To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - Outlander II 2.0 - tania okazja?

Duracell - 09-10-2014, 00:11
Temat postu: Outlander II 2.0 - tania okazja?
Witam!
Jestem na tym forum nowy. Konto założyłem, gdyż przymierzam się do zakupu Outlandera drugiej generacji, najlepiej z benzyniakiem ;)
Od jakiegoś czasu przeglądam otomoto w poszukiwaniu ciekawego oraz dobrego egzemplarza i jakiś czas temu wpadła mi w oko ta oferta...
link

Byłbym bardzo wdzięczny za radę... Co sądzicie o tym samochdozie?
Ciekawi mnie stosunkowo niska cena co do przebiegu oraz bogatego wyposażenia. Coś się może za tym kryć?
Jeżeli książeczka serwisowa będzie w porządku, a auto faktycznie nie było lakierowane... To czy może to być jakaś podpucha?

Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi, lub ewentualnie pomoc w znalezieniu odpowiedniego Outlandera. Na zakup chciałbym przeznaczyć mniej więcej taką samą kwotę jak ta widoczna w ogłoszeniu.

Pozdrawiam! :D

rezon - 09-10-2014, 20:48

wg mnie jak za 3-letnie auto ze słabym silnikiem benzynowym to cena nie jest niska. Mylący jest opis - produkcja 2012, a później rejestracja październik '11. Po za tym to chyba jest wersja 2WD - nowy o podobnym wypasie raptem 92kzł czyli 3-latek powinien kosztować ok. 50kzł
dawcio - 09-10-2014, 21:24

też uważam że cena nie jest wysoka jak za tą wersje z tym silnikiem.Ale nie wiem czy O2 było z napędem 2WD?
_tm_ - 09-10-2014, 22:40

dawcio napisał/a:
Ale nie wiem czy O2 było z napędem 2WD?


Były. Mój kolega takiego miał.

rezon - 09-10-2014, 22:40

dawcio napisał/a:
Ale nie wiem czy O2 było z napędem 2WD?
były. ten nie ma pokrętła na tunelu, więc chyba to jednak 2WD, ale może benzyny nie miały?
Komandor - 09-10-2014, 22:46

Benzyniak bezawaryjny ale osiągi 2.0 nie powalaja a spalanie podobne do 2.4. Ostatnio Mitsubishi oferuje spore promocje na nowe auta 2x50% albo 3x33% plus rabaty wiec ja bralbym nowy...
mitsu00 - 10-10-2014, 11:52

Jak nie ma pokretla regulacji napedow, to jest to wersja 2WD. Benzyna czy diesel bez znaczenia. Layout centralnego tunelu jesli chodzi o regulacje napedu byl taki sam.
Duracell - 10-10-2014, 13:55

Większe jednostki są tak samo warte uwagi?
Są jakieś newralgiczne punkty w tym samochodzie? Na coś szczególnego zwracać uwagę podczas oględzin?
Oczywiście oprócz ewentualnego braku napędu na cztery koła co mogło być bolesnym zaskoczeniem po przejechanie ma miejsce, wielkie dzięki, Panowie ;)
Sam napęd 4x4 może stwarzać jakieś problemy??

gregter - 10-10-2014, 15:37

Mam podobne auto (silnik 2,4 automat , 2WD),podobny przebieg,jezdze nim od nowosci , zadnych problemow.Jedyna wada to glosny powyzej 100km/godzine , ale jak mowil moj wujek ,glosniej radio i jest ok :D no i kierownica z prawej strony.
rezon - 11-10-2014, 17:22

Duracell napisał/a:
Są jakieś newralgiczne punkty w tym samochodzie?
zacinające się tylne hamulce
Duracell napisał/a:
Sam napęd 4x4 może stwarzać jakieś problemy??
Bardzo sporadycznie. Bez niego SUV to wg mnie trochę mało sensowny zakup, chyba że ktoś potrzebuje w mieście patrzeć się z góry ;) na innych.
Duracell napisał/a:
Większe jednostki są tak samo warte uwagi?
wg mnie nie są tak samo warte uwagi. 2.0 jest nie warte uwagi, a większe są warte zainteresowania ;) Benzyny 2.0 po prostu "nie jadą", chyba że ktoś lubi dźwięk silnika na 4-5 tys. obr ;)
Duracell - 25-10-2014, 12:18

A jak konkretnie wygląda sprawa samego spalania?
Na jakie wartości musiałbym się przygotować?

gregter - 25-10-2014, 14:05

Na moim silniku 2,4 l 2WD i skrzynia automatyczne to 8-8,5 na trasie i okolo 10 litrow w miescie , ale musze zaznaczyc ze jezdze bardzo spokojnie.
Grimm - 25-10-2014, 14:25

Czytam , czytam i czytam... Zrobiłem 15k Outlanderem 2.0 w CVT i jeśli ktoś mi piszę, że to "Auto w silniku 2.0 nie jedzie" to najpewniej nigdy tym autem nie jechał.

Auto jedzie i to bardzo sprawnie od samego dołu a zwłaszcza w CVT - kwestia dobrej obsługi gazu.
Które auto benzynowe nie "ryczy" powyżej 4 000 obr? Znacie takie , z masą własną powyżej 1.5 T ??

Przestańcie pisać bzdury o rzeczach o których nie macie pojęcia a dla laików informacja:

Outlander 2.0 CVT "nie jedzie" tylko zwija asfalt przy umiejętnym użyciu pedału gazu....

rezon - 25-10-2014, 17:28

losdamianos napisał/a:
Czytam , czytam i czytam... Zrobiłem 15k Outlanderem 2.0 w CVT i jeśli ktoś mi piszę, że to "Auto w silniku 2.0 nie jedzie" to najpewniej nigdy tym autem nie jechał.
losdamianos napisał/a:
Outlander 2.0 CVT "nie jedzie" tylko zwija asfalt przy umiejętnym użyciu pedału gazu....
wiesz... to tylko kwestia poziomu odniesienia. Wg mnie Outek 2.0 "nie jedzie" , a oficjalne dane techniczne tylko to potwierdzają. Ponad 10,5s 0-100 to nie jest wgniatanie w fotel, a do zwijania asfaltu to tak jeszcze ze 4s brakuje ;) To przecież wolnossąca benzyna więc ma prawo "nie jechać" w 1,5t autku. Żeby nie było, że jestem uprzedzony czy coś do Outka to o Hondzie CRV 2.0 mam dokładnie taką samą opinię - też z tym silnikiem "nie jedzie". Diesle 2.2 to zupełnie inna bajka - w Outku też....
Grimm - 25-10-2014, 18:04

Moim zdaniem nie jedzie to Aveo 1.2 ale jak ktoś czyta te wasze komentarze o silniku 2.0 w CVT to opinia jest taka, że ten samochód trzeba pchać spod świateł. ..

Jak ktoś szuka tzw.zapierdalaka to proponuje Nissana GT-R emocje gwarantowane a silnik 2.0 ze skrzynią CVT w Outlanderze spokojnie starczy do sprawnego przemieszczania się. Jak ktoś ma jeszcze łopatki przy kierownicy to gwarantuje, że można się fajnie pobawić tymi 150 "kuniami".



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group