To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Outlander a jego silnik 2.0 Di-D.

Anonymous - 04-02-2007, 20:33
Temat postu: Outlander a jego silnik 2.0 Di-D.
Witam
Co myslicie o silniku 2.0 Di-D , nowy outlander go posiada i chciałbym sie dowiedziec cos o tym silniku. Czy warto brac ten model z tym silnikiem , ktorego moc jest liczona na ok 140 km i na dodatku jest to silnik niemieckiego VW!. Słyszałem rozne rzeczy o tym silniku , ze słabnie podczas wiekszej predkosci i przy wiekszym depnieciu głosno pracuje silnik.
Co wy o tym sadziciei czy jest wystarczajacy na ten samochod.
dzieki za odp i Pozdrawiam

Robson86 - 04-02-2007, 20:59

Mysle ze dzieki sporemu momentowi obrotowemu i zadowalajacej mocy (choc pewnie nie dla wszystkich) ten silniczek dobrze bedzie sie sprawowal w Outlanderku :wink: Co prawda "klekocze" troszke bardziej niz inne silniki "dyzla"(szczegolnie te z systemem common-rail) ale tez jest dosc malo usterkowy. Czy slabnie przy wyzszej predkosci...napewno. Spora masa, dosyc duzy opor powietrza napewno daje o sobie znac przy wyzszych predkosciach. Jesli sie nie myle to w niedalekiej przyszlosci w Outlanderku ma byc rowniez zastosowana dieselowska jednostka koncernu PSA o wiekszej mocy...
Pozdroo

Anonymous - 04-02-2007, 23:21

W Corolli, Avensis itp jest montowany 170konny dieselek Common Rail!
Myślę, że podobną mocą powinien dysponowac outlander, chociaż VW słynie z dobrych TDI, mimo iż lekko klekoczą są dynamiczne, ekonomiczne i mniej usterkowe od tych z koncernu PSA.

Robson86 - 04-02-2007, 23:29

Bastek napisał/a:
W Corolli, Avensis itp jest montowany 170konny dieselek Common Rail

heh ...nawet 177KM ma :D :D ( w nowej RAV-4 tez jest oferowany) :D :D
Ale ciekawe dlaczego koncern Mitsubishi nie "kupil" od VW-gena tego mocniejszego TDI-ka o mocy 170KM......
Pozdroo

Anonymous - 04-02-2007, 23:40

Właśnie jest przecież Touran czy Audi A6,8 itp. i tam pakują 3000TDI, taki silniczek powinien pracować w mitsu, po co zawracać sobie dodatkowo głowę żabojadami, powinni mieć jednego dostawcę silników diesla i po sprawie, pozdr.
Anonymous - 05-02-2007, 15:58

Tez tak mysle ze jest tyle modeli silnikow do wyboru a oni chca silnik od Francuzow, jednak wybrali jeden silnik 2.0, ktory ma zaledwie136 km i na dodatek ma napede na 4x4. Troche mnie to przeraza , taki samochod i taki silnik :shock:
Co do samochodu to jest fajny ale co do silnika mam pewne zastrzezenia i sie musze dobrze zastanowic nad tym autkiem.
Dzieki wilekie za odp za odp i pozdr

Anonymous - 05-02-2007, 17:05

Witam!

Moze nie rozpatrujmy tego, co chcielibysmy zobaczyc w nowym outlanderze, ale wezmy pod uwage sprawy marketingowe. Byc moze koncern VW nie chcial sprzedac swoich mocniejszych jednostek do mitsu, poniewaz to auto stanowiloby wieksza (nawet rzeklbym - powazna) konkurencje dla aut niemieckiej firmy?? Nic nie dzieje sie przypadkiem, wszystko rozbija sie o kase. Swoja droga, jesli juz mowimy co kto by "wolal", to ja chetnie widzialbym w swoim garazu outlandera z doladowanym silnikiem benzynowym made in Japan...

Pozdrawiam.

Anonymous - 05-02-2007, 19:00

A wiesz co to wszystko możliwe ze vw nie chcial sprzedac tych silnikow. A benzynka nie bardzo pasuje wiec musze szukac innych samochodow z mocniejszym silnikiem.
Robson86 - 05-02-2007, 19:31

Choc mysle ze 10 sekund z "hakiem" do setki nie jest jakims tragicznym wynikiem :D :D
RAV-4 ze 177KM robi pierwsza setke w okolo 9s.
Pozdroo

JCH - 05-02-2007, 19:52
Temat postu: Outlander 2.0 DID
Sylvas napisał/a:
wybrali jeden silnik 2.0, ktory ma zaledwie136 km
Możesz zapodać jakiś chip do tego silnika i wtedy zrobi się więcej :D
Pozostaje tylko kwestia gwarancji :?

