To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Lubelskie - witam i pytam

kater83 - 13-05-2014, 00:24
Temat postu: witam i pytam
witam .
Własnie stałem się posiadaczem lancera csw 2003r kombi 1,6.

Mam kilka spraw do zrobienia.
1. Szuranie w skrzynie. Podobnież zestaw łożysk na wałek sprzęgłowy trzeba kupić i wymienić. Przy okazji obejrzeć sprzęgło. Objawia się to tak ze w trakcie jazdy słychać "szuranie" głównie na pierwszym biegu przy ruszaniu oraz na biegu jałowym na postoju. Po wciśnięciu sprzęgła cisza. Mam wrażenie ze w trakcie odpuszczania pedału tak jak łapie sprzęgło tak zaczyna się szuranie. Jest jeszcze jakiś wyciek więc też do sprawdzenia. (skończy się najpewniej na wymianie łożysk, uszczelniaczy półosi i uszczelniacza od strony sprzęgła.
2. W sumie ważne bo wracałem w nocy i mnie przewiało. Regulacja temperatury nawiewu. Po przekręceniu pokrętła na czerwone pole odbija i wraca na część białą.
3. Zawieszenie przód. Jutro jadę sprawdzić. Nie wiem na ile ten model tak ma a na ile coś jest nie tak. zawieszenie bardzo fajne sztywne. Nie wykluczam innych źródeł problemów poza zawieszeniem.
4. Hamulce przód ... po prostu zajrzeć i wymienić co trzeba.

proszę o pomoc i sugestie głównie w punktach 1 i 2. Punkty 3 i 4 to wydaje mi się, że normalna sprawa eksploatacyjna.

pozdrawiam

tomasek - 13-05-2014, 10:51

Witamy w lubelskim :mrgreen:
Możesz zadzwonić i umówić się u naszego mechanika Sławka,myślę że pomoże ci w tych tematach co piszesz :mrgreen:
Sławek tel.505626836 ul.Staffa32 Lublin

kater83 - 13-05-2014, 12:27

Dzwoniłem może jak się uda za dwa tygodnie...

Hamulce jeszcze na trochę wystarczą.
Zawieszenie w sumie ok. Tylko obie końcówki drążków do wymiany.

skrzynia - zakupy i znajomy mechanik co się skrzyni nie boi, zestaw łożysk na wałek sprzęgłowy, uszczelnienia półosi, uszczelniacz od strony sprzęgła, olej i najprawdopodobniej sprzęgło komplet.

zostaje ogrzewanie.
Jak będę miał czas to się sam tym zajmę. Nie powiem wskazówki i porady ułatwią robotę.

tomasek - 13-05-2014, 12:38

Cytat:
wskazówki i porady ułatwią robotę.
Zobacz w dziale technicznym Lancera,na pewno tam znajdziesz informacje :mrgreen:
kater83 - 13-05-2014, 13:02

Jeden forumowicz wspomina o takim problemie. Natomiast nie pisze jak i czy go rozwiązał. wczoraj poszło na priv pytanie . Może odpowie.

Tam jest linka i jakaś klapka najpewniej. Może sam namierzę problem.

grzesiopol - 13-05-2014, 19:05

Co do nawiewu to proponuje rozebrać sprawdzić linki, czy są dobrze zamocowane lub czy gdzieś się nie zaczepiły np przy montowaniu radyjka albo ewentualnie czy coś nie blokuje zaworu na nagrzewnicy, też coś może blokować. Zobacz instrukcje rozbierania które są dostępne w manualach w dziale Download.
kater83 - 14-05-2014, 07:44

Wiem już co i jak. Jak będzie chwila to biorę się za to.
Dzięki za info.

[ Dodano: 14-05-2014, 12:30 ]
Problem namierzony. Zagięte cięgno. W zasadzie złamane . W salonie chcą 70 zł .
Wie ktoś moze czy pasuje od angola? Mam szrot na miejscu. Ewentualnie czy da sie to jakoś naprawić?

