To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

LPG - Problem z RANNYM odpalaniem

Anonymous - 03-02-2007, 09:32
Temat postu: Problem z RANNYM odpalaniem
Od pewnego czasu mam problem z odpalaniem mojego colta rano na paliwie. Musze co najmniej 4 razy krecic az załapie, gdy juz załapie wtedy sprawia wrażenie jakby palił na 2 gary po chwili to mija, ale gdy dodam troche gazu wtedy dusi sie i gasnie. Wszystko mija gdy się zagrzeje. Co to może być??
kamilek - 03-02-2007, 10:22

Na początek wyczyść przepustnicę i wyreguluj obroty. Jak to nie pomoże, to trzeba będzie przyjrzeć się czujnikowi temperatury (temu dla ECU).
Anonymous - 03-02-2007, 23:16

Dzisiaj sprawdzałem sonde lambda, okazało sie, ze wogole nie reaguje na obroty i temperature.
kamilek - 04-02-2007, 00:22

No dobra, ale sonda nie ma NIC do pracy zimnego silnika...
karol - 09-02-2007, 02:44

Ja niedawno mialem podobnie .Sproboj go przelaczyc od razu na gaz-jesli bedzie dobrze chodzil to znaczy ze problem jest w podawaniu benzynki.
U mnie wtryski nie chcialy chodzic jak nalezy.

Anonymous - 14-02-2007, 15:17

to czemu jak sie zagrzeje chodzi prawidłowo?? powinien tez miec jakies problemy, a tu nic,.
kamilek - 14-02-2007, 15:42

Wojtass 1.8 napisał/a:
to czemu jak sie zagrzeje chodzi prawidłowo?? powinien tez miec jakies problemy, a tu nic,.

No więc to wskazywałoby na czujnik temperatury albo lekko lejące wtryskiwacze.
Ale zanim cokolwiek zaczniesz robić, to wyczyść przepustnicę i ustaw obroty.

karol - 14-02-2007, 19:49

Wojtass 1.8 napisał/a:
to czemu jak sie zagrzeje chodzi prawidłowo?? powinien tez miec jakies problemy, a tu nic,.

Ale nie napisales ze po rozgrzaniu dalej chodzi na benzynce-moze sie przelacza na gaz i wtedy dopiero jest gites??

Anonymous - 15-02-2007, 16:41

No dalej chodzi na bezynie i jest ok ale dopiero jak sie zagrzeje. Mam tez niskie obroty na gazie i gdy wchodze w zakret na luzie to on gasnie. Wiesz cos o tym??
karol - 15-02-2007, 17:14

Ja tam za mechanika sie nie uwazam,ale gasniecie po wysprzegleniu to
wedlug mnie problem zlej mieszanki-nieorygialna obudowa filtra,dziura w dolocie,
przeplywomierz,ewentualnie silnk krokowy.
Jak sprawdzic przeplywke to nie mam pojecia,ale ustawienie wolnych obrotow pewnie macie tu gdzies opisane-sam nigdy tego nie robilem.

Hugo - 15-02-2007, 17:16

Wojtass 1.8 napisał/a:
Mam tez niskie obroty na gazie i gdy wchodze w zakret na luzie to on gasnie. Wiesz cos o tym??
Na 99% problem zniknie po regulacji instalacji i wymianie filterka gazu. Miałem identyczny problem w Daihatsu kilka dni temu i po regulacji jak ręką odjął.
akbi - 16-02-2007, 08:26

Wojtass 1.8, jeśli nie pomorze czyszczenie przepustnicy jak radzi Kamilek to sugerowałbym zmianę kabli WN lub świec (najlepiej jednego i drugiego), miałem takie same objawy jak opisujesz i gdy wymieniłem kable i świeczki to natychmiast wszystko wróciło do "prawidłowej normy"
krzysio1972 - 16-02-2007, 10:41

Panowie, duzo roznych dobrych rad dajecie, ale rownie czesto problemy z rannym odpalaniem (zimny silnik, samochod dlugo stal) spowodowane sa zbyt bogata mieszanka, benzyna + lpg i problem z odpaleniem. Wojtas nie pisze jaka ma instalke, jak 2g to niech leci do gazownika na regulacje i sprawdzenie elektrozaworu lpg.

Wojtass 1.8 napisał/a:
gdy wchodze w zakret na luzie to on gasnie.

Chcesz sie zabic? J.W. jedz na regulacje.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group