To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - [C52A 1.5] Luzy zaworowe

jareckiente - 04-09-2013, 14:19
Temat postu: [C52A 1.5] Luzy zaworowe
Witam
Mam pytaie odnosie ustawienia luzow zaworowych w moim samochodzie. Otoz po zdjeciu pokrywy zaworow i tej oslony rozrzadu probowalem ustawic silnik w odpowiediej pozycji. Na tym kole zalazlem taka strzalke ale za cholere nie wiedzialem jak ja ustawic... szukalem jakiegos znaku, kropki albo znaczka "T" i niestety nie znalazlem. Moglby mi ktos powiedziec jak to ustawic w moim silniku ? Czytalem jak Krzyzak to ustawial w swoim galancie ale u mnie jest to troche inaczej.
Z gory dziekuje za pomoc i przepraszam ze tak pytam ale jestem kompletnym laikiem :P

Krzyzak - 04-09-2013, 14:45

w Galu jest tak samo jak w Colcie
T masz na wale a nie na wałku rozrządu
jak zdejmiesz pokrywę to musisz pokryć znak na kole zębatym ze znakiem na obudowie silnika (a na wale wcięcie koła pasowego ze znaczkiem T obudowy plastikowej rozrządu)
potem robisz obrót wałem (wałek rozrządu będzie przekręcony o 180*)

jareckiente - 05-09-2013, 00:58

Dalej malo z tego rozumiem... no nic rano rozkrece i bede szukal tych znakow jak nie to porobie zdjecia i poprosze o pomoc ;p Dzieki za odpiwiedz :)
Krzyzak - 05-09-2013, 07:45

porób zdjęcia - wiele się wyjaśni
jareckiente - 07-09-2013, 15:53