To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant - Ogólne - [EAx 97-04] Turbo W galancie ea2a/w

majdanos - 31-10-2013, 02:48
Temat postu: [EAx 97-04] Turbo W galancie ea2a/w
Grzebiac w internecie napotkalem cos co mnie bardzo zainteresowalo gosciu robi sobie turbo w garazu co prawda soft ale do normalnego to mu duzo moim zdaniem nie braknie :) ogolnie to polecam czytac od 2012r chyba ze ktos nie moze patrzec na civica :D http://pawel000.blogspot.com
milo - 31-10-2013, 19:54

Dość ciekawe i siła twórcza , Polak potrafi :D
drexvs - 31-10-2013, 22:22

Łady projekt :D Będę śledził to na pewno uważnie.
Witek vel Mysza - 09-11-2013, 07:48

Amatorszczyzna po całości, ciekawe czy panewki nie dostały... Jak można użyć zwykłego węża do zasilania turbiny olejem!
Faza - 10-11-2013, 15:31

Haha, witek typowy polaczku, zazdrość zżera? Panewki nie dostały a samo turbo jeszcze nie dmucha bo nie ma sterowania (waste gate otwarty cały czas). Z ciekawostek powiem, że sterowanie będzie oparte o "własnoręcznie zaprojektowane ecu wraz z napisanym softem do niego". Ty to pewnie byś najwyższej ecu master wsadził i to w firmie jakiejś i byłbyś wtedy full pro:D Cała akcja to hobby Pawła i wiadomo, że nie zawsze się wszystko udaje ale warto próbować i się czegoś nowego nauczyć. Ty profesjonalisto pewnie dumnie pierdzisz w stołek:D
sampler - 10-11-2013, 20:16

Wlasnie w calym tekscie brakowalo mi informacji o wystrojeniu. Czekamy zatem na wyniki z hamowni i zyczymy powodzenia w projekcie :)
marek-mp - 11-11-2013, 20:48

Też jestem cholernie ciekawy co ze sterowaniem silnikiem po zmontowanu całego systemu turbo. Myślicie że ecu master ogarnie taką modyfikacje ? Nie miałem do czynienia z tym urządzeniem i nie wiem jakie ma możliwości ale samo założenie turbo do Gala wydaje się do załatwienia w zaciszu własnego warsztaciku. Tym bardziej kiedy jest dostępny tak szczegółowy poradnik jaki robi Paweł.
arturj123 - 13-11-2013, 00:10

Projekt bardzo ciekawy, z niecierpliwością czekamy co dalej... Ciekawe ile KM i Nm jest w zasięgu :twisted:
Marcino - 14-11-2013, 19:52

hehe, wszscy posiadacze 2.0 zaintersowani i podexcytowani..:)
i9i - 14-11-2013, 20:00

Marcino napisał/a:
hehe, wszscy posiadacze 2.0 zaintersowani i podexcytowani..:)


Jak się okaże, że da się z tego osiągnąć 160 koniów to lepsza opcja od swapa będzie :D

Juiceman - 14-11-2013, 20:45

i9i napisał/a:
Marcino napisał/a:
hehe, wszscy posiadacze 2.0 zaintersowani i podexcytowani..:)


Jak się okaże, że da się z tego osiągnąć 160 koniów to lepsza opcja od swapa będzie :D


Eeeee... a dźwięk V6 to co z radia będzie leciał xD

majdanos - 14-11-2013, 21:40

ale w w V6(nie mowie o vr4) nie masz psyyttt w blov offa a tu juz mozesz miec :D
drexvs - 14-11-2013, 21:57

Turbo to jest turbo ! :D Trochę głębiłem temat i kumpel mi mówił ze znał gościa co właśnie do takiego samego galanta założył oprócz turbo głowicę z Evo 7. Lecz nie jestem pewny tematu w 100% ! I nie wiem czy to nie są po po prostu mity.
majdanos - 14-11-2013, 22:26

ciekawe czy tłoki i korbowod pasowałby z evo w koncu tez bylo 4g63 ino ze turbo ;D raczej watpie ale kto wie ;p bym musial poszukac danych technicznych
drexvs - 14-11-2013, 22:31

Od dłuższego czasu zastanawiam się jak to jest, że w galancie jest prawdopodobnie ''ten sam silnik'' 4G63 co w lancerze i jeszcze nikt nie podejmował się grubszych modów. A jaki kol wiek temat modów 2.0 kończył się swap na 2,5 V6 !


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group