To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero Sport - Pajero Sport

LongHorn - 25-11-2013, 16:30
Temat postu: Pajero Sport
noszę sie z zamiarem kupna ale nie jestem pewny z jakim silnikiem (który lepszy najlepszy bardzo lubie też automatyczne skrzynie ale to nie jest jakiś kazus ) i tu proszę zaprawionych w temacie o rady.

auto będzie sporadycznie (kilkanascie razy w roku) użytkowane na długich trasach ponad 1000km oraz weekendowo w lasach i polach ale nie ma mowy o jakimś upalaniu (jedynie średni teren jak się go nie da objechać czyli wyprawowo/wycieczkowy) rekreacja związana z moją pasją.
chciałbym by był ze mną długie lata poddawany stopniowo niezbyt
inwazyjnym modyfikacjom
taki jest plan a jak wyjdzie czas pokarze....

do jazdy na co dzień mam inne auto, chyba że nie będę chciał z pajero wysiąść

jeremy - 25-11-2013, 20:15

cześć, mi pasuje moje 99KM , sport z 98' demon prędkości to nie jest ale daje sobie rade z punktu a do b sobie zawsze dojadę.

jak planujesz kilka razu do roku się przejechać to może coś z lat 80 sobie spraw i wyszykuj na lalkę niech oko cieszy,
pozdrawiam

Besiek - 25-11-2013, 22:28

Jeśli to ma być kilkanaście razy w roku trasa po około 1000km, to wychodzi że co najmniej raz w miesiącu, to ja bym jednak obstawiał 3.0 w benzynie i sugerowałbym LPG. Jeździłem prawie 3 lata grzechotnikiem 115 konnym (złego słowa na niego nie powiem, nigdy nie zawiódł), ale gdybym miał jeszcze raz kupować sporta to jednak zdecydował bym się na benzynę. I tak jak przedmówca nadmienił, demonem dynamiki a również ekonomiki to ten diesel nie jest.
LongHorn - 27-11-2013, 15:58

dziekuję za sugestie

jak sprawdzić auto przed zakupem, co szczególnie i w jaki sposób
np:
napędy
przebieg faktyczny (komputer?)
jakie są newralgiczne miejsca itd

Besiek - 27-11-2013, 18:35

Podstawa to zdrowa rama - kanał lub najazd, młotek i stukamy. Im bardziej niedostępne miejsca opukasz tym lepiej.
LongHorn - 27-11-2013, 19:14

trochę mnie martwi iż auto z rocznika 2000+ może mieć problemy z korozją i to ramy czyli elementem zdawałoby sie najmocniejszym....

a jak sprawdzic czy napedy działaja prawidłowo?

Besiek - 27-11-2013, 22:07

Niestety taka bolączka tych samochodów. Jeśli chodzi o napędy to poszukaj na forum. Na pewno było, a ja się nie znam i nie będę zmyślał.
LongHorn - 29-11-2013, 12:16

a z jakim przebiegiem auta nie warto kupować? tzn jakie są średnie maxymalne przebiegi silnika 3.0 ?
btomek - 08-01-2014, 15:51

Uważam, że przebiegu nie należy brać zbytnio pod uwagę, a obecną kondycję silnika i całego samochodu. Wszystko zależy jak obchodził się z autem właściciel. Można trafić takie z przebiegiem poniżej 100tyskm zajeżdzone z silnikiem i całą resztą do remontu, jak również z ponad 200tyskm w idealnym stanie, gdzie właściciel dbał o auta, inwestował w nie dokonując odpowiednich napraw.
zbyszekm2 - 09-01-2014, 10:29

btomek napisał/a:
Uważam, że przebiegu nie należy brać zbytnio pod uwagę, a obecną kondycję silnika i całego samochodu. Wszystko zależy jak obchodził się z autem właściciel. Można trafić takie z przebiegiem poniżej 100tyskm zajeżdzone z silnikiem i całą resztą do remontu, jak również z ponad 200tyskm w idealnym stanie, gdzie właściciel dbał o auta, inwestował w nie dokonując odpowiednich napraw.

Dobrze prawi.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group