[96-02]Colt CJ0 - [CJ1A 1.3] Colt gaśnie
set07 - 09-10-2014, 13:50 Temat postu: [CJ1A 1.3] Colt gaśnie Cześć, jestem tu nowa i nie znalazłam tematu podchodzącego pod mój. Mianowicie samochód od jakiegoś czasu szwankuje. Odpala bez problemu, ale gdy tylko noga dotknie gazu natychmiast gaśnie. Wymienialiśmy już chyba wszystko. Od pompy po świece i kable. A on dalej gaśnie. Czy ktoś miał już podobny problem i wie co może być przyczyną? Błagam o pomoc!
[ Dodano: 09-10-2014, 15:43 ]
Zapomniałam dodać, że jak się delikatnie wciaska gaz, to wchodzi w obroty, jednak tylko na "luzie" na biegu nie rusza. Było wymienione już: już świece, kable, kopułka, palec, komputer, wkład pompy paliwa. Nie mam już do niego sił.
eve1988 - 09-10-2014, 19:10
Witamy plec piekna
A czy check sie swieci? Przepustnica byla czyszczona? O filtrze paliwa tez nic nie wspomnialas czy byl wymieniany.
set07 - 09-10-2014, 21:08
No właśnie nie świeci, błędów nie wykryto, przepustnica czyszczona, filtr wymieniony. Dalej nic.
plecho1 - 10-10-2014, 06:09
A czy wolne obroty są równe? Może spróbujcie zdjąć z zaworu EGR podciśnienie sterujące i zaślepcie przewód podciśnieniowy od strony kolektora ssącego lub w ogóle na próbę zaślepcie całkiem EGR.
KsiadzRobak - 10-10-2014, 08:06
W Warszawie jest całkiem sprawny serwis Mitsumaniakowy - polecam tam zawitać.
Ja bym sprawdził czujnik położenia przepustnicy - tak proforma tylko, bo uważam, że problem leży w aparacie zapłonowym. Cewka zdechła prawdopodobnie. Ew. komputer wtrysku.
pierafal - 20-10-2014, 21:43
Jesli colcik dalej nie jezdzi, to ja bym sprawdzil luzy zaworowe. Regulacje zaworow wykona kazdy srednio rozgarniety mechanic. Tylko chocby nie wiem jaki byl madry powinien je regulowac na cieplym silniku! Jesli sie nie myle to luzy powinny byc ssace 0,20mm, a wydechowe 0,25 (na rozgrzanym silniku) do sprawdzenia w manualu.
oko_81 - 26-10-2014, 17:43
Cewka w aparacie wymieniana była ?
Podobne objawy daje padnięta cewka
Aras8428 - 03-11-2014, 19:22 Temat postu: Colt się dławi Witam
Mam problem z zapłonem, colt nie wchodzi na obroty, dławi się i strzela, jak chce mu się depnąć na gaz to nie wchodzi dalej niż 5 tyś obrotów.
Katu wyprzedzenia nie da się ustawić, bo jak trafiłem w punkt to w ogóle nie wchodzi na obroty.
Ma ktoś namiar na dobry warsztat, z rejonu Wałbrzycha lub Lubina, ewentualnie Kalisza?
ludinho1 - 05-11-2014, 16:29
set07 napisał/a: | No właśnie nie świeci, błędów nie wykryto, przepustnica czyszczona, filtr wymieniony. Dalej nic. | temat aktualny? kto sprawdzał błędy i w jaki sposób? . masz immobilaiser?
set07 - 17-11-2014, 13:20
Aparat zapłonowy wymieniony i dalej nic, oprócz tego doszło jakieś "walenie" spod maski i brak elektroniki. Już nie mam do tego sił.
KsiadzRobak - 17-11-2014, 14:10
"walenie" można dość prosto zlokalizować - niektórzy nawet dodatkowo posiłkują się stetoskopem
może rozrząd przeskoczył, może panewki już się kończą - naprawdę to tylko gdybanie
czy byłaś w serwisie MM w Warszawie?
set07 - 17-11-2014, 14:25
Jeszcze nie, ale prawdopodobnie czas najwyzszy...
Aras8428 - 20-11-2014, 18:35
Witam
Temat aktualny, wymieniłem aparat zapłonowy na zregenerowany problem z obrotami i strzelaniem znikł.
Ale pojawił się nowy i to dziwny. Auto po dłuższym postoju odpala normalnie ale pochodzi około 2-3 minut, i spadają obroty i załączają, się dwa wentylatory i świeci się check engine.
Po zgaszeniu i odpaleniu jest ok, myślę że to ma związek z temperaturą silnika, termostat?
Macie jakieś pomysły?
Kristover086 - 21-11-2014, 17:05
A silnik krokowy sprawdzałeś i czy jest masa na karoserii,mi gasną z powodu że auto nie dostawało masy i na silnik też,i filtr paliwa był zapchany oraz może być przepustnica do czyszczenia.
pierafal - 14-12-2014, 22:57
Sprawdz luzy zaworowe! Nie jest to droga usluga, producent zaleca taka regulacje co kilkadziesiat tys km. Kiedy ostatnio byly regulowane? Zawory moga byc zbyt luzne lub zbyt ciasne, czasem jest efekt "klepania" pod maska.
|
|
|