To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] przerywał, teraz wariuje na wolnych obrotach i wy

artufcb - 30-05-2014, 14:50
Temat postu: [CA1A 1.3] przerywał, teraz wariuje na wolnych obrotach i wy
witajcie, jakiś czas temu zaświecił się CE i samochód potrafił podczas przyśpieszania przerywać i nie wkręcać się na obroty (po wciśnięciu sprzęgła wkręcał się w tym czasie). Teraz zaczął wariować na jałowych obrotach, tzn raz rosną, raz spadają. Do tego pali więcej. Myślę, że z 10l na 100km. W czym tkwi problem? Z ojcem podejrzewaliśmy się wtryskiwacze. Ale teraz czytam i może być to po prostu krokowiec. Przeczyścić go nie zaszkodzi, bo chyba się czyści, więc sprawdzę po tym zabiegu czy coś się poprawiło.
Georg - 30-05-2014, 21:17
Temat postu: Re: przerywał, teraz wariuje na wolnych obrotach i wy
artufcb napisał/a:
witajcie, jakiś czas temu zaświecił się CE i samochód potrafił podczas przyśpieszania przerywać i nie wkręcać się na obroty (po wciśnięciu sprzęgła wkręcał się w tym czasie).

artufcb napisał/a:
Teraz zaczął wariować na jałowych obrotach, tzn raz rosną, raz spadają. Do tego pali więcej.

O ile drugi przypadek może wynikać z usterki silniczka krokowego - chociaż spalanie nie powinno wzrosnąć - to w przypadku pierwszego defektu silniczek krokowy raczej nie ma udziału.
Natomiast z pewnością w diagnozie pomocny będzie odczyt pamięci błędów - zwłaszcza, że świeci lampka check engine...

- Pozdrawiam :wink:

coltjaro - 29-07-2014, 15:53

I sprawdziłbym czy nie wylewają kondensatory w komputerze i przejrzał luty :)
Rozumiem, że filtry powietrza, paliwa wymienione lub w dobrym stanie ? :)

Anonymous - 07-11-2014, 16:58

Jeśli możesz to wy mrugaj błędy.
Sprawdź, czy nie wypięła Ci się delikatnie wtyczka od przepływomierza.
Miałem tak raz - samochód przerywał an większych obrotach.

Jeśli wtyczka jest wypięta to automatycznie samochód przechodzi w tryb awaryjny.
Będzie odpalał , będzie jeździł ale szarpał.

Arloodius - 08-11-2014, 11:34

dopne sie do tematu, u mnie jest podobna historia lecz dzieje sie to tylko z mala iloscia paliwa (poziom na czerwonej kresce) teoretycznie powinno byc jeszcze kolo 7-8 l, bede wymienial filtry i jeszcze zobacze, jeszcze jakies inne dolegliwosci moga byc ?
karolgt - 10-11-2014, 00:36

nie jeździj na rezerwie bo możesz uszkodzić pompę.
Jeśli przerywa na rezerwie tzn że samochód nie dostaje paliwa tyle ile potrzebuje.

Anonymous - 10-11-2014, 14:13

Arloodius, Chociażby filtr paliwa lub końcówka żywota pompy.
Jak wyżej - staraj się nie jeździć na rezerwie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group