To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - [C52A 1.5] Problemy z silnikiem

jareckiente - 19-08-2013, 13:02
Temat postu: [C52A 1.5] Problemy z silnikiem
Witam.
Ostatnio wymienialem uszczelniacze zaworowe w swoim misku i zaczely sie problemy. Co prawda auto przestalo palic olej ale mechanik w ramach bonusu ustawil mi luzy zaworowe. I od tamtej pory mam duze prleblemy z moca mojego auta. Zaczelo cos stukac w silniku (chyba zawory) ale po konsultacji z mechanikiem cos tam bylo wyrobione i dlatego stukaja ale w niczym to nie przeszkadza. Kiedy przekraczam 2.5 tys obrotow auto slabnie strasznie i w ogole nie chce przyspieszac. Sprint do setki zajmuje 18 sek... Wymieione zostaly:
- nowa kopulka i palec
-nowe swiece
- nowe kable wys. napiecia
- wymienione kondensatorki na ecu, sprwadzone sciezki
Problem nie zniknal :(
Ostatnio jechalem w daleka podroz (ponad 1000 km) i okolo 400 km stalo sie cos dziwnego. Przy zmianie biegu z 4 na 5 auto zgaslo... agle bez zadnego szarpiecia. Zjazd na pobocze i w ogole przerazenie w oczach ;P zakrecilem i odpalil od strzala... przejechalem kawalem i to samo sie stalo. Chwile poczekalem, odpalil i juz bez zadnego problemu ( chyba ze chodzi ze nie chce [przyspieszac) dojechalem do celu. Wiecie moze co to moze byc ?
Aha i to nie jest tak ze caly cas nie ma tej mocy. Czasami ladnie ciagnie do odciecia a czasami tylko wyje :(
Prosilbym o pomoc

Pozdrawiam Jarek

Krzyzak - 19-08-2013, 13:51

jak ustawiał na zimnym silniku - a musiał, bo po wymienia uszczelniaczy silnik był zimny a zawory rozregulowane - to pewnie to
trzeba na gorącym zdjąć pokrywę i zrobić regulację jeszcze raz - jak najszybciej, póki się jeszcze nic nie wypaliło

jareckiente - 19-08-2013, 14:13

Jutro podjade do mechanika dopiero bo zaraz do pracy. I stad moze sie brac ten brak mocy ? Zle ustawione luzy zaworowe ?

edit:
Widzialem na Twojej stronie jak ustawic ten luz ale jest mala roznica ze moj samochod jest 12 zaworowy a ten ze zdjec jest 8. Jakie sie roznice wiesz moze ?

Krzyzak - 20-08-2013, 08:24

różnica TYLKO taka, że regulujesz pary zaworów ssących a nie pojedyńczy zawór
ryba_84 - 21-08-2013, 08:58

odchodząc od tematu zaworów które radze ustawić w miarę szybko, nie jest to trudne ani drogie jeśli nie robi się tego samemu, objawy ze spadkiem mocy jak przy zapchanym filtrze paliwa, wymiana nie zaszkodzi a koszt niewielki.
jareckiente - 21-08-2013, 11:35

Filtr paliwa byl wymieniony od razu, tak samo jak powietrza. Zapomnialem o tym napisac. A z regulacja mam taki problem, ze nie mam szczelinomierza;/ a po wizycie u mechanika i po uslyszeniu kosztu takiej uslugi ( 80 euro...) wole sam to zrobic.
Pozdrawiam

Krzyzak - 21-08-2013, 13:11

80€ za coś, co MUSI! zrobić po wymianie uszczelniaczy? - bez sensu
jareckiente - 21-08-2013, 13:41

Nie uszczelniacze wymienialem jeszcze w Polsce. I tam poprstu ustawil to na zimnym silniku...

[ Dodano: 24-08-2013, 14:15 ]
Ok czesci zamowione z Polski. 5 dni trzeba czekac :P Profilaktyczie wymienie jeszcze filtr paliwa bo nie daje mi to spac w nocy :P
Pozdrawiam

[ Dodano: 31-08-2013, 13:08 ]
Dzisiaj wzialem sie za regulacje i zauwazylem ze mam zapadnietye 2 zawory ssace 3 cylindra i wydechowy 4. Oczywiscie igdzie sie luzy ie zgadzaja ;/ I pytanie mam co zrobic z tymi zapadnietymi ustawic na nich luz wlasciwy czy juz do wymiay wszystko ?:(



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group