Robson86 - 05-02-2007, 20:01

Z tego co wiem paleta silnikow do nowego Outlandera ma zawierac:
2.0 Diesel wtryskiwacze - 140 KM i 310 Nm -W pierwszym kwartale 2007 roku
2.2 Diesel common rail – 156 KM i 380 Nm -pod koniec 2007 roku
2.4 l Benzyna - 170 KM i 226 Nm - czwarty kwartal 2007 roku
2.0 l Turbo Benzyna - 220 KM i 276 Nm- 2008 rok????
wiec w razie czego bedzie w czym wybierac :D
Pozdroo

Anonymous - 05-02-2007, 20:14

Ten juz by mogł być ''2.2 Diesel common rail – 156 KM i 380 Nm -pod koniec 2007 roku''
Ale dopiero pod koniec 2007!!
Zastanowie sie a co do chipa wole narazie o tym nie myslec.

[ Dodano: 05-02-2007, 20:16 ]
Dzieki wszystkim za odpowiedzi, z waszych opini mozna duzo wywnioskować i te forum jest godne zufania.
Dzieki i Pozdrawiam serdecznie

Robson86 - 05-02-2007, 21:47

Sylvas napisał/a:
Dzieki wszystkim za odpowiedzi, z waszych opini mozna duzo wywnioskować i te forum jest godne zufania.
Dzieki i Pozdrawiam serdecznie

Jesli bedziesz mial jeszcze jakies pytania albo cos :D ...to pisz!! Postaramy sie pomoc, podradzic itp. :) :)
Pozdroo

[ Dodano: 10-02-2007, 21:37 ]
Robson86 napisał/a:
2.2 Diesel common rail – 156 KM i 380 Nm -pod koniec 2007 roku

poprawka :mrgreen: :mrgreen:

Francuzi będą dostarczali japońskiej firmie Mitsubishi nowoczesne 4-cylindrowe diesle 2,2 HDI Biturbo o mocy 125 kW (170 KM). W ofercie Mitsubishi pojawia sie pod koniec 2007 roku.
no no no 170 Kucy :mrgreen: :mrgreen: ...bedzie czym pojezdzic :D
pozdroo

Anonymous - 17-03-2007, 16:06

A czy ktoś wie coś dokładniej o tym chipowaniu? Chodzi mi oczywiście o fabryczne chipowanie, jeszcze przed odbiorem auta i oczywiście BEZ UTRATY GWARANCJI.

Dotychczas można było tak chipować L200 i Grandisa, (ten drugi ma ponoć taki sam silnik jak Outlander 2.0 140KM). Są to zestawy tuningowe Rallitronic.

Czy ktoś ma Outlandera z chipowanym silnikiem? Chip podnosi z 140KM do 170KM i jestem ciekaw jakie osiąga wyniki na przyśpieszeniu. Dla porównania, w Passacie 2.0D 170KM, który to posiada właśnie owy silnik (w Outlanderze2007 mamy volkswagenowski silnik 2.0 140KM), przyśpieszenie 0-100km/h wzrasta z 10,6 do 8,7sek !!! To bardzo dobry wynik, ale w Passacie są inne przełożenia i zestrojenie skrzyni biegów, stąd może nie jest to miarodajne... :-)

Anonymous - 27-03-2007, 18:23

tommay napisał/a:
A czy ktoś wie coś dokładniej o tym chipowaniu? Chodzi mi oczywiście o fabryczne chipowanie, jeszcze przed odbiorem auta i oczywiście BEZ UTRATY GWARANCJI.

Dotychczas można było tak chipować L200 i Grandisa, (ten drugi ma ponoć taki sam silnik jak Outlander 2.0 140KM). Są to zestawy tuningowe Rallitronic.

Czy ktoś ma Outlandera z chipowanym silnikiem? Chip podnosi z 140KM do 170KM i jestem ciekaw jakie osiąga wyniki na przyśpieszeniu. Dla porównania, w Passacie 2.0D 170KM, który to posiada właśnie owy silnik (w Outlanderze2007 mamy volkswagenowski silnik 2.0 140KM), przyśpieszenie 0-100km/h wzrasta z 10,6 do 8,7sek !!! To bardzo dobry wynik, ale w Passacie są inne przełożenia i zestrojenie skrzyni biegów, stąd może nie jest to miarodajne... :-)


2.0 TDi można dosyć łatwo "wzmocnić" do ok. 170 KM. Nie wiem tylko na ile oprogramowanie silnika i ICU w MS jest podobne do tego w VW. Zakładam, że bliźniaczo ale to jest pytanie do tych co chip'ują. Trzeba też pamiętać, że jest to auto 4x4 z inną skrzynią biegów a oprogramowanie silnika jest dobierane do tego parametru także. Ciekawe jak to można zrobić "na gwarancji" ? Wszyscy dealerzy co z nimi rozmawiałem, deklarowali, że każda modyfikacji oprogramowania automatycznie powoduje utratę gwarancji ...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group