To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Tuning - Ea2a z turbo?

mirex94 - 01-05-2014, 10:18
Temat postu: Ea2a z turbo?
Jak w temacie. Jest możliwe włożenie do gala 2.0 turbiny np od Eclipse II generacji? Czy ten silnik fabrycznie nie ogarnął by turbo. Zastanawiam się jak by można było zwiększyć moc miska tak do około 200 kucy bez zmiany auta ani motoru na twin turbo z vr4
milo - 01-05-2014, 22:02

mirex94 napisał/a:
Jest możliwe włożenie do gala 2.0 turbiny

Jest nawet jezdzi http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=83538

mirex94 - 02-05-2014, 12:50

wlasnie wczoraj juz przeczytalem calego bloga ;) ale sie zastanawiam jak by to gralo z turbina np z eclipsa tansza chyba niz z evo a jednoczesnie mitsu
drexvs - 02-05-2014, 21:30

Turbina jest tam od volvo ;) Produkcji mitsubishi.. A od evo jest kolektor wydechowy ;) Ja czekam jeszcze aż chłopaki to wystroją i zhamują aby zobaczyć ile ten silnik na turbo wypluł z siebie. Co do turbo od eclipse to jest mały pikuś co ty tam założysz. Zależy ile będziesz chciał dmuchać w silnik i ile ci dane turbo wytrzyma
mirex94 - 02-05-2014, 22:39

wiem ze tam jest tez produkcji mitsu ale chodzi mi o to ze oni tam musieli jakies przejsciowki kminic. zastanawiali sie nad turbo od evo ale bylo za drogie. a pytanie wlasnie czy np od eclipsa by pasowala bez wielkich kombinacji. tez jestem ciekaw ile kucy bedzie mial tamten misiek.... ;)
Piwor - 03-05-2014, 23:21

Eh, to nie jest tak, że wkładasz sobie takie albo takie turbo.
mirex94 - 04-05-2014, 00:28

a konkretnie?
Hubeeert - 04-05-2014, 00:49

A konkretnie to temat jest "trochę" zbyt skomplikowany na "prostą" odpowiedź więc ograniczę się do takiej - da się wszystko, pytanie na jak długo?
4G63 z Galanta EA oprócz nazwy nie ma praktycznie NIC wspólnego z silnikiem z EVO nie wspominając o starym pancernym 4G63 z modeli E33A/E39A i Eclipsów.
Uturbić się da wszystko, nawet silnik od kosiarki. Tylko po co?

mirex94 - 04-05-2014, 01:04

to ze to jest temat rzeka to wiem ;) chodzilo mi tylko co piwor ma namysli. ogolnie chodzilo mi o jakies info czy ktos juz myslal nad takim modem ze turbo od tego samego silnika a tez nie az tak mocne jak z evo bo eclipse ma kolo 200 kucy o ile dobrze pamietam.
swinks_UK - 04-05-2014, 22:36

mirex94 napisał/a:
...turbo od evo ale bylo za drogie.

:shock:
To koszt 90 - 120 GBP za TD05HR-16G 9.8 z małym przebiegiem (poniżej 100k km) jest za dużo???
Reszty wole nie czytać :rolleyes:

Kamil_Ziomek - 05-05-2014, 11:36

Nie przesadzałbym silnik w galancie też nie jest z plasteliny. Korbowody w eclipse a galu według ASA są takie same. Turbine z eclipse można pewnie założyć z kolektorem od evo i może nawet rura wydechowa od turbiny do plecionki spasuje. (wiem tam chyba jest różnica w kryzach ale to łatwiej przespawać niż zrobić nową rurę) Silnik pasowałoby odprężyć ale na to jest dużo sposobów.
mirex94 - 05-05-2014, 13:05

wszyscy juz mnie oskazaja :-X ja tylko cytuje co mowili na blogu o tym turbo
Hubeeert - 05-05-2014, 13:43

Kamil_Ziomek napisał/a:
Korbowody w eclipse a galu według ASA są takie same.

Tylko silnik 4G63 w Eclipse i 4G63 w EA to jakby nie to samo...

drexvs - 06-05-2014, 11:53

Hubert gdzie jest to potwierdzone ? Bo czytam trochę o tym silniku i wszędzie mówią ze to nie to samo ale kto to sprawdzał i udokumentował ? Co się różni ?
Hubeeert - 06-05-2014, 12:20

Podstawowa różnica to rozrząd nie z tej strony ;)
Brak natrysku na denka tłoków to druga.
Reszta do sprawdzenia w ASA lub CAPS, ale stawiam dolary przeciw orzechom, że blok różni się zasadniczo.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group