To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - problem z lacerem IV 1.3 benzyna 12v PILNE pomocy

kozame113 - 25-11-2013, 09:27
Temat postu: problem z lacerem IV 1.3 benzyna 12v PILNE pomocy
witam mam problem z moim lancerem mianowicie auto rano ładnie pali bez problemu jak zimne to i normalnie można jechać ale jak dostaje temperatury to traci moc tak jakby go zalewało , i w kabinie czuć mocno benzyne . dodam że świece ,przewody były zmieniane na nowe i też wyczyściłem kopułke . nie wiem co może być może wy mi pomożecie . Z góry dzięki.
Krzyzak - 25-11-2013, 10:41

zawory regulowałeś?
to jest gaźnik jeszcze czy już wtrysk?

kozame113 - 25-11-2013, 11:55

zawory były regulowane 3 miesiące temu bo uszczelniacze zaworów zmieniałem . Na wtrysku jest .

[ Dodano: 25-11-2013, 19:09 ]
jeszcze może uzupełnie opis problemu chodzi o to że nie jeźdźiłem nim przez cztery dni i właśnie takie objawy były ale po kilku godz jak postał musiałem jechać i się okazało że jest już ok i teraz nie wiem czy to chwilowy problem czy tak bd raz chodził raz nie bo już trzeci raz tak miałem .

Krzyzak - 26-11-2013, 08:44

kozame113 napisał/a:
zawory były regulowane 3 miesiące temu
przy jakiej temperaturze?
kozame113 - 26-11-2013, 17:04

na zimnym a potem na ciepłym dodam że w letni i ciepły dzień . mam jeszcze jedno pytanie czy to normalne że z rury wydechowej leci woda i dość mocno kopci na biało ?
Krzyzak - 26-11-2013, 22:08

czyli ustawianie zgodnie ze sztuką
co do wody - wszystko zależy kiedy
zimą normalne
przy mocnym gazowaniu normalne
ale latem to już nie do końca normalne
tam jest katalizator i zmienia pewne chemikalia w wodę właśnie
bardzo mocne kopcenie parą przy ubywaniu płynu chłodniczego najczęściej oznacza spaloną uszczelkę głowicy - co by tłumaczyło te problemy

siwylok - 27-11-2013, 09:07

Kopcenie na biało to tez moze byc znak, ze ma zle dawkowane paliwo. Komp dostaje bledne dane - mze byc lewe powietrze, dziura w wylocie, sonda. Tylko wtedy czerwony troll powinien sie zaswiecic
kozame113 - 27-11-2013, 11:30

ale kontrolki się nie świecą zobacze z tą dawką paliwa
CB4W_00 - 29-11-2013, 20:53

Nie jestem pewien ale masz pewnie dwa czujniki temperatury, jeden podaje odczyt do ECU drugi do wskaźnika na desce.
Na podstawie odczytu z czujnika temperatury( i nie tylko) dobierana jest mieszanka.
Może być tak że czujnik zdechł i silnik chodzi cały czas na ssaniu i go zalewa ;)
Jakie masz spalanie ? Może być też padnięta sonda lambda.

kozame113 - 30-11-2013, 11:01

spalanie jest wysokie teraz na 10 litrach zrobiłem 90 km .
CB4W_00 - 30-11-2013, 15:12

To jeszcze nie jest wysokie spalanie, miałem colta z tym silnikiem, zimą w mieście na krótkich odcinkach potrafił łyknąć 12l/100km.

Robiłeś odczyt błędów?

kozame113 - 30-11-2013, 23:27

nie robiłem bo nie ma gdzie w tym mrągowie byłem i jednego z najlepszych to powiedział że czegoś tam nie ma że to lancer i jakieś zabezpieczenia ma . nie mogłem się z nim dogadać . Co do spalania to zależy najczęściej to 10 ale i zdaża się 19 ale to rzadko .
CB4W_00 - 01-12-2013, 11:00

Przecież możesz sobie sam odczytać błędy. Podłączasz kontrolkę do złącza diagnostycznego i wymruga ci błędy.

http://eurosoftware.com.p.../ecu_error.html

Krzyzak - 01-12-2013, 21:48

CB4W_00 napisał/a:
miałem colta z tym silnikiem, zimą w mieście na krótkich odcinkach potrafił łyknąć 12l/100km
ja też - nigdy nie przekroczyłem 8/100; absolutnie nigdy

edit - nic tylko sobie zrobić kabelek, kupić starego Palma i odczytać pracę sondy lambda - skoro takie spalanie, to może być to
albo w ciemno sondę zmienić - tam chyba jest na 2 przewody, z 70 zł kosztuje NTK

kozame113 - 03-12-2013, 20:00

niestety jest na cztery przewody .


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group