To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III GEN Techniczne - czy tą CVT skrzynia da się jeżdzić?

motif - 13-01-2014, 22:15
Temat postu: czy tą CVT skrzynia da się jeżdzić?
Czesc,
testowalem dzis nowego outlandera w benzynie 2.0 4x4 ktory niestety jest tyko w opcji z ta automatyczna skrzynia (bo ja che 5 miejscowego) Co o niej sadzicie? da sie tym jezdzic, nie jest awaryjna? No i te skrzydelka przy kierownicy mi sie nie podobaja...trudno miec opinie po krotkiej jezdzie testowej ale wydawalo mi sie troche mulowata i glosna.

Prawie ze zdecydowany jestem na wycofanie zamowienia na skode Yeti i zamowic oulandera
tylko ta skrzynia mnie meczy...
dzieki

xylen - 13-01-2014, 23:59

Na temat CVT znajdziesz na forum mnóstwo opinii, ma zagorzałych fanów jak i zadeklarowanych wrogów:)
Po prawie 50 tys przejechanych z ta skrzynia śmiało mogę polecić, do miasta idealna w trasie też spokojnie daje rade, nie słyszałem aby ktoś miał jakiekolwiek problemy techniczne.

motif - 14-01-2014, 02:05

dzieki! a jeszcze pytanie czy te manetki musza byc srebrne??? nie ma w jakiejs wersji czarnych? bo tak wygladaja strasznie tandetnie i odpustowo...
PiotrKw - 14-01-2014, 07:35

motif napisał/a:
2.0 4x4


Tylko , że xylen ma z silnikiem 2.4 . Natomiast zestawienie którym jeżdziłeś może Cię męczyć cały czas jako przyszłego właściciela . :wink:
Z jakim motorem zamówiłeś Yeti ???

xylen - 14-01-2014, 08:15

Cytat:

dzieki! a jeszcze pytanie czy te manetki musza byc srebrne??? nie ma w jakiejs wersji czarnych?
no niestety są tylko srebrne, w sumie to niewiele je widać...
PiotrKw ma racje, ja mam mocniejszy silnik, z mniejsza mocą komfort będzie mniejszy.

motif - 14-01-2014, 09:10

PiotrKw napisał/a:
motif napisał/a:
2.0 4x4


Tylko , że xylen ma z silnikiem 2.4 . Natomiast zestawienie którym jeżdziłeś może Cię męczyć cały czas jako przyszłego właściciela . :wink:
Z jakim motorem zamówiłeś Yeti ???


zamowilem 2.0 TDI 110HP wiec tez bez szalow, dealer mnie zrobil w konia bo nie powiedzial ze na homologacje ciezarowa musze to zaznaczyc przed rozpoczeciem produkcji auta wiec sie spoznnilem i po homologacji. W tym momencie zlozylem wypowiedzenie.

PiotrKw - 14-01-2014, 11:16

motif napisał/a:
zamowilem 2.0 TDI 110HP wiec tez bez szalow,


Ale za to wyprzedzanie na pewno będzie przyjemniejsze :wink:

lexus - 14-01-2014, 14:24

Cytat:
Ale za to wyprzedzanie na pewno będzie przyjemniejsze
ale wygląd i prezencja skody , :P
PiotrKw - 14-01-2014, 14:27

lexus napisał/a:
ale wygląd i prezencja skody


O gustach się nie dyskutuje :wink:
Choć z kolei, jak mawia mój znajomy, to wszystko ta sama blacha tylko trochę inaczej powyginana . :wink:

elektri - 15-01-2014, 15:15

motif napisał/a:
trudno miec opinie po krotkiej jezdzie testowej ale wydawalo mi sie troche mulowata i glosna

Możesz wyłączyć ECO, wtedy "mułowatość" trochę ustępuje :)
A czy głośny, nie mnie to oceniać ;)
A najlepiej podczas jazdy testowej pobawić się tym włącznikiem :)

delibear - 16-01-2014, 22:20

Witam. Zastanawiam się mocno nad zakupem Outlandera. Ponieważ przy moim użytkowaniu zakup diesla odpada, a zależy mi na 4x4, to pozostaje mi tylko benzyna ze skrzynią CVT. Nigdy do tej pory nie jeździłem w automacie, a czytałem na temat tej skrzyni wiele negatywnych komentarzy (słabe przyspieszenie, głośna przy przyspieszaniu). Na domiar złego na jeździe testowej (byłem dzisiaj :) ) mieli tylko diesla w manualu. Dodatkowo chciałbym się zapytać, czy warto popytać u u innych sprzedawców w regionie celem uzyskania atrakcyjniejszej oferty, czy wszyscy dają zbliżone oferty.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

borsak1 - 17-01-2014, 12:23

Jeśli do zwykłej skrzyni narzeka się ze 150 KM dla Outka 2 to było za mało, brakowało mu tego "jadu", to jak w skrzyni "pseudo automatyczne" taka moc ma być ok. Jeśli będziesz mykał w 90% po mieście bierz, ze świateł chyba nie myślisz sie scigać zwłaszcza outlanderem.
mitsu00 - 17-01-2014, 13:15

borsak1 napisał/a:
Jeśli do zwykłej skrzyni narzeka się ze 150 KM dla Outka 2 to było za mało, brakowało mu tego "jadu", to jak w skrzyni "pseudo automatyczne" taka moc ma być ok. Jeśli będziesz mykał w 90% po mieście bierz, ze świateł chyba nie myślisz sie scigać zwłaszcza outlanderem.
Jechalem wczoraj nowa Ravka z CVT i powiem tyle - DRAMAT :( Czulem sie podczas przyspieszania jak w tramwaju, lub starym Ikarusie, tak silnik huczal. Ta skrzynia to dosc specyficzny wynalazekw swoim dzialaniu.
PiotrKw - 17-01-2014, 13:54

delibear napisał/a:
Dodatkowo chciałbym się zapytać, czy warto popytać u u innych sprzedawców w regionie celem uzyskania atrakcyjniejszej oferty, czy wszyscy dają zbliżone oferty.


Oferty ofertami , ale warto przejechać się tym , co chciałbyś kupić i jeżdzić przez jakiś czas . Różnice są spore a szczególnie przy CVT z 2.0 w porównaniu do innych . Generalnie to Dealer powiniem miec wszystkie wersje silnikowe i przekładnie do jazdy próbnej z palety które oferuje . To nie kolor , czy tapicerka , tą można zobaczyć na folderze.
Trochę to jest tak, jakbyś się chciał żenić , a na noc na próbę dostał matkę zamiast córki , niby to rodzina a na pewno będzie inaczej :wink: :wink:

delibear - 17-01-2014, 14:18

Niestety do jazdy testowej był tylko diesel, a CVT przejechaliśmy się tylko po parkingu (auto bez tablic rejestracyjnych). Właśnie zastanawiam się, czy nie obdzwonić okolicznych dealerów (w promieniu 100-150km) i popytać o możliwość jazdy testowej CVT.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group