To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Ogólne - [MSS GDI] czasami kopci

poplawski - 10-09-2014, 12:51
Temat postu: [MSS GDI] czasami kopci
witam wszystkich.jestem tu nowy i szukam odpowiedzi/pomocy.posiadam mss 1,8 gdi 99r.przebieg napewno ponad 200,000.problem polega na tym,że raz na jakiś czas (nie jest to regularne) kopci jak by brał olej(silnik rozgrzany).gdyby to jednak była sprawa pierścieni to by kopcił cały czas,a tu jest sporadycznie.co może być tego przyczyną?proszę o pomoc ponieważ większość "mechaników" chce robić remont silnika.proszę o odpowiedz na forum lub email poplawski2@wp.pl z góry dziękuję-dodam że auto nie traci na dynamice nie grzeje się .może ktoś zna w łodzi warsztat w którym można by pod kompa go podłączyć?może by coś wyszło.
Bartek - 10-09-2014, 13:18

Zasyfione GDi kopci na czarno nieprzepaloną benzyną przy gwałtownym wciśnięciu gazu.

Dawno masz auto?

Ile dolewasz oleju na 1000 km?

poplawski - 10-09-2014, 13:24

cześć,auto mam ze trzy miesiące.oleju jeszcze nie dolewałem bo mniej więcej tyle co było to jest.właśnie na czarno nie kopci:)

[ Dodano: 11-09-2014, 14:23 ]
dzisiaj uczyłem go obrotów i się okazało coś dziwnego gdy chodził 30 minut na wolnych obrotach to po tej "nauce",po dodaniu gazu zaczął kopcic jakby brał olej.po przejechaniu 100 metrów przestał kopcić.CO WY NA TO!?

maniak30 - 11-09-2014, 21:14

mam to samo po moich obserwacjach stwierdziłem iż misiek nie lubi za długo chodzić na wolnych obrotach.A czasami kopci na biało jakby brał olej.Jak narazie nic nie robię chodzi, a dodam że już ma przeszło 300tys.Oby tak dalej
Bartek - 11-09-2014, 21:25

Uszczelniacze zaworowe puszczają i katalizator nie istnieje. Wymiana tania (Jakieś 80 zł + uszczelki dekla i kolektora ssącego jakieś 250) ale pracochłonna, bo wymaga prawie zdjęcia głowicy
poplawski - 12-09-2014, 14:25

cześć wszystkim.Bartek ale gdyby to była wina uszczelniaczy to by po nocy też kopcił.A on nie kopci:)Panowie a może jest to wina zaworu EGR?
Anonymous - 13-09-2014, 18:56

ato jak dlugo chodzi na wolnych obrotach to egr jest otwarty lub zamniety nie wiewm jak to dziala i spaliny ida do komory spalania spowrotem i wtedy przez jakis czas bedzie kopcil na bialo miale tak pewnego razu w didzie
poplawski - 13-09-2014, 19:28

no właśnie ja mam obroty na poziomie 500-700 i wtedy jak chodzi np.na światłach(skrzyżowanie) to przy ruszaniu zakopci ale jak go trzymam na 1000 obr.to jest ok.

[ Dodano: 28-09-2014, 15:55 ]
grzebałem troche z tymi obrotami.jednak tiedy sie utrzymują w granicach 500-600 obr/min to chodzi w miare ale problem kopcenia pozostał:((

[ Dodano: 07-10-2014, 15:29 ]
ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?????????????????????

[ Dodano: 17-10-2014, 20:33 ]
:oops:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group