To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.9DI-D] zerwany pasek wieloklinowy

adaśko - 25-05-2014, 18:14
Temat postu: [Cari 1.9DI-D] zerwany pasek wieloklinowy
czy może ktoś z mitsumaniaków podać mi schemat jak ma iść ten pasek bo dziś właśnie mi pękł,czy teraz robią za przeproszeniem taki szajs że ledwo co rok wytrzymał,może ktoś reklamował juz paski firmy Gates bo nie wiem czy jest sens???
eve1988 - 25-05-2014, 18:42

http://forum.mitsumaniaki...f3de3faac02d36d
w ktoryms z kolei poscie jest schemat

robertdg - 25-05-2014, 19:41


Georg - 25-05-2014, 20:51
Temat postu: Re: zerwany pasek wieloklinowy
adaśko napisał/a:
...pasek [...] ledwo co rok wytrzymał
Ile wytrzymał na silniku - to jedno... drugie - to ile lat przeleżał w hurtowni lub wisiał na gwoździu w warsztacie przed założeniem.
Niezależnie od powyższego - warto sprawdzić, jak "chodzą" rolki i koła napędzane przez pasek.
- Pozdrawiam :wink:

lesmen - 25-05-2014, 21:54

Ja też omijam już paski Gates-a. Lepiej kup Dayco lub Conti. Ciesz się, że Ci się nie wkręcił w rozrząd bo mi w zeszłym roku nawinął się na rolkę rozrządu i samochód zgasł w czasie jazdy. Dobrze że nie próbowałem za dużo go kręcić i obyło się bez awarii całego silnika.
plecho1 - 25-05-2014, 22:02

A czy w tym aucie jest sprzęgło w kole pasowym alternatora? Jeśli jest, to może jest zablokowane i to ono spowodowało uszkodzenie paska.
adaśko - 25-05-2014, 22:12

też chyba ominę gates-a i kupie continentala,pasek wytrzymał tylko niecałe 20.000km to porażka jak na taka firmę,na szczęście parkowałem już i pękł praktycznie na wolnych obrotach i to mnie uratowało pewnie przed wkręceniem go w rozrząd,zerkałem koła od klimy,pompy wspomagania i nie było oporów żadnych,jutro zdejmę osłonę silnika i zerknę jak się miewa reszta.
rasiak1980 - 26-05-2014, 14:46

to raczej nie wina paska ale raczej samego jego umieszczenia i pomysłu napędzania alternatora sprężarki klimy i wspomagania jednym tylko paskiem
adaśko - 28-05-2014, 17:13

wina tkwiła w napinaczu paska bo dostał przekosu i krzywo napinał pasek,przy okazji odrazu zostało wymienione sprzęgiełko na alternatorze.
MManiak - 25-05-2018, 13:12

Słuchajcie a jest jakaś rada, jak ułatwić sobie dojście do paska? Bo przeszkadzają przewody od klimy i wspomagania oraz obudowa kompa :(
JackD - 30-05-2018, 12:00

komputer trzeba odciągnąć do góry i sprężarke trzeba też poluzować, tak , aby przewodów klimy nie zniszczyć.
MManiak - 30-05-2018, 13:04

Już pasek wymieniony. Obyło się bez luzowania sprężarki. Wystarczyło przewód klimy odkręcić od uchwytów


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group