To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - [CJ1A 1.3] Colt CJO1.3 75km muli z rana po nocy

Kristover086 - 24-11-2014, 17:44
Temat postu: [CJ1A 1.3] Colt CJO1.3 75km muli z rana po nocy
Jak w temacie gdy autko postoi przez noc i rano je odpalam,i jadę do pracy o 6 rano to strasznie muli jak bym nie miało mocy,jak by sie jakimś maluchem jechało,gdy się rozgrzeje idzie jak burza,świece,kable oraz filtr powietrza i oleju zmienione na nowe i oczywiście olej,czujnik ciśnienia oleju i temperatury też wymieniałem,rozrząd komplety też i paski alternatora i wspomagania,wszystkie płyny,wszystkie masy czyszczone,tak ze nie wiem co może być silnik krokowy działa jest sprawny,a i jeszcze strasznie pali i muli tak jak by nie chciał ciągnąć,nie wiem może filtr paliwa,lub przepustnica.
plecho1 - 24-11-2014, 18:20

Zapala Ci się może kontrolka silnika? Jeśli tak, to warto sprawdzić błędy aby dokładnie dowiedzieć się co powoduje te problemy. Jeśli auto więcej pali i po nocy jest słabsze, to być może padła Ci sonda lambda lub masz jakąś nieszczelność po między filtrem powietrza a silnikiem lub na wydechu po między silnikiem a sondą lambda przez co sonda widzi mieszankę zbyt ubogą i komputer silnika dodaje więcej paliwa co w efekcie zwiększa spalanie i zalewa silnik przez co nie ma siły. Ale żeby to potwierdzić lub nie należy sprawdzić błędy lub przeprowadzić pełną diagnostykę komputerową.
Kristover086 - 25-11-2014, 01:12

Nic się nie zapala,żadna Kontrolka check,po prostu wiosna ,lato,ciepła jesień jest ok, teraz jakoś tak się zaczęło robić jak w nocy są te lekkie przymrozki,nie wiem o co chodzi a że więcej pali to tylko przy starcie potem pali normalnie,wiem bo widzę po odpaleniu auta i do momentu ąz się zagrzeje silnik i auto zatrybi,czyli dojdzie do normalnej jazdy i mocy schodzą mi dwie kreski paliwa,potem pali normalnie,lecz na początku jak pisałem wyżej strasznie muli,brak mocy,i schodzą dwie kreski paliwa,po jakiś 10 minutach wszystko wraca do normy.
plecho1 - 25-11-2014, 06:54

Wygląda mi to na uszkodzoną grzałkę sondy lambda która powinna zagrzać sondę chyba w około minutę i komputer po tym czasie powinien zacząć dawkować właściwie paliwo ale perzy uszkodzonej grzałce powinien pojawić się błąd silnika.
krzysieg - 25-11-2014, 20:38

Zobacz czy filtr paliwa jest oryginalny czy nie , jak nigdy jeszcze nie był wymieniany to czas najwyższy .
pierafal - 14-12-2014, 23:01

Jesli jezdzi ok po rozgrzaniu, to raczej filtr paliwa nie powinien miec znaczenia.
Regulowane byly kiedys luzy zaworowe? Producent zaleca regulacje co kilkadziesiak tys km (jesli sie nie myle to co 90kkm)

maciej 63 - 16-12-2014, 06:46

schodzą dwie kreski paliwa,po jakiś 10 minutach wszystko wraca do normy-to znaczy co wraca do normy-te dwie kreski paliwa????


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group