Nasze Miśki - CZerwony Turbomivec
Tovija - 24-06-2014, 10:56 Temat postu: CZerwony Turbomivec Witam,
Tak się jakoś złożyło, że w Maju b.r. stałem się posiadaczem poniższego Colt'a
Jak zapewne wiadomo jest to najmocniejsza i najbogatsza wersja Colta CZ z 1,5 litrową jednostką wspomaganą turbiną i systemem zmiennych faz rozrządu.
150 koni i spory moment obrotowy rozpędzają Colt'a według moich własnych testów w około 7,7 sekundy do setki.
Lista spacyfikowanych wozów rośnie z dnia na dzień a ja myślę o zakupieniu maski trollface'a
Świetne osiągi dodatkowo umila nam bardzo bogate wyposażenie oraz sportowe kubełkowe stołki które są i wygodne i jednocześnie zapewniają na prawdę przyzwoite trzymanie w zakrętach jak na tę klasę pojazdu.
Jako ciekawostkę dodam, że nie przekraczając 2700 obr/min (czyli momentu kiedy wstaje turbo) Colt jeździ i pali tak jak typowy miejski dupowozik - wieczorem przy małym ruchu spalanie rzędu 6,5 - 7 litrów w mieście jest już dla mnie normą
Czego chcieć więcej ?
Autko oprócz lekkich zmian wizualnych oraz sprężyn progresywnych firmy Eibach jest całkowicie seryjne.
Coltun przez poprzedniego właściciela był zalewane Motulem 5w40 i ja również kontynuuję tę tradycję. Z tego co widziałem w 2011 wymieniano rozrząd (komplet) oraz świeczki na irydówki Denso.
Ja po zakupie wymieniłem Coltowi uszczelkę kolektora wydechowego oraz tylne łożysko bo już radia na max się nie dało słuchać i... jak narazie nie można się do niczego przyczepić
Oby tak było jak najdłużej
Poniżej zdjęcia Predator'a
tu jeszcze pokrywa w seryjnym kolorze
wnętrze
moje zaskoczenie po jednej z pierwszych eco cruise'ów po Lublińcu
a tu pokrywa po małym malowanku
i w motorowni
bialyjayz - 24-06-2014, 11:23
Ładne czerwone wozidełko, Gratulacje za wybór jednostki napędowej. To jedyny słuszny wybór przy tym modelu.
Tovija napisał/a: | 150 koni i spory moment obrotowy rozpędzają Colt'a według moich własnych testów w około 7,7 sekundy do setki. |
to jeszcze musisz potrenować bo ja moim Galem przy 10km więcej i masie dużo większej właśnie tyle osiągam
Szerokości i bezawaryjności.
Fragu - 24-06-2014, 11:28
bialyjayz napisał/a: | właśnie tyle osiągam |
z górki i z wiatrem w plecy
mkm - 24-06-2014, 12:01
Ha! Czyli ktoś jednak kupuje te paskudztwa
Tovija, zadowolenia z autka no i czekam na metamorfozę Colciska sorry... Predatora
Fragu - 24-06-2014, 12:06
Jeszcze wersja 3 drzwiowa nie jest taka tragiczna...gorzej z wnętrzem...ale ogólnie z tym silnikiem frajde może dawać
bialyjayz - 24-06-2014, 13:42
Fragu napisał/a: | z górki i z wiatrem w plecy |
pomiary UKP płaska nowa droga, opony ciśnienie 2.2-2.0 17/225/45 sam bez obciążenia , TLC off, oczywiście jednorazowy wyczyn- normalnie 8.2 8.3 mi liczy
i paliwo Shell 95 Nitro+ chodź to chyba większego znaczenia nie miało
robertdg - 24-06-2014, 20:48
Czerwony jest szybki Gratulacje
Bartekkita - 24-06-2014, 20:54
elegancki Colcik
ps. czym malowałeś pokrywę?
Tovija - 24-06-2014, 21:27
Dzięki
Racja - w tej generacji tylko i wyłącznie czT które na prawdę potrafi sporo namieszać.
Świadomość tego, że bardzo łatwo można z tego wykrzesać jeszcze dodatkowe 70 koni dodatkowo pobudza wyobraźnię Już trudno znaleźć mu konkurenta...
Może zabrzmi to nieobiektywnie ale czT na żywo robi o wiele bardziej pozytywne wrażenie niż na zdjęciach włącznie ze wnętrzem które w zwykłym cz faktycznie woła o pomstę do nieba. Tutaj skórzana kierownica i lewarek z czerwonymi wstawkami, sportowe pedały, białe tarcze, srebrne wstawki i półkubełkowe stołki dodają sporo sportowego charakteru do tego samochodu i poprawiają ogólną estetykę wnętrza. Jedynie plastiki mogły by być ciszej spasowane no ale nie wybrzydzajmy już... za ten hajs grzechem by było żądać jeszcze do wszystkiego ciszy jak w Lexusie
Pokrywę malowałem zwykłym śprajem z Motipu. Najpierw podkład do plastików potem czerwona baza i na koniec połysk.
Bartekkita - 24-06-2014, 22:37
wyszło zacnie
SHARK1979 - 25-06-2014, 19:21
No pikno furka musimy spotkać się na zlocie i porównać CZ Tki Moja przeszła już sporo zmian
SHARK1979 - 25-06-2014, 19:23
Jaki rok tego masz skąd wiesz o zmianie rozrządu na 100% ja mam 2005r i 53 tyś i prawdopodobnie oryginalny rozrząd i nie wiem co robić
mb95 - 25-06-2014, 20:40
Mam pytanie - czy CZT mają napęd na przód czy cztery łapki? Jak na przód to jak to wygląda z przyczepnością przy starcie? W końcu 150 koni do takiej małej masy to jednak trochę jest.
Tovija - 25-06-2014, 21:13
Na przód - przy sprincie na pierwszym biegu na początku lekki poślizg ale kontrola trakcji pomaga no i grunt to dobry lać i można ładnie się odpychać
SHARK1979 - 26-06-2014, 11:41
Tovija napisał/a: | grunt to dobry lać |
Czyli moje 205/45/17" na rocznych gumach da radę
|
|
|