[92-96]Galant E5xA - [E54A 2.0 V6] padnięty krokowy oraz spalanie
dahu - 08-02-2014, 12:35 Temat postu: [E54A 2.0 V6] padnięty krokowy oraz spalanie Witam
W moim E54A ostatnio padł mi krokowy (nie trzyma niskich obrotów jak zimny) i tu mam pytanie kiedy dokładnie działa u nas ssanie bo ojciec mi coś kiedyś tłumaczył z 6-7 lat temu jak mieliśmy poprzedniego E54A a już i ja i on nie pamiętamy (pomijając zimny silnik) bo zauważyłem że spalanie spadło o ponad 50% ...
jacek11 - 08-02-2014, 17:13
dahu napisał/a: | bo zauważyłem że spalanie spadło o ponad 50% ... |
znaczy że mniej pali? ja bym się cieszył
dahu - 08-02-2014, 22:01
pali mniej i to o wiele mniej dlatego nie robie nic w kierunku żeby to naprawić , tylko irytujące jest gaśnięcie samochodu na każdym skrzyżowaniu (przed lekkim zagrzaniem)
jacek11 - 08-02-2014, 23:28
Czyli jak się zagrzeje to jest ok? sprawdź czujnik temperatury
tpodsiadlo - 09-02-2014, 14:39
to ile Ci pali teraz? ja ostatnio znowu jezdze na samej benzynie i raczej nie przekracza 11 w miescie, w zasadzie to rzadko do 10 dochodzi, a ja zawsze te 2-3 minuty czekam na odpalonym zanim rusze.
dahu - 09-02-2014, 22:34
jacek11 napisał/a: | Czyli jak się zagrzeje to jest ok? sprawdź czujnik temperatury |
Jak się zagrzeje wszystko jest ok.
tpodsiadlo napisał/a: | to ile Ci pali teraz? ja ostatnio znowu jezdze na samej benzynie i raczej nie przekracza 11 w miescie, w zasadzie to rzadko do 10 dochodzi, a ja zawsze te 2-3 minuty czekam na odpalonym zanim rusze.] |
Wcześniej to było tak : 50 pln = ok. 60 KM a za 100 koło 100 - 120 km , co prawda lekkiej nogi nie mam ale bez przesady .... a teraz te odległości praktycznie wydłużyły się 2x 50pln = 100km a za 100 pln - 200 km trasa/miasto mowa o benzynie oczywiście
tpodsiadlo - 09-02-2014, 22:40
czyli teraz Ci pali normalnie tak jak powinno byc chyba... powinienes to zrobic, spalanie ponizej 10l jest normalne, nawet przy sprawnym krokowcu. moze wczesniej dostawal za duza dawke a teraz padl calkiem?
dahu - 09-02-2014, 23:19
tpodsiadlo napisał/a: | czyli teraz Ci pali normalnie tak jak powinno byc chyba... powinienes to zrobic, spalanie ponizej 10l jest normalne, nawet przy sprawnym krokowcu. moze wczesniej dostawal za duza dawke a teraz padl calkiem? |
nie mam pojęcia jak było wcześniej ale teraz pali 2x mniej i mi w to graj
tpodsiadlo - 10-02-2014, 12:22
No ale gasnie jak polonez wiec... Mmie by bolalo
Soner - 08-09-2014, 20:26
No i mi się krokowiec zbuntował. Już drugi. Macie może na zbyciu krokowiec z rezystancją pomiędzy pinami zew a wew 28-32 Ohm w 6-cio pinowym złączu? Albo z innego modelu aby była taka wartość. Może być nawet, że w dolnym rzędzie pinów inne są wartości byle w górnym rzędzie były w zakresie jak powyżej.
tpodsiadlo - 08-09-2014, 23:59
Mam cale przepustnice z e55, e88 i amerykanca, a jak bardzo Ci sie nie spieszy to niebawem bede mial znow e54 na czesci
Soner - 09-09-2014, 07:34
O widzisz to sprawdź prosze jeśli masz możliwość te wartości o których pisałem (Ohm). Może z innej podpasuje. A kiedy e54 będziesz miał na graty?
tpodsiadlo - 10-09-2014, 01:36
Nie wiem dokladnie, bo jestem w trakcie przeprowadzki, tzn bede jak zjade do pl, i mam problem ze sciagnieciem go, ale jak ogarne transport to bedzie kwestia kilku dni
[ Dodano: 13-09-2014, 11:29 ]
Mam jedna przepustnice przy sobie, krokowy ma wtyczke 6pinowa, 2 rzedy po 3 piny. Ktore chcesz zmierzyc? zaraz sprawdze jaki to ma numer...
[ Dodano: 13-09-2014, 11:43 ]
Numer z krokowca e9t15271c
To jest z e88, jak sprawdzalem do czego pasuje to 3000gt, sonata, stealth, ram, pajero, diamante...
jano - 16-01-2015, 01:28
może trzeba podnieść obroty silnika
|
|
|