Pajero III - zakup Mitsubishi Pajero III 3,5 4x4, automat 2000r
wieliczka - 12-01-2015, 20:21 Temat postu: zakup Mitsubishi Pajero III 3,5 4x4, automat 2000r Dzień dobry
może nie będę oryginalna poszukuję opinji na temat ww samochodu. Do chwili obecnej jeździłam jeepem grand cherochee ale chyba czas na zmiany przyszedł i zainteresował mnie ww. wymieniony model. Czy mógłby ktoś z szanownych forumowiczów powiedzieć mi ta temat tego modelu. Naczytałam się trochę również na temat 3,2 did i ta wersja odpada jakby ze względu na koszty napraw pomp.Bardzo proszę o jakieś informacje na temat na co zwrócić uwagę przy zakupie tego auta i inne wskazówki oraz co może najszybciej polecieć w takim aucie.
pzdr.
m.
TangoKK - 12-01-2015, 20:42 Temat postu: Re: zakup Mitsubishi Pajero III 3,5 4x4, automat 2000r
wieliczka napisał/a: | Dzień dobry
może nie będę oryginalna poszukuję opinji na temat ww samochodu. Do chwili obecnej jeździłam jeepem grand cherochee ale chyba czas na zmiany przyszedł i zainteresował mnie ww. wymieniony model. Czy mógłby ktoś z szanownych forumowiczów powiedzieć mi ta temat tego modelu. Naczytałam się trochę również na temat 3,2 did i ta wersja odpada jakby ze względu na koszty napraw pomp.Bardzo proszę o jakieś informacje na temat na co zwrócić uwagę przy zakupie tego auta i inne wskazówki oraz co może najszybciej polecieć w takim aucie.
pzdr.
m. |
Jedno co wiem na temat 3.5 GDI to, że go nie zagazujesz
Georg - 12-01-2015, 22:08 Temat postu: Re: zakup Mitsubishi Pajero III 3,5 4x4, automat 2000r
wieliczka napisał/a: | Naczytałam się trochę również na temat 3,2 did i ta wersja odpada jakby ze względu na koszty napraw pomp. |
Hmm... myślę, że niesłusznie rezygnujesz z tego - wg wielu opinii - najlepszego silnika Pajero.
Co do pompy... potrzebny jest tu dodatkowy, pełnowartościowy filtr i tyle. W moim aucie są dostawione dwa, wymieniam wszystkie każdego roku i mam spokojną głowę.
- Pozdrawiam
Nesene - 12-01-2015, 23:36 Temat postu: Re: zakup Mitsubishi Pajero III 3,5 4x4, automat 2000r
Georg napisał/a: | wieliczka napisał/a: | Naczytałam się trochę również na temat 3,2 did i ta wersja odpada jakby ze względu na koszty napraw pomp. |
Hmm... myślę, że niesłusznie rezygnujesz z tego - wg wielu opinii - najlepszego silnika Pajero.
Co do pompy... potrzebny jest tu dodatkowy, pełnowartościowy filtr i tyle. W moim aucie są dostawione dwa, wymieniam wszystkie każdego roku i mam spokojną głowę.
- Pozdrawiam |
Tak kup sobie DID i zastanawiaj się kiedy dołożysz 50% jego wartości na reanimacje trupa. Nazwa silnika mów sama za siebie "What I DID, what I DID"
Graczyq - 13-01-2015, 00:58
Witam,
Nie ma co siać paniki jeśli chodzi o silniki 3.2 DID. Mój, z ręczną skrzynią, ma 250.000km i nie mam większych problemów. Oczywiście sprzęgło i koło dwumasowe po 200.000km trzeba było zmienić, a ostatnio zużył się zawór EGR i też wymagał wymiany, ale prócz tego żadnych większych awarii nie miałem u siebie.
Marcino - 13-01-2015, 07:31
TangoKK napisał/a: | Jedno co wiem na temat 3.5 GDI to, że go nie zagazujesz |
Jak to nie....:)
http://otomoto.pl/mitsubi...-C35601875.html
Ale faktycznie z LPG do GDI lekko nie jest. Widać że LPG założone w 2014r i już do sprzedaży czyli coś nie halo wg mnie
Nesene - 13-01-2015, 09:03
Zakładanie gazu do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa mija sie z celem bo wtryski muszą być chłodzone wtryskiem benzyny co powoduje że po mieście auto w 80% jeździ nadal na benzynie i oszczędności są znikome a koszy instalacji pewnie nigdy sie nie zwróci
PiotrKw - 13-01-2015, 09:29
Nie do końca tak jest , wchodzą instalacje z bezpośrednim wtryskiem gazu w fazie ciekłej dokonywanej przez wtryskiwacz benzynowy , instalacja jest prosta mechanicznie( oprócz pompy gazu ) ale skomplikowana w sterowaniu . Koszt oscyluje w okolicach 10 tyś zł i opłacalny jest dla silników dużej pojemności i konsumpcji paliwa . Przy przebiegach rzędu 30 tyś rocznie ma to sens. Można odpalać na gazie bez benzyny
Gorzej , że w Polsce to jeszcze nowość , jak rozglądałem się za tym rozwiązaniem do mojej V8, zaczynała to zakładać jedna firma w Warszawie . Zostałem na benzynie , nie miałem ochoty na eksperymenty u nas w kraju.
Marcino - 13-01-2015, 11:40
Prawda to co powyżej. Niestety te instalację przez wtryski benzyny są dedykowane do silników, wątpie czy mają do GDI Mitasubishi. Dodatkowo wydajność pompy gazu do takiego dużego silnika się kłąnia. Na domowym kompie mam linka chyba do LTA Polonia gdzie mają to oppisane.
TangoKK - 13-01-2015, 17:35
Podsumowując dalej twierdzę, że go nie zagazujesz
piotr277 - 13-01-2015, 20:41
Zdarzają się też 3.5 V6 nie-GDI. Ale wtedy nazywa się Montero Oraz jest też jednostka 3.8 V6 także zza wielkiej wody. Te można gazować, nazwijmy to "tradycyjnie"
|
|
|