To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Techniczne od 2006r - Duszę się przy 2000 rpm + lampki wyłączonej kontroli trakcji

grabtool - 09-10-2013, 15:45
Temat postu: Duszę się przy 2000 rpm + lampki wyłączonej kontroli trakcji
Cześć,

L200, Dakar Edition, chip Rallitronic, rocznik 2007.

Sprawa 1

Symptomy: na trzecim, czwartym, piątym biegu ciut ponad 2000 rpm silnik tak jakby dusił się (robi takie "mmmYmmmYmmmY") i tak do 2500 - 3000 obrotów. powyżej jest ok. głównie na zimno. jak się rozgrzeje jest ok. Turbo działa (włącza się ok. 2200 - 2300 rpm i ciągnie). Może filtr powietrza?

Sprawa 2

Zupełnie bez sensu dwa razy po przejechaniu ronda włączają mi się dwie kontrolki wyłączenia kontroli trakcji (te autka z zygzakami?!) i już ich się nie da wyłączyć ;) Po ponownym odpaleniu auta kontrolki znikają.

Jestem totalnym laikiem, zanim pójdę do warsztatu z autkiem chciałbym zasięgnąć waszej opinii, co to może być.

Pozdro
Wojtek

zbyszekm2 - 09-10-2013, 16:13

Check się pali?
Jeśli chodzi o trakcje, to albo czujnik położenia kierownicy jest zepsuty, albo musisz ustawić zbieżność.

grabtool - 09-10-2013, 16:19

Zbyszek, "Check się pali?" w sensie? Żadna kontrolka mi się nie pali oprócz tych dwóch EPS, które włączyły mi się ni stąd ni zowąd dwa razy.
disterek - 10-10-2013, 16:38

Sprawa 1 bardzo często się u mnie przytrafia. Wymień filtr paliwa ;) . U mnie to pomaga i robię taką operację średnio raz na pół roku. Trzeba lać lepsze paliwko.
grabtool - 10-10-2013, 22:06

Oddałem do zaprzyjaźnionego serwisu. Filtr paliwa na pewno. Głowią się natomiast nad EPS-em, bo im wyskakuje nieznany błąd ;)
disterek - 10-10-2013, 22:17

To jeden problem z głowy. Mam "araba" bez systemów, więc z drugim problemem nie pomogę :) .
grabtool - 11-10-2013, 17:04

zbyszekm2 napisał/a:

Jeśli chodzi o trakcje, to albo czujnik położenia kierownicy jest zepsuty, albo musisz ustawić zbieżność.


chciałem powiedzieć, że jesteś niesamowity :) to BYŁ czujnik położenia kierownicy :) ) zbieżność przy okazji też sprawdzili.

dzięki Wam obu :)

pozdro

[ Dodano: 12-10-2013, 16:37 ]
"nie chwalić dnia przed zachodem słońca" - dzień po odbiorze auta z warsztatu nie dość, że zapaliły mi się kontrolki ESP i Check Engine to jeszcze wyczuwalnie wszystko straciło moc. cholera jasna...

[ Dodano: 15-10-2013, 20:08 ]
the saga continues...

dzisiaj byłem w serwisie Blaszka w Luboniu. podpięli mnie pod komputer. wyskoczył błąd czujnika ciśnienia. błąd skasowali. na razie zalecili obserwację zachowania auta. na razie nie widzą potrzeby wymiany czujnika. będę obserwował :)

natomiast proponują regulację zaworów i wymianę uszczelek (13 sztuk?) w silniku. tak naprawdę nie wiem, kiedy ostatni raz (i czy w ogóle) wymieniano je w mojej elce. w każdym razie oszacowali oryginalne uszczelki (400 zł), ich wymianę plus regulację zaworów na 700 zł.

pozdrawiam Was mając nadzieję, że to dobra cena...?

wojtek ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group