Andrew - 14-05-2014, 13:12

kater83 napisał/a:
Wie ktoś moze czy pasuje od angola? Mam szrot na miejscu. Ewentualnie czy da sie to jakoś naprawić?
Pasuje.
kater83 - 14-05-2014, 17:46

Cięgno to skutek. Zębatki do regulacji temperatury szlak trafił. Można temperaturę ustawiać ręcznie przy użyciu dużej siły. Cięgno od Anglika podejdzie to OK , a te dwa elementy do regulacji temperatury przy "piecyku"? Bolec który łączył dwa elementy nie wytrzymał. Podejrzewam , że skończy sie na wymianie piecyk. Ma ktoś jakiś pomysł albo piecyk?
tomasek - 14-05-2014, 19:18

Jeżeli podejdzie cięgno od angola,to może i całość przypasuje lub elementy :wink:
kater83 - 14-05-2014, 19:30

Na to liczę.
Panel w angolach jest odwrócony , tzn że w europa wpinamy cięgna od góry w angolu od dołu. Może przy nagrzewnicy elementy też są te same tylko jakoś odwrotnie. Mają mieć na dniach lancera anglika i jak zazwyczaj nagrzewnice rozwalają w drobny mak to maja być delikatni. Ale jakby ktoś miał to bym się chyba skusił bo mi ta rzeźba już bokiem wychodzi. I nie wiem może ktoś nagrzewnice rozbierał . Tam jest w dolnej części jakby klima a w górnej ta chłodniczka dająca ciepło i tak naprawdę to o to mi chodzi bo tam są klapki regulacyjne(mnie ta od temperatury interesuje najbardziej)??Na ile ta górna cześć jest rozbieralna na części?? Bo może się okazać , że myślenie o angielskiej nagrzewnicy jako dawcy nie ma sensu. czy ktoś może napisać czy myślę dobrze czy nie? i określić jak z rozbieralnosćią nagrzewnicy , przesłon, mechanizmów??

w piatek rozbieram cały kokpit ....eee już mi się niechce

tomasek - 14-05-2014, 19:52

Poszukaj na aledrogo np.tu zapytaj http://allegro.pl/silnik-...4211603429.html
kater83 - 14-05-2014, 20:01

Zapytać nie zaszkodzi. Zazwyczaj mają i chcą sprzedać kompletną nagrzewnicę. I nie wiem czy przez jednego bolczyka nie będę musiał całości kupić ...ale cóż trudno.

dzięki

[ Dodano: 14-05-2014, 20:33 ]
Poproszę o namiary na części używane do MITSUBISHI LANCER. szroty z japońcami itp.

[ Dodano: 16-05-2014, 11:54 ]
Walczył ktoś z cieżko chodzą klapka w nagrzewnicy??
Nie wiem czy warto to reanimować ? Czy też szukać całej nagrzewnicy?
Klapka temperatury chodzi bardzo cieżko. W niej widzę przyczynę problemów.

[ Dodano: 17-05-2014, 20:58 ]
Prawie wyjąłem nagrzewnicę. Klapa chodzi lekko. Problemem są zębatki.
Teraz mam tylko jeden problem potrzebuje zębatki mam zdjęcia, które wyśle chętnym w niesieniu pomocy dla pewności . Są one w prosty sposób przykręcone. Wystarczy krzyżak.
A więc jeżeli masz nagrzewnice, może ją wymieniałeś i coś z niej Tobie zostało podziel się. Proszę

[ Dodano: 17-05-2014, 21:27 ]
http://www.fotosik.pl/u/kater83/album/1622672

[ Dodano: 19-05-2014, 20:38 ]
dokładniej za pieniądze , mama nadzieje, że za niespecjalnie duże ale jednak pieniądze.

[ Dodano: 27-06-2014, 23:00 ]
Ciąg dalszy. Czesci sa problem dalej nie usunięty.
Czy ktoś walczył z opornie działającymi klapkami od regulacji temperatury?
Ręcznie jak sie kręci sama zębatką idzie jakoś temperaturę ustawić ale powinno to chodzić lekko, a potrzeba do tego trochę siły. Skutkiem tego jest giełdzie linek. Na mechanizm jest po prostu za duża siła.

Maximus1005 - 30-07-2014, 19:13

Witam kolegów z lubelskiego mam pytanie do kogoś z Lublina czy nie zerknąłby na Galanta z tej aukcji: Galant zastanawiam sie czy warto jechać bo będę zmieniał swojego na kombi wiec ten by mi pasował, oczywiście na pewno się odwdzięcze
kater83 - 26-08-2014, 22:26

Kupiłem poprawiony zestaw do regulacji temperatury i działa. Zestaw jest do lancera cs i outlandera .


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group