ASX Techniczne - [1.8DI-D] Interpretacja kodów błędu i AS&G nie działa
prozak78 - 16-07-2014, 01:40 Temat postu: [1.8DI-D] Interpretacja kodów błędu i AS&G nie działa Witam wszystkich. Jestem tu nowy wiec wybaczcie jeśli robię coś nie tak . Pytanko dotyczy błędów, które rzadko ale jednak czasem pojawiają w moim Mitsubishi ASX 1.8 DiD 3 2WD 150KM 2010r. Dokładnie chodzi mi o kody:
P1275
P1274
P0341
i od pewnego czasu AS&G mruga i system stop & go nie działa (i tak nie używam).
ASX ma przejechane około 51tyś km. Trochę mnie to martwi ponieważ autko chodzi bez zarzutu jednak te błędy nie dają mi spokoju. Za 3 tyg. wyjeżdżam z rodziną do PL i boję się ze mogę nie dojechać. Pisze z UK wiec pomyślałem ze jak będę w PL to wszystko ładnie posprawdzam bo tu za bardzo nie można ufać poza tym drogo. I pytanko czy to coś poważnego czy w siadać i jechać i ewentualnie naprawić w PL. Proszę o rade i dokładną interpretację tych błędów i dlaczego mruga AS&G.Błędy sprawdzam i kasuje zabawką ELM327 . Z góry dziękuję i pozdrawiam.
juras2013 - 16-07-2014, 07:23
Może ten link Ci pomoże
Mitsubishi OBD2 Diagnostic Trouble Codes
Pzdr.
robertdg - 16-07-2014, 07:47
prozak78 napisał/a: | P1275 | Supply pump exchange
prozak78 napisał/a: | P1274 | Supply pump protection
prozak78 napisał/a: | P0341 | Camshaft position sensor range/performane problem
Bartek - 16-07-2014, 10:15
Nie chcę Cię martwić ale jeżeli te błędy wystąpiły jednocześnie - śmierdzi to rozciągniętym łańcuchem rozrządu
prozak78 - 16-07-2014, 12:05
Rozciągnięty łańcuch rozrządu?? Kurcze no to rzeczywiście mnie zmartwiłeś Kupiłem ASXa (przebieg 50tyś km) z łańcuchem żeby nie mieć problemów a tu taki zonk. Błędy wyskakują rzadko i nie jednocześnie. A proszę mi wytłumaczyć o jaką pompę dokładnie chodzi w błędzie P1275 i P1274?? I co z tym AS&G dlaczego mruga i przestało działać. Dziekuje i pozdrawiam
jan1994 - 16-07-2014, 12:11
prozak78 napisał/a: | I co z tym AS&G dlaczego mruga i przestało działać. Dziekuje i pozdrawiam |
Nie masz przypadkiem ustawionego nawiewu na przednią szybę ?
Bartek - 16-07-2014, 13:44
Na 99% chodzi o pompę wysokiego ciśnienia napędzaną rozrządem. Przy kłopotach z synchronizacją pojawiają się braki w ciśnieniu.
Łańcuchy rozrządu we współczesnych samochodach robione są z bardzo słabych materiałów i z łańcuchami sprzed lat mają tylko jedną wspólną cechę - są wielokrotnie droższe w wymianie od pasków...
prozak78 - 16-07-2014, 14:01
No nic jutro jestem umowiony z mechanikiem od Mitsubishi. Zobaczymy co powie ale mysle ze nic innego nie pozostanie jak servis. Mam tylko nadzieje ze nic powaznego. Dam znac co i co i jak. Jesli rozrzad to zalamka. Tak czy siak dzieki a z tym AS&G sprawdze z ta szybą. Pozdr
|
|
|