To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - carisma 1,8 gdi czy warto???

tupak1992 - 06-09-2013, 15:55
Temat postu: carisma 1,8 gdi czy warto???
witam mam dylemat czy kupic carisme 1,8gdi prosze o opinie mitsumaniakow xD http://tablica.pl/oferta/...html#3aa7d7d410
glina - 06-09-2013, 16:28

jesli sprawna, to cena calkiem dobra
Bizi78 - 06-09-2013, 18:18

tupak1992, na forum jest dział chcę kupić carismę, o tutaj:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=87
Prośba do moda o przeniesienie.

GrzesiekP - 06-09-2013, 21:03

Witam
Autko fajne 1,8gdi napewno bedzie smigać dobrze jeżeli powięci sie mu trochę więcej uwagi. Po 2000 roku zaczeli w carismach montować francuskie skrzynie biegów wiec może to być kolejny problem pod względem awaryjności, pozatym nie wiem czy po 2000 roku carismy wychodziły w ocynkowanej budzie - moim zdaniem nie.

glina - 07-09-2013, 09:52

GrzesiekP napisał/a:
Witam
Autko fajne 1,8gdi napewno bedzie smigać dobrze jeżeli powięci sie mu trochę więcej uwagi. Po 2000 roku zaczeli w carismach montować francuskie skrzynie biegów wiec może to być kolejny problem pod względem awaryjności, pozatym nie wiem czy po 2000 roku carismy wychodziły w ocynkowanej budzie - moim zdaniem nie.


francuskie byly zawsze do 1,6 i diesli
gdi mialy japonskie skrzynie
rocznik nie gra roli

ocynk był w cari tez zawsze, ciezko spotkac jakas naprawde mocno zardzewiala

kamir - 07-09-2013, 10:41

glina, francuskie skrzynie są też w 1.8 SOHC oraz 1.8 MSX.
Co nie zmienia faktu, iż w GDI są tylko japońskie skrzynie.

pyza - 10-09-2013, 23:20

ocynk był w cari tez zawsze, ciezko spotkac jakas naprawde mocno zardzewiala[/quote]

skoro byl ocynk to chyba z jednenj strony.wiele carism widzialem i moge wymienic pare wad . wlew benzyny lekko koroduje,blotnik krawedzie splywowe od lewej strony w okolicach chlapaczy zbiera sie syf i zapycha otwory splywowe i tam lakier sie odparza i korodije.nadkola tylne sa z blachy nie osloniete plastikowym nadkolem od wewnatz jest warstwa ochronna bitumiczna a od lewej strony w okolicach kola zapasowego,tlumika jest tylko dana warstwa podkladu szarego ktora to koroduje.nie pisze tu o konkretnym rdzewieniu ale wykwinty sa.a jak ocynk to cos nie bardzo.mowa o carisma po lifcie nie tluczonym

emjot - 11-09-2013, 08:55

GDI? Ja się zastanawiam po co wchodzić w taki silnik - nie bezproblemowy, wtrysk bezpośredni (nie założysz LPG), a osiągami i spalaniem nie powala jakoś szczególnie... szczególnie w samochodzie ok. 10 letnim... mój sąsiad chyba miał do sprzedania Cari 1.6 w ori przebiegu 110kkm (w rodzinie od początku), muszę się go dopytać. Cena nawet niższa jak w ogłoszeniu... ja bym tam takie auto wolał...
pyza - 11-09-2013, 23:12

emjot napisał/a:
GDI? Ja się zastanawiam po co wchodzić w taki silnik - nie bezproblemowy, wtrysk bezpośredni (nie założysz LPG), a osiągami i spalaniem nie powala jakoś szczególnie... szczególnie w samochodzie ok. 10 letnim... mój sąsiad chyba miał do sprzedania Cari 1.6 w ori przebiegu 110kkm (w rodzinie od początku), muszę się go dopytać. Cena nawet niższa jak w ogłoszeniu... ja bym tam takie auto wolał...


no to nie jest tak do konca.jesli stawiasz na LPG to sobie daruj ten motor. z tego co obczajam to silnik jest prosty tylko trzeba sie zaznajomic z tematem od tego jest forum.a spalanie to ja sobie chwale.no zalezy jak trafisz.kazde uzywane auto nie wiadomo jakiej marki moze byc pulapka lub szczesciem



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group