Chcę kupić Lancera! - Mitsubishi Lancer SalonPL Invite
fyfek - 17-07-2014, 16:35 Temat postu: Mitsubishi Lancer SalonPL Invite Witam.
Warto kupić ten egzemplarz??
http://otomoto.pl/mitsubi...-C33745460.html
Nie za drogo? O ile się targować żeby spuścili z ceny?
Wcześniej nigdy nie miałem styczności z samochodami Mitsubishi.
Kod: |
Dodatkowe informacje
Cechy zewnętrzne:
alufelgi, światła przeciwmgłowe
Bezpieczeństwo:
ABS, autoalarm, poduszki powietrzne, immobiliser, ESP
Komfort:
el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, centralny zamek, radio, wspomaganie kierownicy, komputer, tempomat, kierownica wielofunkcyjna
Historia:
pierwszy właściciel, serwisowany w ASO, bezwypadkowy
Opis pojazdu
Mitsubishi Lancer Sportback Invite 1.8 143KM
SAMOCHÓD POSIADA PEŁNĄ GWARANCJĘ TECHNICZNĄ Z CERTYFIKATEM NA 6 MIESIĘCY, W CENIE!
Pierwsza rejestracja: 06/2011
Rok produkcji: 2010
Samochód KRAJOWY, z polskiego salonu.
Bezwypadkowy – wszystkie elementy karoserii posiadają oryginalny lakier!
Serwisowany w ASO – potwierdzony przebieg.
Oferujemy Państwu samochód zarejestrowany w Polsce,
ważne badania techniczne do czerwca 2016 i OC.
Lancer został kupiony jako nowy w POLSKIM SALONIE MITSUBISHI.
I Właściciel od nowości.
Samochód sprzedajemy na podstawie FAKTURY VAT23%.
Możliwość odliczenia VAT! Podana jest cena BRUTTO!
Oferujemy atrakcyjne warunki leasingu!
Do auta jest pełna salonowa dokumentacja w jęz. polskim.
Komplet dwóch kluczy oraz regularnie (co 20tys km) prowadzoną książkę serwisową w ASO.
Wszystkie serwisy odbywały się w ASO Mitsubishi!
Ostatni przegląd przy przebiegu 120079km/02-2014.
Bogata wersja wyposażenia INVITE:
-Klimatyzacja automatyczna
-Tempomat
-9 Poduszek Powietrznych
-ABS
-ASR
-ESP
-Radio CD
-Wyjście AUX
-Skórzana kierownica
-Wielofunkcyjna kierownica
-Podłokietnik (przód+tył)
-4x El. szyby
-El. Regulowane lusterka
-Zestaw GSM Bluetooth
-Mocowania ISOFIX
- Koła aluminiowe
- Halogeny
-Czujnik deszczu
-Czujnik zmierzchu
-Komputer
-Klimatyzowany schowek
- Wspomaganie kierownicy
-Autoalarm
- Centralny zamek
-Immobiliser
-I właściciel
-Krajowy (Kupiony w polskim salonie)
-Bezwypadkowy
- Książka serwisowa
- Gwarancja techniczna 6 miesięcy
- Gwarancja prawna
-Pełna dokumentacja
-Komplet kluczy
- Faktura VAT 23%
- Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej |
mjsystem - 17-07-2014, 19:42
fyfek napisał/a: | Nie za drogo? O ile się targować żeby spuścili z ceny? |
To dobra cena jak na krajowy egzemplarz. Zbijesz może z 500 złotych. Pierwsza rzecz, to zdobądź VIN i sprawdź historię pojazdu. Jeśli nie był bity to powinno być wszystko OK. Oczywiście wizyta i badanie organoleptyczne jak zawsze wskazane Przebieg też wygląda na orginalny, to w końcu 30000 kilometrów na rok.
fyfek - 17-07-2014, 20:27
Byłby ktoś chętny pomóc w oględzinach na żywo z Katowic lub okolic, jestem z podkarpacia i chyba się skusze na wyjazd w sobotę aby go oglądnąć.
tyku - 18-07-2014, 13:09
mjsystem napisał/a: | Przebieg też wygląda na orginalny, to w końcu 30000 kilometrów na rok. | - Przebieg to jest kosmiczny Wychodzi 44518km na rok.
mjsystem - 18-07-2014, 15:12
tyku napisał/a: | Wychodzi 44518km na rok |
133.000 kilometrów dzielone przez 4 lata to 33.000 rocznie. Skąd masz te 44?
2750 średnio na miesiąc. 110 kilometrów dziennie licząc 25 dni roboczych. Dojazd do pracy i z powrotem po 55 kilometrów.To jak z Olkusza do Katowic jeździć do pracy.
A druga sprawa to dużo? Zanim wsiadłem do lancera, robiłem po 30-40 tysięcy rocznie tak po prostu. Teraz auto czasem stoi po parę dni w tygodniu a robię 20 tysięcy rocznie
tyku - 18-07-2014, 20:33
mjsystem, Sławku Data pierwszej rejestracji : 06.2011
mjsystem - 18-07-2014, 20:41
tyku napisał/a: | Data pierwszej rejestracji : 06.2011 |
Umknęło mi
Ale po to jest auto, aby jeździć. Nawet takie odległości
Po drugie lepiej kupić auto z rzeczywiście najechanym 30-40 tysięcy więcej przebiegiem od "średniej" niż z licznikiem kręconym w dół.
robertdg - 18-07-2014, 21:45
mjsystem napisał/a: | Po drugie lepiej kupić auto z rzeczywiście najechanym 30-40 tysięcy więcej przebiegiem od "średniej" niż z licznikiem kręconym w dół. | Daj spokój, jak niski przebieg to pewnie kręcony, jak wysoki przebieg to pewnie silnik gasili tylko przy wymianie oleju, ludziom nie dogodzisz, nie ważne czy auto ma 4 czy 14 lat, magiczne 200tyś nie może być przekroczone
Róznica jest wtedy gdy ktoś robi 50tyś km rocznie po mieście a 50tyś km rocznie po trasie, wtedy to sie odbija na trwałości i to dośc znacznie.
|
|
|