Outlander I GEN Techniczne - Hałas w Outanderze I Turbo
Dark1006 - 26-01-2014, 14:14 Temat postu: Hałas w Outanderze I Turbo Witam,
mam pytanie do posiadaczy wersji turbo - ile jest obrotów przy prędkości 100, 150, 200 km /h. czytałem różne opinie - czy generalnie jest cicho przy prędkości autostradowej.?
dzięki
nytsug - 26-01-2014, 17:32
Outki są zrobione w miarę opływowo i ciszej się nimi jeździ niż np. Pajero, ale:
- jak autko ma trochę przebiegu to może być słyszalny tylny most (różnicę słyszać po puszczeniu/dodaniu gazu najlepiej przy prędkości 90-100km/h)
- jeśli autko miało przygody to może być trochę "rozszczelnione"
- uszczelki drzwi z wieku, szczególnie na mrozie mogą już tak nie dociskać drzwi
Ogólnie porównując np. z Carismą - Cari jest niewiele cichsza szczególnie DID, 1.6 Cari przy wyższych obrotach była głośniejsza. Porównuję Outka 2.0 136KM. W Pajero jest dużo głośniej, w Hondzie HRV 1.6 jest dużo głośniej.
Outek przy prędkości powyżej 120-130 zaczyna hałasować u mnie. Do tej prędkości jest kulturalny:) Kolega z turbo twierdził podobnie.
przemo76 - 26-01-2014, 18:12
u mnie 160 cisza radio cicho gra i pogadaćmożna
2,4 mivec
miałem forka to 140 i jakaś masakra była
Dark1006 - 27-01-2014, 18:24
Dzięki za odpowiedzi -
jeszcze jakby ktoś kto jeździ 2,0 T podzielił się tą informacją ......?????
przemo76 - 27-01-2014, 18:51
jeździłem outlanderem turbo i silnik jest tak samo cichy jak outek bez wiatraka,konstrukcja karoserii opływowy przód i sprawny oczywiście samochód gwarantuje bardzo dobre wrażenia z jazdy.
kiedyś kolega pałował ostro turbo z Wawy do Olsztyna i też miał cicho do momentu jak przed Olsztynem tłok bokiem wyszedł
macia - 27-01-2014, 22:13
Ja nie zauważyłem w swoim turboczarnuchu żadnych nadmiernych hałasów
desti - 02-02-2014, 14:00
Co do hałasu to do 180 jest znośnie jak masz 200 z powodzeniem można wyłączyć radio bo i tak go nie słychać u mnie to jest głośny szum lusterek relingów i orurowania przedniego i bocznego i kół mowa o 200km/h
Bob27 - 04-02-2014, 18:25
Zależy do czego porównujemy, oczywiście jest nieporównywalnie ciszej niż w Pajero III w Dieslu, ale też dużo głośniej niż np. w BMW serii 1 w benzynie.
Jak juz ktoś napisał, do 120 jest nieźle, później robi się gorzej ale i tak lepiej niż w każdym dieslu.
W Foresterze słychać przede wszystkim te nieszczęsne bezramkowe okna, bo sam silnik chodzi bardzo cicho.
przemo76 - 04-02-2014, 20:36
Bob27 napisał/a: | Zależy do czego porównujemy, oczywiście jest nieporównywalnie ciszej niż w Pajero III w Dieslu, ale też dużo głośniej niż np. w BMW serii 1 w benzynie.
Jak juz ktoś napisał, do 120 jest nieźle, później robi się gorzej ale i tak lepiej niż w każdym dieslu.
W Foresterze słychać przede wszystkim te nieszczęsne bezramkowe okna, bo sam silnik chodzi bardzo cicho. |
może w jakimś krzywym u mnie słychać było jedynie ogromne opory powietrza o lusterka jak w pks i przednią prawie pionową część nadwozia
ale przez brak ramek w żadnym subaru nie wiało a miałem kilka
Dark1006 - 04-02-2014, 20:43
dzięki za odpowiedzi- cisza to pojęcie względne - chodzi mi o samochody benzynowe- u mnie np. przy 100km/h jest ok 3000 obrotów, przy 140 ok 4500 i już jest dość głośno/fakt że honda nie jest za dobrze wyciszona/ dlatego byłem ciekawy jak to jest w O1 turbo .
|
|
|