To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Hałas w Outanderze I Turbo

Dark1006 - 26-01-2014, 14:14
Temat postu: Hałas w Outanderze I Turbo
Witam,

mam pytanie do posiadaczy wersji turbo - ile jest obrotów przy prędkości 100, 150, 200 km /h. czytałem różne opinie - czy generalnie jest cicho przy prędkości autostradowej.?
dzięki

nytsug - 26-01-2014, 17:32

Outki są zrobione w miarę opływowo i ciszej się nimi jeździ niż np. Pajero, ale:
- jak autko ma trochę przebiegu to może być słyszalny tylny most (różnicę słyszać po puszczeniu/dodaniu gazu najlepiej przy prędkości 90-100km/h)
- jeśli autko miało przygody to może być trochę "rozszczelnione"
- uszczelki drzwi z wieku, szczególnie na mrozie mogą już tak nie dociskać drzwi

Ogólnie porównując np. z Carismą - Cari jest niewiele cichsza szczególnie DID, 1.6 Cari przy wyższych obrotach była głośniejsza. Porównuję Outka 2.0 136KM. W Pajero jest dużo głośniej, w Hondzie HRV 1.6 jest dużo głośniej.

Outek przy prędkości powyżej 120-130 zaczyna hałasować u mnie. Do tej prędkości jest kulturalny:) Kolega z turbo twierdził podobnie.

przemo76 - 26-01-2014, 18:12

u mnie 160 cisza radio cicho gra i pogadaćmożna
2,4 mivec
miałem forka to 140 i jakaś masakra była

Dark1006 - 27-01-2014, 18:24

Dzięki za odpowiedzi -
jeszcze jakby ktoś kto jeździ 2,0 T podzielił się tą informacją ......?????

przemo76 - 27-01-2014, 18:51

jeździłem outlanderem turbo i silnik jest tak samo cichy jak outek bez wiatraka,konstrukcja karoserii opływowy przód i sprawny oczywiście samochód gwarantuje bardzo dobre wrażenia z jazdy.

kiedyś kolega pałował ostro turbo z Wawy do Olsztyna i też miał cicho do momentu jak przed Olsztynem tłok bokiem wyszedł :evil:

macia - 27-01-2014, 22:13

Ja nie zauważyłem w swoim turboczarnuchu żadnych nadmiernych hałasów
desti - 02-02-2014, 14:00

Co do hałasu to do 180 jest znośnie jak masz 200 z powodzeniem można wyłączyć radio bo i tak go nie słychać u mnie to jest głośny szum lusterek relingów i orurowania przedniego i bocznego i kół mowa o 200km/h
Bob27 - 04-02-2014, 18:25

Zależy do czego porównujemy, oczywiście jest nieporównywalnie ciszej niż w Pajero III w Dieslu, ale też dużo głośniej niż np. w BMW serii 1 w benzynie.
Jak juz ktoś napisał, do 120 jest nieźle, później robi się gorzej ale i tak lepiej niż w każdym dieslu.
W Foresterze słychać przede wszystkim te nieszczęsne bezramkowe okna, bo sam silnik chodzi bardzo cicho.

przemo76 - 04-02-2014, 20:36

Bob27 napisał/a:
Zależy do czego porównujemy, oczywiście jest nieporównywalnie ciszej niż w Pajero III w Dieslu, ale też dużo głośniej niż np. w BMW serii 1 w benzynie.
Jak juz ktoś napisał, do 120 jest nieźle, później robi się gorzej ale i tak lepiej niż w każdym dieslu.
W Foresterze słychać przede wszystkim te nieszczęsne bezramkowe okna, bo sam silnik chodzi bardzo cicho.


może w jakimś krzywym u mnie słychać było jedynie ogromne opory powietrza o lusterka jak w pks i przednią prawie pionową część nadwozia

ale przez brak ramek w żadnym subaru nie wiało a miałem kilka

Dark1006 - 04-02-2014, 20:43

dzięki za odpowiedzi- cisza to pojęcie względne - chodzi mi o samochody benzynowe- u mnie np. przy 100km/h jest ok 3000 obrotów, przy 140 ok 4500 i już jest dość głośno/fakt że honda nie jest za dobrze wyciszona/ dlatego byłem ciekawy jak to jest w O1 turbo .


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group