To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero I - Dystans/ Flansza 2.5 TD 4D56

ppkss4_ - 14-01-2014, 19:27
Temat postu: Dystans/ Flansza 2.5 TD 4D56
Mam pytanie odnośnie flanszy która przychodzi między silnik a skrzynie biegów w Pajero I 2.5 TD 4D56, w Pajero II z silnikiem 4D56 jest identyczna ? model silnika niby ten sam ale czy połączenie ze skrzynia nic sie nie zmieniło ?


Przymierzam sie do wymiany silnika w Pajero I z owym silnikiem i musze zrobić nową flansze. Przekładka planowana jest na kwiecień/maj a flansze chciałbym przygotować do tego czasu aby poszło sprawniej z przekładka.


Na allegro.pl sa do kupienia flansze z pajero II 4D56 lecz to dopiero połowa sukcesu. nie chce ściągać skrzyni ani wyciągać silnia do kwietnia/maja a mając flansze i tak stoje w miejscu.


Z chęcią podejme z KIMŚ wspołprace kto ma zbędną flanszę (na sprzedaż) i jest na tyle ogarnięty aby wyłapać środek wału. moze to być na podkładzie z kartonu bądz z cienkiej blachy byle bardzo dokładnie aby nie bylo problemów podczas pracy silnika.

za pomoc będę ogromnie wdzięczny !!

POZDRAWIAM

zbyszekm2 - 16-01-2014, 08:35

P1 do 89 ma inna flansze w skrzyni ( skrzynia aluminiowa) P1 89-91 ma taką samą flansze jak P2 (skrzynia żeliwna) Jak jest inna flansza to jest tez inne koło zamachowe, różni się łożyskiem podporowym i grubością koła.
ppkss4_ - 16-01-2014, 17:20

zbyszekm2 Skrzynie mam żeliwna, pajero z roku 91, koło zamachowe jest dla mnie mniej istotne, bardziej mnie interesuje jak głęboko jest wałek skrzyni względem płaszczyzny ktora przychodzi do flanszy oraz średnica wałka na odcinku gdzie wchodzi w łożysko podporowe/ centrujące w kole zamachowym.. Tak czy inaczej dzieki za istotna podpowiedz odnosnie flanszy :)

[ Dodano: 16-01-2014, 17:46 ]
Średnice juz znam, wałek ma nie cale 17mm, Łożysko w którym opiera się wałek ma wymiary;
Średnica zewnętrzna 40 mm.
Średnica wewnętrzna 17 mm.
Grubość 12 mm

[ Dodano: 16-02-2014, 11:42 ]
Temat nie aktualny. problem flanszy rozwiązany.

silnik od Sigmy ma ten sam blok co silnik 3.0 V6 6G72 z Pajero. Najszybszym rozwiązaniem jest kupno skrzyni z Pajerki 3.0 + wymiana koła zamachowego i kpl. sprzęgła.

U mnie wyszło inne rozwiązanie ale za dużo pisania i zbyt mało osób zainteresowanych więc nie będe się rozwijal.

Podziekowania dla zbyszekm2, gdy mam jakieś pytania wiem, ze zawsze moge zadzwonić :)
Pozdrawiam !



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group