Chcę Kupić Outlandera - Outlander turbo Warszawa - moze ktoś zna samochód?
Dark1006 - 22-11-2013, 13:42 Temat postu: Outlander turbo Warszawa - moze ktoś zna samochód? witam
co myślicie o tym samochodzie czy warto za tą cenę ?
http://otomoto.pl/mitsubi...-C31345517.html
patrycjuszek - 22-11-2013, 14:07
Ja uważam że za drogo. Za tą cenę to bym wolał coś takiego:
http://otomoto.pl/hyundai...-C31132682.html
dawcio - 22-11-2013, 15:36
to troszkę sporo za ten model!Ja bym poszukał w tej kasie coś takiego dla przykładu:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C31212241.html
peja-1991 - 22-11-2013, 20:04
Gepard auto to krętacze także nie licz, że przebieg jest autentyczny itp.
Wiem bo kupiłem u nich jedno auto.
Jeżeli chcesz OII takiego jak dawcio podrzucił to odezwij się, będę zmieniał na koniec roku
Maddox - 23-11-2013, 01:40 Temat postu: Re: Outlander turbo Warszawa - moze ktoś zna samochód?
Za turbo placi sie za stan i fun z jazdy, trudno go porownywac do Hundaia(nie mam nic do tej marki) albo do OII, inny styl jazdy. Mozna dac 3 dychy i dokladac albo wiecej i miec banana na twarzy. Twoja kasa twoj wybor. Przyjechac, ogladac, przejechac sie, podejsc do tematu na chlodno
desti - 23-11-2013, 15:24
patrycjuszek,
Porównywać Hyundaia Santafe do Outlandera Turbo to już jest gruby nietakt
Od razu widać że to komis sprzedaje bo nie ma ksenonów ASR ESP i wielofunkcyjnej kierownicy ale zadbane egzemplarze bez wkładu własnego mogą po tyle chodzić i jest fun z jazdy chociaż stwierdzam że już mi za mało mocy jest
elektryk - 24-11-2013, 20:23
desti napisał/a: | Porównywać Hyundaia Santafe do Outlandera Turbo to już jest gruby nietakt | Chętnie usłyszą dlaczego. Mnie nawet by pasował taki Hyundai. O ile by się znalazł z rocznika powiedzmy 2010, z silnikiem 2.7l V6.
desti - 25-11-2013, 18:49
elektryk,
Hyundaia santa fe można porównywać do Outlandera ale II generacji
Co do różnic między Turbiakem a santa fe to od razu gabaryty Santa fe masz większy i 7 miejscowy a nie 5 jak OI. Silnik to 2,7 w santa fe nie ma takiego temperamentu bo ma ok 11s do 100km/h a w OI Turbo to raczej jest o temperamencie GTI tak samo manualnej skrzyni z automatem też nie wypada porównywać.
Ale porównywanie z OII z silnikiem 2,4 170Km z CVT to już ma jakiś sens bo są o podobnej wielkości, podobnym silniku
No ale to jest moje zdanie i nie musicie się z tym zgadzć.
patrycjuszek - 25-11-2013, 19:36
Nie ma co sie kłócić. O I Turbo za 30tys kupiłbym sam, bo za te pieniądze nie ma nic lepszego, ale jakbym miał wydać 40 tys na auto nr 1 w rodzinie to Santa Fe od 2008 roku 2,7 v6 189ps, jest dobrym wyborem a OII 2,4 170 ps kosztuje około 50tys.
elektryk - 26-11-2013, 01:01
desti napisał/a: | elektryk,
Hyundaia santa fe można porównywać do Outlandera ale II generacji
Co do różnic między Turbiakem a santa fe to od razu gabaryty Santa fe masz większy i 7 miejscowy a nie 5 jak OI. Silnik to 2,7 w santa fe nie ma takiego temperamentu bo ma ok 11s do 100km/h a w OI Turbo to raczej jest o temperamencie GTI tak samo manualnej skrzyni z automatem też nie wypada porównywać. | Chyba cytujesz dane z Santa Fe pierwszej generacji, druga ma też silni 2.7 ale o nieco innej konstrukcji i ciut większej mocy. W sieci jest trochę opisów, ale jak to zwykle bywa ludzie mieszają generacje i liftingi, takie pytanka do Santa Fe:
- jaki tam jest wariant napędu 4WD w drugiej generacji?
- jaki jest prześwit drugiej generacji?
patrycjuszek - 26-11-2013, 05:10
Prześwit SantaFe 203 mm,
Napęd - powyżej 40km/h auto jest przednionapędowe,
między 30km/h a 40km/h działa w trybie auto, czyli po wykryciu
uślizgu kół przednich dołącza tyl, lub mozemy użyć przycisku 4wd lock
to będzie rozdzial siły przekazywanej na osie 50:50
poniżej 30km/h - działa jak przy włączonym 4wd lock, czyli cały czas przekazuje
po 50% na każdą oś ( takie koreańskie quattro )
jak sie tak zawiesi że po przekątnej kola sie będą obracać to ESP powinno je przyblokować i
wtedy sila pójdzie na koła z przyczepnością.
desti - 26-11-2013, 06:56
Nie akurat nie cytowałem danych technicznych
patrycjuszek, zgadza się za te pieniądze ciężko wybrać coś sensownego i też się zgadzam z tym że ten Turbo to cenowo przegięte jest zwłaszcza że fajerwerków on nie ma .
Z tego co napisałeś to już Santa fe mi nie odpowiada ja wolę auta co cały czas mam 4x4
elektryk - 26-11-2013, 09:33
patrycjuszek napisał/a: | Napęd - powyżej 40km/h auto jest przednionapędowe, |
Czyli w SantaFe przy poślizgu powyżej 40km/h nie zadziała 4x4?
desti napisał/a: | patrycjuszek, zgadza się za te pieniądze ciężko wybrać coś sensownego i też się zgadzam z tym że ten Turbo to cenowo przegięte jest zwłaszcza że fajerwerków on nie ma .
Z tego co napisałeś to już Santa fe mi nie odpowiada ja wolę auta co cały czas mam 4x4 | Ja powiem więcej, nawet jak dołożysz drugie 30k PLN to ciężko jest znaleźć coś sensownego.
patrycjuszek - 26-11-2013, 18:37
Tak jak napisałem wcześniej pomimo włączonego przycisku 4WD LOCK, powyżej 40km/h Santa FE staje się przednionapędowe. Ecologia się kłania. Mniejsze spalanie.
elektryk - 26-11-2013, 23:42
patrycjuszek napisał/a: | Tak jak napisałem wcześniej pomimo włączonego przycisku 4WD LOCK, powyżej 40km/h Santa FE staje się przednionapędowe. Ecologia się kłania. Mniejsze spalanie. | Ma w du..e ekologię. Wkurzające jest to że jakby ktoś zrobił modyfikację żeby na stałe były włączone 4WD to by tylny dyfer nie wytrzymał stałego obciążenia.
|
|
|