MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - Ceny serwisu w ASO - za wysokie?
sla - 20-03-2014, 19:24
Wannolot za to zawsze piękny. czy to w salonie wybłyszczony, czy na drodze ubrudzony
sla - 26-03-2014, 21:49
PiotrKw napisał/a: | Co się przejmujesz i analizujesz co to może być, to zadanie i pole do popisu dla serwisu .
|
Już widzę ich popisy
rezon - 31-07-2014, 09:32
Stoney napisał/a: | Co do przeglądu po 40 tysiącach - płaciliśmy parę dni temu 1350 zł.
Łącznie z wymianą klocków i serwisem klimy:) | Dalej widzę ceny diamentowe....
BTW Sprawdź sobie hamulce z tyłu - czy równo biorą - także od wewnątrz. mogą już zacząć się zacinać, a ASO nie zawsze sprawdza ich stan przy przeglądach.
[ Dodano: 31-07-2014, 09:39 ]
Stoney napisał/a: | A może ktoś z Was podmieniał fabryczną navi na inną? Wykonalne to? | W O2 często a do O3 masz np. http://allegro.pl/nawigac...4433834804.html - warto od razu kamerkę
Albo znany wielu ROF http://www.szrofaudio.com...tail.asp?id=938
borsak1 - 12-08-2014, 07:59
Stoney napisał/a: | Co do przeglądu po 40 tysiącach - płaciliśmy parę dni temu 1350 zł. | no to ceny iście diamentowe, w BMW mam 2 wymiany klocków za to + przeglądy ze zmianą oleju . No ale jakość diamentowa musi kosztować .
Jackie - 23-08-2014, 10:35
borsak1 napisał/a: | no to ceny iście diamentowe, w BMW mam 2 wymiany klocków za to + przeglądy ze zmianą oleju |
Wiesz, tak z ciekawości zadzwoniłem do kolegi, który ma salon BMW. Otóż przegląd po 2 latach w BMW X3 2.0 Diesel to z częściami 2140 zł brutto (co swoją drogą jest dobrą ceną jak na tę markę). Roboczogodzina liczona po 280 zł netto.
Pozdrawiam
mitsu00 - 23-08-2014, 16:00
Jackie napisał/a: | borsak1 napisał/a: | no to ceny iście diamentowe, w BMW mam 2 wymiany klocków za to + przeglądy ze zmianą oleju |
Wiesz, tak z ciekawości zadzwoniłem do kolegi, który ma salon BMW. Otóż przegląd po 2 latach w BMW X3 2.0 Diesel to z częściami 2140 zł brutto (co swoją drogą jest dobrą ceną jak na tę markę). Roboczogodzina liczona po 280 zł netto.
Pozdrawiam | Zalezy jak na to sie patrzy: kupujac nowa bete z polskiej sieci dealerskiej w cenie auta ma sie juz pakiet Service Inclusive 5 lat albo 100kkm. Co pierwsze nastanie. Pakiet obejmuje standardowe przeglady za free. Tak wiec przez ten okres placimy za same klocki i ich wymiane, nie za przeglady.
rezon - 24-08-2014, 20:18
Jackie napisał/a: | Wiesz, tak z ciekawości zadzwoniłem do kolegi, który ma salon BMW. Otóż przegląd po 2 latach w BMW X3 2.0 Diesel to z częściami 2140 zł brutto (co swoją drogą jest dobrą ceną jak na tę markę). Roboczogodzina liczona po 280 zł netto. | Trudno Mitsu porównywać do BMW, ale jak chcemy porównywać, to obecnie mam prawie 78kkm i jeszcze nie wydałem 1350zł na wszystkie dotychczasowe przeglądy Superba razem z olejem, filtrami, itd... Oczywiście w ASO - tyle ze z kurą, a nie diamentami A tu tylko jeden przegląd po 40kkm , dołóż jeszcze ten po 20kkm, 60kkm - Outek jest drogi w utrzymaniu. A przynajmniej znacznie droższy od Superba.
mitsu00 - 24-08-2014, 20:39
rezon napisał/a: | dołóż jeszcze ten po 20kkm, 60kkm - Outek jest drogi w utrzymaniu. A przynajmniej znacznie droższy od Superba. | Rezon>>>>> ogolnie Japonce sa drozsze w utrzymaniu niz auta VAG czy nawet BMW (po okresie pierwszych 5 lat ). A to dlatego ze przeglady przypadaja na co 15-20 kkm albo raz w roku, co nastapi pierwsze.
rezon - 24-08-2014, 21:59
jeździłem i Nissanem, i Mazdą, no i oczywiście Mitsu Nie miałem BMW, to nie wiem jak jest tam z serwisowaniem. Ale 1350,- za przegląd - nawet z klockami i serwisem klimy, to nie jest mała kwota. Żeby jeszcze mnie zaskakiwali tak jakością jak u Jacki'ego (tych wypucowanych plastików to Wam długo nie zapomnę - pozdrawiam ), to nie było by mi żal, ale pozostałe ASO Mitsu to mnie też zaskakiwały - tylko nieco inaczej .
