Pajero II - [2.8 TD] Zimą nie równo chodzi
slimak - 26-03-2014, 18:24 Temat postu: [2.8 TD] Zimą nie równo chodzi Witam wszystkich:)
Przymierzam się do zakupu PII 2.8TD 125KM. W jednym z egzemplarzy dzieje się coś następującego: Zimą, wiadomo temperatury niskie auto po odpaleniu nie chodzi równo, nie trzyma obrotów, jak to określa sprzedający - nie ma ssania. W plusowe temperatury ten problem nie występuje.
Czy jest się czego obawiać, czy może to być pierdoła typu sterownik świec?
Pozdrawiam
jawaldek - 26-03-2014, 21:37
Witaj 1) jedna ze świec nie grzeje 2) wtryskiwacz "leje" 3) Sterownik nie dogrzewa świec.
slimak - 26-03-2014, 21:54
dzięki za odpowiedź Czyli wychodzi na to że tragedii nie ma
lukas 78 - 27-03-2014, 12:17
lub jeden cylinder nie ma kompresji
jawaldek - 27-03-2014, 16:08
Cytat: | lub jeden cylinder nie ma kompresji | ->>> slimak napisał/a: | W plusowe temperatury ten problem nie występuje. | czyżby dodatnie, tylko nie wiemy w jakim zakresie,temperatury miały aż taki wpływ na nierówną pracę silnika ?? Ale sprawdzić nie zawadzi tylko czy na zimnym czy na rozgrzanym silniku ?? Być może uprzedzając pytanie slimak jakie powinno być ciśnienie ??
slimak - 27-03-2014, 17:26
[quote="jawaldek"] Cytat: | lub jeden cylinder nie ma kompresji | ->>> slimak napisał/a: | W plusowe temperatury ten problem nie występuje. | czyżby dodatnie, tylko nie wiemy w jakim zakresie,temperatury miały aż taki wpływ na nierówną pracę silnika ?? /quote]
Tego niestety nie wiem
jawaldek napisał/a: | Ale sprawdzić nie zawadzi tylko czy na zimnym czy na rozgrzanym silniku ?? |
Na zimnym po odpaleniu, do momentu załapania jakiejś tam temperatury występuje ten problem
jawaldek napisał/a: | Być może uprzedzając pytanie slimak jakie powinno być ciśnienie ?? |
Też chętnie się dowiem
[ Dodano: 28-03-2014, 07:40 ]
Tak czy siak odpuściłem tamtą pajerke Ciężko ogólnie coś znaleść.
Jedna pII 2.8 śmiga na oleju 15w40 - to pewnie też źle wróży?
satyricon - 29-03-2014, 11:35
Witaj,pwenie tak,moze jeszcze dolaj doktora do oleju zeby zimny lepiej odpalal.Trzeba by sprawdzic jak rano jest zimny ,odkrecic korek wlewu oleju i wyjac bagnet,jak bedzie palil.Potem jak zlapie temperature ,na wskazowce na polowie,znowu odkrecic korek i wyjac bagnetJak z koreka leci lokomotywa i bagnetu to juz remont,nie pytam o przebieg i wiek bo pewnie sporo.Znajomego p2 z silnikiem 2.5 ma ponad 300 000 km przebiegu i lata,rok bodajrze 93 lub 97.Pozdrawiam i zycze powodzenia.
|
|
|