Car Audio - CB Radio Lancer
DjQuest - 01-08-2013, 12:11 Temat postu: CB Radio Lancer Próbował ktoś może filtrów przeciwzakłóceniowych do instalacji CB ? Dmuchawa i wycieraczki "wyją" niesamowicie szczególnie na wyższych obrotach. Udało wam się to zniwelować. Na allegro takie coś :
http://allegro.pl/filtr-f...html?source=mlt
Greku1410 - 01-08-2013, 17:50
dodatkowa masa do anteny powinna dużo zdziałać a kosztuje tyle co kawałek kabla
DjQuest - 02-08-2013, 18:59
Cała instalacja CB antena i odbiornik prawidłowo zestrojone. Zakłócenia pochodzą od zasilania to sprawdzone. Czy ktoś ma sprawdzony "filtr" lub sposób ? Zmiana radyjka i anteny to nie o to chodzi bo sprzęt paradny, a jednak Lancerek śmieci .
Tomii - 03-08-2013, 12:29
spróbuj podłączyć zasilanie radia bezpośrednio pod akumulator,
DjQuest - 03-08-2013, 19:20
Tak oczywiście radio CB podłączone bezpośrednio do akumulatora kable ekranowane umasowione. Wszelkie przypadki opisane na forach CB i google nie działają w Lancerku benzyna 1.5 rok 2010. Może nikomu to nie przeszkadza, albo nie zwraca na to uwagi, bo nie zawsze jeździ się na wycieraczkach i dmuchawie na maxa.
MmzTattoo - 19-09-2013, 23:31
Jeśli nadal z tym walczysz powiedz jakie radio i jaka antena
krzychu - 20-09-2013, 07:07
DjQuest napisał/a: | Może nikomu to nie przeszkadza, albo nie zwraca na to uwagi, bo nie zawsze jeździ się na wycieraczkach i dmuchawie na maxa. |
No ale ja też mam taki efekt, ale przy przykręconym RF Gain na połowę (co moim zdaniem nie zmniejsza zasięgu tylko poprawia działanie ASC bo nie ma wtedy - moim zdaniem - przesterowania wejścia) nie zauważam problemu. A swoją drogą odpuściłem bulwersowanie się tym dopiero wtedy ja stałem w korku za jakimś samochodem i usłyszałem zakłócenia od tylnej wycieraczki poprzedzającego mnie samochodu. Tak, że RF Gain na połowę, ASC dobrze działa (Harry II ASC) i ogólnie jestem zadowolony. Radyjko od razu zrobiło się kulturalniejsze nie ucina nie szatkuje itd itp.
a4ry - 25-05-2014, 20:31
DjQuest napisał/a: | Zakłócenia pochodzą od zasilania to sprawdzone. |
Temat trochę stary ale może komuś się przyda. Kiedyś udało mi się nabyć filtr jak w załączniku (zapłaciłem w złotówkach tyle co tu jest w euro): http://www.leboncoin.fr/e...o/575527085.htm .
Zrobił robotę. Na zasilanie nie ma nic lepszego. Należy pamiętać, że filtr musi być koniecznie zmasowany z karoserią bo w przeciwnym wypadku nie jest skuteczny w 100%. Dlatego większość filtrów posiadających tylko wejście i wyjście jest do niczego.
mjsystem - 26-05-2014, 17:48
a4ry napisał/a: |
DjQuest napisał/a:
Zakłócenia pochodzą od zasilania to sprawdzone.
Temat trochę stary ale może komuś się przyda. Kiedyś udało mi się nabyć filtr jak w załączniku (zapłaciłem w złotówkach tyle co tu jest w euro): http://www.leboncoin.fr/e...o/575527085.htm .
Zrobił robotę. Na zasilanie nie ma nic lepszego. Należy pamiętać, że filtr musi być koniecznie zmasowany z karoserią bo w przeciwnym wypadku nie jest skuteczny w 100%. Dlatego większość filtrów posiadających tylko wejście i wyjście jest do niczego. |
Nie sądzę, że pomoże w sytuacji zakłóceń elektrycznego wspomagania kierownicy. Przykładem jest nowa Honda Accord. Nawet na forum CB jest temat tego problemu.
a4ry - 31-05-2014, 22:37
mjsystem napisał/a: | Nie sądzę, że pomoże w sytuacji zakłóceń elektrycznego wspomagania kierownicy. Przykładem jest nowa Honda Accord. Nawet na forum CB jest temat tego problemu. |
Zasadnicze pytanie jak wchodzą te zakłócenia do CB jeżeli przez zasilanie to filtr ten działa cuda. Wystarczy wziąć go w rękę żeby poczuć, że to nie byle popierdułka, waży z kilogram .
Wg mnie ważne jest też żeby radio samo w sobie miało dobre filtry. Kiedyś na ten temat pisałem kolaborat na jednym z forów CB.
|
|
|