To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Jakie tarcze i klocki do Lancer Rally Art 240 KM ?

piotrekt1976 - 29-05-2014, 22:27
Temat postu: Jakie tarcze i klocki do Lancer Rally Art 240 KM ?
Witam

Mam problem z hamulcami w Lancerze Rally Art.
Moze ktos orientuje sie jakie zamienniki ( mocniejsze i skuteczniejsze) mozna by zamontowac w miejscu tego oryginalnego szrotu ?

Myslalem o czyms wentylowanym , ale az takim super znawca nie jestem i szukam porady.

krzychu - 30-05-2014, 08:57
Temat postu: Re: Jakie tarcze i klocki do Lancer Rally Art 240 KM ?
piotrekt1976 napisał/a:

Myslalem o czyms wentylowanym


A teraz masz jakie? :P

Najprościej spróbować zamontować te z EVO. Tylko EVO VII-IX wchodzą felgi 17 cali z odpowiednim ET, a od EVO X masz felgi 18 cali i możliwe, że tez musi być odpowiednie ET...

mjsystem - 30-05-2014, 09:02

Znajomy założył K-sporty i ma święty spokój. Zużycie jak w normalnym Lancerze, skuteczność hamowania prawie jak w EVO. Koszt zestawu to ok 6.000 złotych. http://sklep.4turbo.pl/pr...ski-klocki.html
PS. Unikaj usług 4turbo.

piotrekt1976 - 30-05-2014, 20:37

Flgi mam 18 cali wiec moze to i sposob , teraz sa zalozone jakies wynalazki ktore nie sa wentylowane :roll:
mjsystem - 31-05-2014, 07:27

piotrekt1976 napisał/a:
teraz sa zalozone jakies wynalazki ktore nie sa wentylowane

Jak można mieć tarcze nie wentylowane? :shock: To masz monoblok jak w dużym fiacie?

piotrekt1976 - 31-05-2014, 08:08

mjsystem napisał/a:
piotrekt1976 napisał/a:
teraz sa zalozone jakies wynalazki ktore nie sa wentylowane

Jak można mieć tarcze nie wentylowane? :shock: To masz monoblok jak w dużym fiacie?



Tiaaa :mrgreen:

Po prostu poprzednie tarcze byly lekko skrzywione i handlarz zalozyl co mial pod reka :D . Samochod byl na przegladzie w ASO i silnik i cala reszta zdrowiutka, takie drobne niuanse pozostaly do dopracowania :D . Po prostu czlowiek sie wystraszyl jak w ASO powiedzieli 5k za spowalniacze :ANAL: i wzial co bylo najtansze na rynku :roll:

krzychu - 31-05-2014, 09:13

Daj zdjęcie!!!!
mjsystem - 31-05-2014, 10:28

krzychu napisał/a:
Daj zdjęcie!!!!

:twisted:
Też chcę to zobaczyć :mrgreen:

piotrekt1976 - 31-05-2014, 17:35

Wrzuce jak wroce do Polski, jesli do tego czasu zmienia to wrzuce te strupki jak beda zdjete :mrgreen: .

Edit :

Wyjasnilo sie :/

Zmieniam kurde mechanika :twisted: , po rozmowie z sprzedawca faktycznie zalozyl jakas chinszczyzne ale bil sie w piersi ze normalne wentylowane tarcze i wielkie oczy zrobil wiec zaczalem dopytywac.
Pan mechanik powiedzial zonie ze sa monobloki mimo ze byly wentylowane, pozniej mi sie ciezko tlumaczyl ze mial na mysli wiercenia i naciecia i zle powiedzial jak poprosilem o fotki.
No nic samochod poczeka na moj powrot i jest zakaz dla zony na dotykanie sie do sprzeta :-X
Niech jezdzi usportowiona wersja chevroleta aveo 100KM :mrgreen:

Swoja droga jak nie dopilnujesz osobisice to cie zaraz proboja oszukać :shock: :shock:

ps. Zna ktos w poblizu Płońska dobrego " szpeczjaliste" ktory moze zaimputowac wymiane przednich hamulcow ?
Zastanawiam sie tylko czy kupic te k-sporty czy czegos nie poszukac w miedzyczasie w niemczech ...
*edit by mjsystem - następny wulgaryzm skończy się ostrzeżeniem.!

mjsystem - 31-05-2014, 22:30

piotrekt1976 napisał/a:
Zna ktos w poblizu Płońska dobrego " szpeczjaliste"

Sprawdzonym sposobem jest poszukać mechanika w dziale regionalnym. Znajdź tam temat mechaników i zapytaj a jak nie ma tematu, załóż nowy. Powodzenia.

krzychu - 01-06-2014, 10:14

piotrekt1976 - zależy jak jeździsz. Możesz kupić np. tarcze DBA + dobre klocki na początek. Dobry zestaw. Zwrócić uwagę aby np. nie stać po ostrym hamowaniu na wciśniętym do podłogi hamulcu (bo jak tarcza stygnie zaciśnięta to łatwo zwichrować), hamować silnikiem. A dopiero jak to nie pomoże to wymienić na zestaw z EVO lub ten K-Sport...

Ps. Jak się sprawdza ta skrzynia SST?

piotrekt1976 - 07-06-2014, 13:14

W kwestii skrzyni zlego slowa nie powiem, czasem sa odczuwalne lekkie szarpniecia jak czesto przerzuca miedzy 2 i 3 biegiem ale to norma dla tej skrzyni.
Wazne jest zeby z rana nie dawac mu od razu w palnik tylko spokojnie go rozgrzac i od razu jezdzi jak nalezy.
Na poczatku myslalem ze to cos ze skrzynia po przesiadce z volkswagena ( DSG skrzynia) bo tamtejszy automat jest praktycznie nieodczuwalny ,ale zostalem uswiadomiony ze " ten typ tak ma bo to mitsubishi " w 2 niezaleznych serwisach - jeden w Lodzi , drugi w Plonsku wiec widac faktycznie tak " ma"
Chwilami mam wrazenie ze zmienia dosc cherlawo jak na taka moc bo w sumie silnik daje rade tylko krzynia niepotrzebnie opoznia i spokojnie mogli zejsc jeszcze sekunde w dol z przyspieszeniem .

Co do spalania to sie nie wypowiadam bo wiadomo co czlowiek to inna noga , w kazdym razie na miescie spalanie miedzy 14 a 28 litrow/100km a na trasie miedzy 10 z 12 litrow/100km

Fragu - 17-06-2014, 10:58

Fajnie, że jest ktoś na forum z Ralliartem :)
Tak jak pisze krzychu jeśli nie chcesz robić swapa na heble z evo to zakładaj DBA + klocki np HAWK.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group