[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - [CY3A 1.8] Rolki prowadzące i napinające w Lancer 1,8
Riva - 14-06-2014, 13:12 Temat postu: [CY3A 1.8] Rolki prowadzące i napinające w Lancer 1,8 Witam wszystkich.
Zmuszony jestem wymienić pasek wielorowkowy w Lancerze 1,8 benzyna.
Szukałem w necie i ceny rolek INA, Gates powalają z nóg .
Dotarłem do oferty firmy Caffaro , która jak twierdzi ich przedstawiciel produkuje w Polsce na japońskich łożyskach chyba NACHI .
Poszedłem do sklepu i pan pokazał mi rolkę HART jeden z tańszych zamienników - podejrzewam że był to wyrób właśnie w/w firmy Caffaro.
Czy ktoś stosował tego typu rolki , jakie są różnice jakosciowe .
Dlaczego za łożysko w plastiku firmy INA trzeba tyle zapłacić. Czy tego typu rolki są tak drogie bo mają jakieś szczególne właściwości.
Dodatkowo proszę o informację czy mocowanie rolki kierunkowej bądź rolki napinacza posiada lewy gwint . Dzięki za podpowiedź.
Pozdrawiam.
superges - 15-06-2014, 20:08
z ciekawości zapytam ile kosztuje ta rolka?
Trik - 15-06-2014, 20:33
Pozwolę sobie zapytać. Jaki jest powód wymiany rolek?
Riva - 16-06-2014, 22:28
Witam zainteresowanych.
Dzisiaj zamówiłem rolki u producenta. Firma Cafarro produkuje pod w/w nazwą oraz Elsterman. Te pierwsze robione są na łożyskach NASHI te drugie na łożyskach FAG.
wybrałem te drugie - troszkę droższe .
Ceny za rolki prowadzące plus rolka napinacza to około 90 zł. Cena jednej rolki kierunkowej np. INA to koszt pow. 200zł.Masakra
Rolki zmuszony jestem wymienić gdyż piszczy od czasu do czasu pasek klinowy.
W ubiegłym roku wymieniłem pasek - pomogło na 10 tys. W tym roku problem wrócił.
Nie pomogła wymiana sprzęgiełka alternatora. Pozostały jeszcze rolki.
Czy ktoś przerabiał taką sytuację.
pablo diablo - 16-06-2014, 23:12
Kurde wymieniać Wszystkie rolki dlatego że coś piszczy ?
Zapytam sie czy piszczy na zimnym czy zawsze piszczy ?
Ja kiedyś przerabiałem piszczący napinacz w galancie
Riva - 17-06-2014, 00:07
Zupełny brak reguły. Podejrzewam że przyczyna może leżeć po stronie bieżni rolek a prawdopodobnie prowadzącej . Samochód przed zakupem długo stał , ciągły jednostajny nacisk na pow. bieżni rolki mógł doprowadzić do ich minimalnej deformacji.
Jak był nowy pasek i był on na tyle elastyczny że kompensował ew. mikro uślizgi i piszczenie. Było OK. Po roku pasek stracił swoje pierwotne właściwości i zaczęło się
najbardziej denerwujące piskanie.
rybirek - 20-06-2014, 21:12 Temat postu: Re: Rolki prowadzące i napinające w Lancer 1,8
Riva napisał/a: | Witam wszystkich.
Zmuszony jestem wymienić pasek wielorowkowy w Lancerze 1,8 benzyna.
Szukałem w necie i ceny rolek INA, Gates powalają z nóg .
|
Witam, a może wiecie gdzie za rozsądną cenę można kupić pasek ?
Riva - 27-06-2014, 19:43
Witam.
Panowie pomocy - czy może ktoś wrzucić zdjęcie z komory silnika głównie chodzi o zdjęcie rolek prowadzących i rolki napinacza . Czy pasek wieloklinowy jest nieco przesunięty na rolkach czy pracuje centrycznie.
Dzięki za pomoc.
tutoslaw - 28-10-2014, 15:12
Ja w 1,5 mam problem z piszczeniem, szczególnie rano na zimnym, ale czy to oznacza problem z rolkami od razu? Może po prostu pasek jest luźny albo zużyty...czy jest jakiś sposób polecany sprawdzenia czy naciąg jest ok czy za luźno?
|
|
|