Sigma/Diamante Ogólne - Czy warto kupić Sigme ?
Anonymous - 08-02-2007, 18:10 Temat postu: Czy warto kupić Sigme ? "Czy warto kupić Sigmę ?" Nie jestem mechanikiem Sigmę posiadam od ponad roku ale postaram sie Odpowiedzieć na to pytanie. Sigmą kupilem "Okazyjnie" w zeszłym roku w zimę za 7,5 tys (93r 12 zaworów, kombi,podrysowane boczne listwy male wgniecenie na tylnich lewych drzwiach, uszkodzone lewe lusterko(80zł), ślady robienia prawego przedniego blotnika, brak popielniczki (30zł), schowka (30zł), tylniej wycieraczki(30zł), anteny, peknieta przednia szyba (450zł) z elektryki dzialal tylko szyber dach i przednie szyby) porobilem oplaty ok 2 tys wymienilem paski, filtry, plyny,świece przewody jak pan bog przykazał co bylo wydatkiem ok 1 tys. Wstawilem gaz 2 tys. Autem jezdziło sie przyjemnie jest to nie do porównania wcześniej mialem VW Sirocco. Podczas wymiany klocków hamulcowych odkrylem iz przednia prawa sprężyna jest pęknięta w pół, czego przegląd nie wykazał mimo iż koleś trząsł samochodem i zaglądał pod spód. Koszt 350 zł za 2 nowe sztuki. Przez pekniętą sprężynę poszły amortyzatory które też wymienia sie parami to ok 600 zł za pare. Następnie zaczeło mi ubywać płynu chłodniczego co zdziwiło lokalnych "mechaników" bo coś tam łatali jakąś uszczelkę wymieniali ale nic nie pomogło. Dopiero jak pewniego pieknego słonecznego dnia wybrałem sie do Białegostoku i wywaliło mi uszczelkę pod głowicą okazało się że to pompa wodna. Naturalnie samochod juz nie nadawal sie do dalszej jazdy. W serwisie dowiedzialem sie ze najwolniejszy termin dopiero za 2 tyg a mi samochod stal w obcym miescie (jestem z Olecka). Skierowano mnie do innych mechaników... Fachowców było wielu wiekszość przestraszyła sie roboty takiego silnika lub nie miala czasu. Znalasł sie "Śmiałek" taki który sie fachowcem od japończyków mianował. Po remoncie za 2 tys. Silnik pocił się i brał olej niemiłosiernie. Powyrzszy fachowiedz oddał mi samochód z uszkodzonym przepływomierzem i Sigma prychała, strzela