mitsu00 - 24-08-2014, 22:32
rezon napisał/a: | jeździłem i Nissanem, i Mazdą, no i oczywiście Mitsu Nie miałem BMW, to nie wiem jak jest tam z serwisowaniem. Ale 1350,- za przegląd - nawet z klockami i serwisem klimy, to nie jest mała kwota. Żeby jeszcze mnie zaskakiwali tak jakością jak u Jacki'ego (tych wypucowanych plastików to Wam długo nie zapomnę - pozdrawiam ), to nie było by mi żal, ale pozostałe ASO Mitsu to mnie też zaskakiwały - tylko nieco inaczej . |
Tak jak wspomnialem wczesniej, przez pierwsze 5 lat lub 100kkm nie placisz nic za serwis, jesli auto pochodzi z polskiej sieci dilerskiej. Kobita jezdzi F31 320D GT wiec co nieco wim na ten temat A co do ekipy Jaciego, to przeciez wiadomo ze to radykalisci i ewenement sam w sobie...... Tez mialem przyjemnosc robienia u nich testu bialej rekawiczki po serwisie bylego parcha Zdali......
rezon - 26-08-2014, 13:19
Jackie napisał/a: | borsak1 napisał/a:
Wiesz to porównam mitsu z RAV4 jak myślisz pewnie ta sama półka cenowa a jakość również nierporównywalna.
Bardzom ciekaw opinii, ja porównywałem te auta i mam zgoła odmienne wrażenia, szczególnie w kontekście wykonania wnętrza (co nie oznacza, że RAV4 jest złym autem). |
Jackie rozumiem lojalność, itd... ale bez przesady. IMHO RAV'ka jest lepiej wykończona i przede wszystkim wygłuszona. Gdyby nie znacznie mniejszy bagażnik, który ją wykluczył na pewno nie kupiłbym Outka.
rezon - 26-08-2014, 14:58
Jackie napisał/a: | Gdzieś Ty tę jakość wykończenia znalazł? | we wnętrzu. Sorry, ale nie widziałem plastików rozmijających się o centrymetry, ani trzeszczącej deski.
Jackie napisał/a: | rezon napisał/a:
Jackie rozumiem lojalność, itd...
No o to nie możesz mieć do mnie pretensji | gdzieżbym śmiał wprost przeciwnie
Jackie - 26-08-2014, 15:17
rezon napisał/a: | Sorry, ale nie widziałem plastików rozmijających się o centrymetry, ani trzeszczącej deski. |
Nie dalej jak w zeszły czwartek miałem okazję porównywać konkurencję do Subaru na torze (RAVka też była) i sprawiała bardzo drewniane wrażenie, plastiki (choć częściowo miękkie) nie trzymały linii a odgłosy z zawieszenia przy zmianie kierunku jazdy na nierównościach przypominały łamanie kości Deska nie trzeszczała (nigdzie o tym nie pisałem) Ogólnie wyżej oceniam nowego Xtraila choć brzydki jest jak moja teściowa Outlander wypadł przyzwoicie (ani szczyt ani dół) a największym zaskoczeniem było X3, które poradziło sobie na rampie z rolkami (zakładaliśmy, że jedynie Forester wjedzie). Reasumując - ja bym Ravki nie wybrał choć podoba mi się wizualnie zawężając do tych dwóch aut.
Pozdrawiam
sla - 26-08-2014, 20:35
Mitsu od bardzo dawna strzela sobie w kolano. Niewiele osób po pierwszym NOWYM samochodzie tej firmy, decyduje się na drugi. Ja byłem wyjątkiem, miałem dwa i wystarczyło. ASO? Ceny wyższe albo porównywalne przy przeglądzie Lancera i A5.
Hubeeert - 26-08-2014, 20:53
sla tak wiemy, Ty jesteś tym wyjątkiem, który potwierdza regułę lub tym Klientem, który za punkt honoru tak jak rezon postawił sobie zniechęcenie więcej niż 10 potencjalnych Klientów MMC
Tak jak rezonowi powiem Ci, że na Audi i Skodzie świat się nie kończy Po prostu żaden z Was dwóch nie doświadczył w ASO tych marek np tego co ja, co skutecznie zniechęciło mnie do nich
Na tyle skutecznie, że teraz mam Hyundaia i naprawiam Mitsubishi - da się z tego nieźle żyć choć niektórzy Klienci bardzo specyficzni i oczekujący, że kupując niszową i mało popularną markę ceny przeglądów i części oraz ich dostępność dostaną takie jak w markach baaaardzo popularnych. Jak to nazwać? Nieuzasadniony optymizm czy może naiwność?
Poza tym żaden z wymienionych przeze mnie Panów nie bierze pod uwagę jeszcze jednego - to nie ASO ustala ceny roboczogodziny i części, ale to na ASO najłatwiej jest wieszać psy
Nie wyganiam Was broń Boże z Forum sympatyków Mitsu, ale naprawdę zastanawiam się jaki jest Wasz cel istnienia tu poza wylewaniem jadu
|
|
|