Pajero Sport - Blokada mostu Pajero Sport
PIWO - 19-08-2014, 14:46 Temat postu: Blokada mostu Pajero Sport Witam,
Czy ktoś może ma doświadczenia odnośnie blokad mostów w Sporcie 2.5TD, 2005 rok ?
1. Od czego pasuje (od którego miśka), a może ktoś robi ?
2. Czy można znaleźć blokadę 100% ?
3. Jak wygląda sprawa z blokadą przodu i czy przeguby przednie to wytrzymają ?
Pozdrawiam
Piotrek
satyricon - 19-08-2014, 15:35
Proponuje zadzwonic do epajero tam plwinni udzielic odpowiedzipozdro.
techsm - 19-08-2014, 19:02
Ta ... powiedzą co wiedzą
zbyszekm2 - 20-08-2014, 07:20
1. Sprawdź jakie masz przełożenie. Dopasować można od L200, albo od pajero 2,8 lub 3,5.
2. jeśli będzie na podciśnienie to będzie 100%
3. są tacy co przekładają mechanizm blokady tylnej do przodu, np ("Malarz" ze Szczecina tak zrobił) albo trzeba kupić ARB oryginalna blokadę.
PIWO - 20-08-2014, 19:00
Dzięki za info. A czy taki most od Pajero II 2.8 o tym samym przełożeniu i z blokadą pneumatyczną mogę po prostu wsadzić do sporta, czy muszę przewalić środek ? Na oko wyglądają podobnie.
Pozdrawiam
Piotrek
zbyszekm2 - 21-08-2014, 06:53
Lepiej cały most, bo jak wsadzisz sam środek to półosie ze sporta nie będą pasowały.
W moście z blokada jedna półoś jest krótsza druga dłuższa.
PIWO - 21-08-2014, 09:04
Dzięki za info. Zaczynam szukać mostu
xlunaticx - 21-08-2014, 10:00
Srodek nie pasuje nie wprowadzac kolege w bład. Inny rozstaw śrób. Cały most i półośki sa od blokady jedna dłuższa druga krótka i w zleżności od modelu średnica ich jest inna.
Przerabiałem temat niedawno. W moim miśku mam jedynke a mosty wsadzałem od pajero 2 super select
zbyszekm2 - 21-08-2014, 12:03
zależy jakie ma przełożenie.
4900 albo 4,363, ja mam na placu sporta i bebechy pasują.
po drugie są mosty od 2,5 i 3,0 mają 10 śrub i cieńsze ośki, i mosty od 2,8 i 3,5 i grubsze oski. temat przerabiałem ponad 200 razy.
n_bart - 21-08-2014, 21:02
Podłączenie się pod temat. Powiedzcie mi jaką średnicę mają ośki od 2, 5 a jaką od 2, 8. Intryguje mnie to bo kupilem przeszczepu i niewiem z jakiego modelu mam ośki.
PIWO - 22-08-2014, 09:38
zbyszekm2 napisał/a: | zależy jakie ma przełożenie.
4900 albo 4,363, ja mam na placu sporta i bebechy pasują.
po drugie są mosty od 2,5 i 3,0 mają 10 śrub i cieńsze ośki, i mosty od 2,8 i 3,5 i grubsze oski. temat przerabiałem ponad 200 razy. |
Mam przełożenie 4.900. Do tego na moście jest napisane HYBRID LSD. Wiem co to LSD, ale co oznacza HYBRID w nazwie ? I jak to działa ?
zbyszekm2 - 25-08-2014, 08:43
1. Sprawdź jakie masz przełożenie. Dopasować można od L200, albo od pajero 2,8 lub 3,5.
2. jeśli będzie na podciśnienie to będzie 100%
3. są tacy co przekładają mechanizm blokady tylnej do przodu, np ("Malarz" ze Szczecina albo trzeba kupić ARB oryginalna blokadę.
Gene - 11-09-2014, 09:22
PIWO napisał/a: | ale co oznacza HYBRID w nazwie? | Chodzi o nazewnictwo. Mechanizm roznicowy wspoldzialajacy ze szperą/blokadą (LSD).
Jak działa? Generalnie LSD w razie potrzeby (uślizgu koła) pozwala na równiejsze przekazywanie mocy na oba tylne koła. Nie jest to typowa szpera ktora dziala 50:50 na sztywno a mechanizm cierny nie pozwalajacy na przekazywanie calego momentu na slizgajace sie kolo.
http://youtu.be/WeLm7wHvdxQ
Delko - 02-04-2015, 20:43
Witam mam pytanie
Posiadam Gallopera z 2001r nie posiadam blokady ani LSD w tylnym moście
Czy jest możliwość założenia tylnego mosty od pajero II z blokadą RD lock
Czy trzeba zmieniać cały most czy wystarczy sama główka mostu
Jakie rzeczy będą potrzebne jeszcze do takiej operacji
Serdecznie dziękuje za wszystkie informację
|
|
|