To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - 3.2 did przerywa, szarpie

ers - 21-01-2014, 21:09
Temat postu: 3.2 did przerywa, szarpie
Panowie,

Mam auto juz ponad rok, wszystko było ok, ale wczoraj po zostawieniu na godzinę i po odpaleniu zaczęło przerywać, nie delikatnie, bardzo wyraźnie jakby co najmniej chodził na 3 gary. Przeglądam wszystkie tematy, ale może ktoś szybciej coś podpowie. Czy moze to b c jakiś inny powód czy raczej pompa CR?

Pytanie nr dwa - jaki program diagnostyczny wystarczy dla własnego zastosowania. Kabel mam po innym aucie, z instrukcji wynika ze powinien pasować.

Sebastian_T - 22-01-2014, 07:58

Kiepskie paliwko i "wosk" w filtrze? Jak kupiłem swojego Misia parę lat temu, w listopadzie, okazało się, że miał zalane letnie jeszcze i podczas jazdy zaczął szarpać, po ogrzaniu w garażu, wymianie filtra i zalaniu zimowego ON szarpanie zniknęło i jeździ do tej pory ;-)
ers - 22-01-2014, 17:57

Raczej nie, filtr czysty. Parę noewych informacji:
- jest check engine i błąd kontroli trakcji,
- jest tryb awaryjny (max dwa tysiące obrotów),
- mocno przerywa na niskich obrotach, po dodaniu gazu i przytrzymaniu silnik zaczyna chodzić równo,
- nie mam kodów błędów, mój kabel nie zadziałał, postaram się namierzyć dobry warsztat w okolicy i podjadę na zczytanie błędów.

Czy te objawy to może być nastawnik pompy?

TangoKK - 22-01-2014, 18:18

A który to rocznik i czy miał wymieniony zbiornik?
ers - 22-01-2014, 18:23

2004, zbiornik nie wymieniany. Pali na dotyk, ale po uruchomieniu skacze do 1500 obrotów. Po paru sekundach przestaje przerywać, obroty spadają do 900-1000 i przez chwile chodzi równo, a później znowu przerywa i rzuca silnikiem.
TangoKK - 22-01-2014, 18:27

To może i warto sprawdzić nastawnik czy nie ma syfu. U mnie skończyło się wymianą pompy :axe:
czortunio - 23-01-2014, 16:15

Cytat:
- nie mam kodów błędów, mój kabel nie zadziałał, postaram się namierzyć dobry warsztat w okolicy i podjadę na zczytanie błędów.


Do odczytania kodów błędów silnika, nie trzeba żadnego kabla. Odczytuje się licząc błyski, uprzednio zwierając do masy odpowiedni pin w złączu diagnostycznym.

ers - 01-02-2014, 11:51

błędy 26 i 48. Ktoś pomoże rozszyfrować?
czortunio - 01-02-2014, 12:10


zbyszekm2 - 01-02-2014, 13:42

ers napisał/a:
błędy 26 i 48. Ktoś pomoże rozszyfrować?

Doszło do zwarcia w nastawniku dawki paliwa. Jest tam cewka i ona przyciąga opiłki.
Jest też możliwe że łożysko w nastawniku jest zatarte.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group