera pierwszej generacji.
moje auto pochodzi z 2004 roku 2,4 manual.
pierwsze wrażenia z jazdy są rewelacyjne, przesiadłem się z forestera 06, i zastanawiam się do dzisiaj jak mogłem się męczyć jeżdżąc tym samochodem :lol:
komfort jazdy, cichość w samochodzie przy wi ękrzych prędkościach to jest coś czego w forku nie uświadczyłem, oby tylko nic się nie działo choć kiedyś miałem montero sport i przez dwa lata tylko olej wymieniałem.

na razie pytanie moje dotyczy jakiegoś skrzypienia w tylnim zawieszeniu jakby jakieś dwa elementy gumowe ścierały sie ze sobą, jak stanę na hak i pobujam autem słychać.

dziękuję za wszelkie sugestie

postaram sie być w miare aktywnym użytkownikiem forum :p

mitch2000 - 30-07-2013, 20:34

Cześć, zapewne jedna lub więcej tulejek ma już jakiś luz. Niestety w zawieszeniu Outlanderów jest ich sporo. Mam u siebie to samo i wybieram się na szarpaki do stacji diagnostycznej. Jeśli ktoś ma lepszy pomysł jak to zdiagnozować to również czekam na info:)
albercik83 - 30-07-2013, 21:01

Wydaje mi sie że tylko szarpaki ale do tego ogarnięty diagnosta musi być. Bo dużo punktów do sprawdzenia. U mnie w outku też puka ale przód i tył. Z przodu wymieniałem gumy na stabilizatorze i na chwilke pomogło. A teraz puka tak samo jak przed wymianą. natomiast tył bardzo podobnie stuka jak przód. Pozostaje mi ta diagnostyka. U mnie w mieście takie sprawdzenie to 20pln więc da się przeżyć.
pozdro

monsun - 01-08-2013, 15:53

Moga skrzypiec dwie rzeczy;) u mnie skrzypialy tuleje i po ich wymianie nastapila cisza, nie powiem ktore poniewaz wymienilem wszystkie, jednak ostatnio znowu zaczelo skrzypiec i tym razem skrzypi tylko jak jest zaciagniety hamulec reczny:)
Conio - 02-08-2013, 07:46

przemo76 napisał/a:
przesiadłem się z forestera 06, i zastanawiam się do dzisiaj jak mogłem się męczyć jeżdżąc tym samochodem

No to teraz mnie zaskoczyłeś ze tak blado forek wypadł :)
sorki za ot.

przemo76 - 02-08-2013, 14:15

Conio napisał/a:
przemo76 napisał/a:
przesiadłem się z forestera 06, i zastanawiam się do dzisiaj jak mogłem się męczyć jeżdżąc tym samochodem

No to teraz mnie zaskoczyłeś ze tak blado forek wypadł :)
sorki za ot.



forkiem jak jechałeś 140 to słychać było na zmianę wyjący silnik z oporami powietrza, miałem tam 158km więc moc podobna,
tu przy prędkości 170 w samochodzie jest cisza, niemalże nie słychać silnika, nie mówiąc że forek to taczka w prowadzeniu, auto dobre dla myśliwego, weterynarza,itp

desti - 02-08-2013, 15:37

No tak ale w Outlanderze to przy 200km/h można śmiało wyłączyć radio bo i tak już go nie słychać
dinero47 - 04-08-2013, 09:29

monsun napisał/a:
Moga skrzypiec dwie rzeczy;) u mnie skrzypialy tuleje i po ich wymianie nastapila cisza, nie powiem ktore poniewaz wymienilem wszystkie, jednak ostatnio znowu zaczelo skrzypiec i tym razem skrzypi tylko jak jest zaciagniety hamulec reczny:)


Wystarczy trochę smaru do wysokich temperatur między szczęki a tarcze kotwiczną i ręczny nie skrzypi.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group