To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - Outlander turbo Warszawa - moze ktoś zna samochód?

Dark1006 - 22-11-2013, 13:42
Temat postu: Outlander turbo Warszawa - moze ktoś zna samochód?
witam

co myślicie o tym samochodzie czy warto za tą cenę ?
http://otomoto.pl/mitsubi...-C31345517.html

patrycjuszek - 22-11-2013, 14:07

Ja uważam że za drogo. Za tą cenę to bym wolał coś takiego:

http://otomoto.pl/hyundai...-C31132682.html

dawcio - 22-11-2013, 15:36

to troszkę sporo za ten model!Ja bym poszukał w tej kasie coś takiego dla przykładu:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C31212241.html

peja-1991 - 22-11-2013, 20:04

Gepard auto to krętacze także nie licz, że przebieg jest autentyczny itp.
Wiem bo kupiłem u nich jedno auto.

Jeżeli chcesz OII takiego jak dawcio podrzucił to odezwij się, będę zmieniał na koniec roku ;)

Maddox - 23-11-2013, 01:40
Temat postu: Re: Outlander turbo Warszawa - moze ktoś zna samochód?
Dark1006 napisał/a:
witam

co myślicie o tym samochodzie czy warto za tą cenę ?
http://otomoto.pl/mitsubi...-C31345517.html

Za turbo placi sie za stan i fun z jazdy, trudno go porownywac do Hundaia(nie mam nic do tej marki) albo do OII, inny styl jazdy. Mozna dac 3 dychy i dokladac albo wiecej i miec banana na twarzy. Twoja kasa twoj wybor. Przyjechac, ogladac, przejechac sie, podejsc do tematu na chlodno

desti - 23-11-2013, 15:24

patrycjuszek,
Porównywać Hyundaia Santafe do Outlandera Turbo to już jest gruby nietakt
Od razu widać że to komis sprzedaje bo nie ma ksenonów ASR ESP i wielofunkcyjnej kierownicy ale zadbane egzemplarze bez wkładu własnego mogą po tyle chodzić i jest fun z jazdy chociaż stwierdzam że już mi za mało mocy jest

elektryk - 24-11-2013, 20:23

desti napisał/a:
Porównywać Hyundaia Santafe do Outlandera Turbo to już jest gruby nietakt
Chętnie usłyszą dlaczego. Mnie nawet by pasował taki Hyundai. O ile by się znalazł z rocznika powiedzmy 2010, z silnikiem 2.7l V6.
desti - 25-11-2013, 18:49

elektryk,
Hyundaia santa fe można porównywać do Outlandera ale II generacji
Co do różnic między Turbiakem a santa fe to od razu gabaryty Santa fe masz większy i 7 miejscowy a nie 5 jak OI. Silnik to 2,7 w santa fe nie ma takiego temperamentu bo ma ok 11s do 100km/h a w OI Turbo to raczej jest o temperamencie GTI tak samo manualnej skrzyni z automatem też nie wypada porównywać.
Ale porównywanie z OII z silnikiem 2,4 170Km z CVT to już ma jakiś sens bo są o podobnej wielkości, podobnym silniku
No ale to jest moje zdanie i nie musicie się z tym zgadzć.

patrycjuszek - 25-11-2013, 19:36

Nie ma co sie kłócić. O I Turbo za 30tys kupiłbym sam, bo za te pieniądze nie ma nic lepszego, ale jakbym miał wydać 40 tys na auto nr 1 w rodzinie to Santa Fe od 2008 roku 2,7 v6 189ps, jest dobrym wyborem a OII 2,4 170 ps kosztuje około 50tys.
elektryk - 26-11-2013, 01:01

desti napisał/a:
elektryk,
Hyundaia santa fe można porównywać do Outlandera ale II generacji
Co do różnic między Turbiakem a santa fe to od razu gabaryty Santa fe masz większy i 7 miejscowy a nie 5 jak OI. Silnik to 2,7 w santa fe nie ma takiego temperamentu bo ma ok 11s do 100km/h a w OI Turbo to raczej jest o temperamencie GTI tak samo manualnej skrzyni z automatem też nie wypada porównywać.
Chyba cytujesz dane z Santa Fe pierwszej generacji, druga ma też silni 2.7 ale o nieco innej konstrukcji i ciut większej mocy. W sieci jest trochę opisów, ale jak to zwykle bywa ludzie mieszają generacje i liftingi, takie pytanka do Santa Fe:
- jaki tam jest wariant napędu 4WD w drugiej generacji?
- jaki jest prześwit drugiej generacji?

patrycjuszek - 26-11-2013, 05:10

Prześwit SantaFe 203 mm,
Napęd - powyżej 40km/h auto jest przednionapędowe,
między 30km/h a 40km/h działa w trybie auto, czyli po wykryciu
uślizgu kół przednich dołącza tyl, lub mozemy użyć przycisku 4wd lock
to będzie rozdzial siły przekazywanej na osie 50:50

poniżej 30km/h - działa jak przy włączonym 4wd lock, czyli cały czas przekazuje
po 50% na każdą oś ( takie koreańskie quattro )

jak sie tak zawiesi że po przekątnej kola sie będą obracać to ESP powinno je przyblokować i
wtedy sila pójdzie na koła z przyczepnością.

desti - 26-11-2013, 06:56

Nie akurat nie cytowałem danych technicznych
patrycjuszek, zgadza się za te pieniądze ciężko wybrać coś sensownego i też się zgadzam z tym że ten Turbo to cenowo przegięte jest zwłaszcza że fajerwerków on nie ma .
Z tego co napisałeś to już Santa fe mi nie odpowiada ja wolę auta co cały czas mam 4x4

elektryk - 26-11-2013, 09:33

patrycjuszek napisał/a:
Napęd - powyżej 40km/h auto jest przednionapędowe,

Czyli w SantaFe przy poślizgu powyżej 40km/h nie zadziała 4x4?

desti napisał/a:
patrycjuszek, zgadza się za te pieniądze ciężko wybrać coś sensownego i też się zgadzam z tym że ten Turbo to cenowo przegięte jest zwłaszcza że fajerwerków on nie ma .
Z tego co napisałeś to już Santa fe mi nie odpowiada ja wolę auta co cały czas mam 4x4
Ja powiem więcej, nawet jak dołożysz drugie 30k PLN to ciężko jest znaleźć coś sensownego.
patrycjuszek - 26-11-2013, 18:37

Tak jak napisałem wcześniej pomimo włączonego przycisku 4WD LOCK, powyżej 40km/h Santa FE staje się przednionapędowe. Ecologia się kłania. Mniejsze spalanie.
elektryk - 26-11-2013, 23:42

patrycjuszek napisał/a:
Tak jak napisałem wcześniej pomimo włączonego przycisku 4WD LOCK, powyżej 40km/h Santa FE staje się przednionapędowe. Ecologia się kłania. Mniejsze spalanie.
Ma w du..e ekologię. Wkurzające jest to że jakby ktoś zrobił modyfikację żeby na stałe były włączone 4WD to by tylny dyfer nie wytrzymał stałego obciążenia.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group