To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero Sport - Blokada mostu Pajero Sport

PIWO - 19-08-2014, 14:46
Temat postu: Blokada mostu Pajero Sport
Witam,

Czy ktoś może ma doświadczenia odnośnie blokad mostów w Sporcie 2.5TD, 2005 rok ?

1. Od czego pasuje (od którego miśka), a może ktoś robi ?
2. Czy można znaleźć blokadę 100% ?
3. Jak wygląda sprawa z blokadą przodu i czy przeguby przednie to wytrzymają ?

Pozdrawiam
Piotrek

satyricon - 19-08-2014, 15:35

Proponuje zadzwonic do epajero tam plwinni udzielic odpowiedzipozdro.
techsm - 19-08-2014, 19:02

Ta ... powiedzą co wiedzą :mrgreen:
zbyszekm2 - 20-08-2014, 07:20

1. Sprawdź jakie masz przełożenie. Dopasować można od L200, albo od pajero 2,8 lub 3,5.
2. jeśli będzie na podciśnienie to będzie 100%
3. są tacy co przekładają mechanizm blokady tylnej do przodu, np ("Malarz" ze Szczecina tak zrobił) albo trzeba kupić ARB oryginalna blokadę.

PIWO - 20-08-2014, 19:00

Dzięki za info. A czy taki most od Pajero II 2.8 o tym samym przełożeniu i z blokadą pneumatyczną mogę po prostu wsadzić do sporta, czy muszę przewalić środek ? Na oko wyglądają podobnie.

Pozdrawiam
Piotrek

zbyszekm2 - 21-08-2014, 06:53

Lepiej cały most, bo jak wsadzisz sam środek to półosie ze sporta nie będą pasowały.
W moście z blokada jedna półoś jest krótsza druga dłuższa.

PIWO - 21-08-2014, 09:04

Dzięki za info. Zaczynam szukać mostu :mrgreen:
xlunaticx - 21-08-2014, 10:00

Srodek nie pasuje nie wprowadzac kolege w bład. Inny rozstaw śrób. Cały most i półośki sa od blokady jedna dłuższa druga krótka i w zleżności od modelu średnica ich jest inna.

Przerabiałem temat niedawno. W moim miśku mam jedynke a mosty wsadzałem od pajero 2 super select

zbyszekm2 - 21-08-2014, 12:03

zależy jakie ma przełożenie.
4900 albo 4,363, ja mam na placu sporta i bebechy pasują.
po drugie są mosty od 2,5 i 3,0 mają 10 śrub i cieńsze ośki, i mosty od 2,8 i 3,5 i grubsze oski. temat przerabiałem ponad 200 razy.

n_bart - 21-08-2014, 21:02

Podłączenie się pod temat. Powiedzcie mi jaką średnicę mają ośki od 2, 5 a jaką od 2, 8. Intryguje mnie to bo kupilem przeszczepu i niewiem z jakiego modelu mam ośki.
PIWO - 22-08-2014, 09:38

zbyszekm2 napisał/a:
zależy jakie ma przełożenie.
4900 albo 4,363, ja mam na placu sporta i bebechy pasują.
po drugie są mosty od 2,5 i 3,0 mają 10 śrub i cieńsze ośki, i mosty od 2,8 i 3,5 i grubsze oski. temat przerabiałem ponad 200 razy.


Mam przełożenie 4.900. Do tego na moście jest napisane HYBRID LSD. Wiem co to LSD, ale co oznacza HYBRID w nazwie ? I jak to działa ?

zbyszekm2 - 25-08-2014, 08:43

1. Sprawdź jakie masz przełożenie. Dopasować można od L200, albo od pajero 2,8 lub 3,5.
2. jeśli będzie na podciśnienie to będzie 100%
3. są tacy co przekładają mechanizm blokady tylnej do przodu, np ("Malarz" ze Szczecina albo trzeba kupić ARB oryginalna blokadę.

Gene - 11-09-2014, 09:22

PIWO napisał/a:
ale co oznacza HYBRID w nazwie?
Chodzi o nazewnictwo. Mechanizm roznicowy wspoldzialajacy ze szperą/blokadą (LSD).
Jak działa? Generalnie LSD w razie potrzeby (uślizgu koła) pozwala na równiejsze przekazywanie mocy na oba tylne koła. Nie jest to typowa szpera ktora dziala 50:50 na sztywno a mechanizm cierny nie pozwalajacy na przekazywanie calego momentu na slizgajace sie kolo.

http://youtu.be/WeLm7wHvdxQ

Delko - 02-04-2015, 20:43

Witam mam pytanie
Posiadam Gallopera z 2001r nie posiadam blokady ani LSD w tylnym moście
Czy jest możliwość założenia tylnego mosty od pajero II z blokadą RD lock
Czy trzeba zmieniać cały most czy wystarczy sama główka mostu
Jakie rzeczy będą potrzebne jeszcze do takiej operacji
Serdecznie dziękuje za wszystkie informację



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group