To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA6A/W 2.0TD] Brak mocy

shiftyy - 14-09-2013, 16:25
Temat postu: [EA6A/W 2.0TD] Brak mocy
Witam, dziś przejechałem się Galantem mojego znajomego. Ma ten sam model z tego samego roku co ja, 2.0 TD. U niego autko ładnie się zbierało, i czuć było "moc" turbiny. Natomiast jak wsiadłem do mnie to po prostu czułem się jak w Lagunie 2.0 bez turba, hihi. Moje autko jest zdecydowanie słabsze, no i turbina mi nie świszczy tak jak u niego. Dodam tylko że jakieś 2 miesiące temu wymieniałem turbinę, co może być powodem takiego spadku mocy?

PS. Od 2 tygodni nie działa mi obrotomierz, może mieć to coś wspólnego?

Pieraś - 14-09-2013, 19:21

..Wybacz kiepski zart ale zobaczylem temat to pomyslalem, gdzie w 90 konnym dieslu moc .. spox moja 133 konna bena jest slaba tez.

Wg mnie jesli ma mula to ta turbina Ci chyba nie dziala

milo - 14-09-2013, 19:21

shiftyy napisał/a:
Od 2 tygodni nie działa mi obrotomierz, może mieć to coś wspólnego?

Sygnal do obrotomierza idzie z czujnika połozenia wału co ma wpływ na prace silnika

shiftyy - 14-09-2013, 19:48

Czyli zepsuty obrotomierz może być powodem?
milo - 14-09-2013, 19:49

Moze być powodem uszkodzony czujnik połozenia wału :!:
shiftyy - 14-09-2013, 19:58

Przybliż mi coś o uszkodzonym czujniku położenia wału, bardzo prosze.
milo - 14-09-2013, 20:05

Pali sie kontrolka silnika po przekreceniu stacyjki i gasnie po uruchomieniu :?:
kaleto1233 - 15-09-2013, 15:37

Zaczynaja się problemy z pompa wtryskowa.
milo - 15-09-2013, 17:24

kaleto1233 napisał/a:
Zaczynaja się problemy z pompa wtryskowa.

:?: :?: :?: wątpię

kaleto1233 - 15-09-2013, 17:52

milo napisał/a:
kaleto1233 napisał/a:
Zaczynaja się problemy z pompa wtryskowa.

:?: :?: :?: wątpię


w moim 2.0TD niestety takie objawy pokazywal, nie mowię ze na 100 to to

milo - 15-09-2013, 18:22

kaleto1233 napisał/a:
w moim 2.0TD niestety takie objawy pokazywal, nie mowię ze na 100 to to

Tzn :?:

adacomp - 15-09-2013, 22:08

silnik się uruchomił w tzw. trybie awaryjnym czyli w ograniczonym zakresie obrotów i bez turbo.

miałem kiedyś taką sytuację raz ponad 2 lata temu , a mam swojego gala od lipca 2010 , objaw był taki że rano po odpaleniu i ruszeniu nie mogłem wkręcić silnika na więcej niż 1500-1800 obr/min a turbo z tego co wiem łapie przy około 1800 obr/min i jechałem tak kilka minut z gazem do dechy , więc postanowiłem zatrzymać i wyłączyłem silnik , potem odczekałem może ze 20s. i ponownie zapaliłem , ruszyłem i wszystko było już w normie i nigdy więcej już nie miałem takiego objawu.
jedynie nie pamiętam czy paliły się wtedy jakieś kontrolki.

tryb awaryjny może się ponoć objawić jak jest problem z dawkowaniem paliwa przez pompę wtryskową tyle wyczytałem

Owczar - 15-09-2013, 22:40

Pasek balansowy się zerwał i uszkodził czujnik położenia wału. Silnik działa w trybie awaryjnym i stąd brak mocy. Standard w TD. Też to przerabiałem.
shiftyy - 16-09-2013, 18:18

Kontrolka od silnika pali się na stałe ;/
Owczar - 16-09-2013, 19:02

Szukaj czujnika wału i paska balansu.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group