To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - FAQ - [Cari 1.8 GDI] hamulce przednie...

fanatyku - 15-01-2015, 19:40
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] hamulce przednie...
Witajcie!

Zwracam się z pytaniem czy ktoś miał taki problem (a może Carisma tak ma?).
Otóż sprawa wygląda następująco - po wciśnięciu pedału hamulca 3-4 razy robi się on twardy i przestaje hamować. Nie wiem czym może być to spowodowane. Tarcze i klocki ATE (strasznie piszczą), płyn dobry, mechanik sprawdzał też serwo, ciśnienie i wszystko ok - sam nie wie dlaczego tak się dzieje. Podejrzewa jakiś zaworek, który jest w wężu hamulcowym.
Jest to uciążliwe bo gdy poruszamy się w korku i kilka razy pod rząd naciśniemy na hamulec to za którymś razem auto traci hamowanie...
Może ktoś sprawdzić czy ma podobne objawy? Wersja przed liftem.

[ Dodano: 16-01-2015, 07:12 ]
Dzisiaj rano już całkowicie straciłem hamulec... Jadąc do pracy zauważyłem, że pedał hamulca jest bardzo twardy a gdy naciskam go z całej siły to auto minimalnie hamuje. Dobrze, że mam sprawny hamulec ręczny bo tylko dzięki niemu jakoś dojechałem.
Zabawne jest to, że wczoraj byłem u mechanika sprawdzić układ hamulcowy - powiedział, że płyn jest minimalnie zawilgocony ale serwo, pompka i inne rzeczy pracują prawidłowo. No i po tym grzebaniu padło.

robertdg - 16-01-2015, 08:48

fanatyku napisał/a:
Jest to uciążliwe bo gdy poruszamy się w korku i kilka razy pod rząd naciśniemy na hamulec to za którymś razem auto traci hamowanie...
Najczęsciej niedrożne vacum (zaworek na kolektorze ssacym zapycha sie sadza)
fanatyku napisał/a:
Dzisiaj rano już całkowicie straciłem hamulec... Jadąc do pracy zauważyłem, że pedał hamulca jest bardzo twardy a gdy naciskam go z całej siły to auto minimalnie hamuje. Dobrze, że mam sprawny hamulec ręczny bo tylko dzięki niemu jakoś dojechałem.
Zabawne jest to, że wczoraj byłem u mechanika sprawdzić układ hamulcowy - powiedział, że płyn jest minimalnie zawilgocony ale serwo, pompka i inne rzeczy pracują prawidłowo. No i po tym grzebaniu padło.
To zachowanie potwierdza niedrożny przewód vacum/jego uszkodzenie/omyłke przy montazu przez mechanika - do sprawdzenia
fanatyku - 17-01-2015, 09:36

Jeśli chodzi o utratę hamulców to mechanik podczas kontroli szczelności za słabo założył wężyk i spadł mi w trakcie jazdy do domu...

Robert oczywiście miał rację - po przeczyszczeniu łącznika hamulec już się nie blokuje po kilku naciśnięciach.
Teraz pozostaje wyczyścić cały kolektor z sadzy...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group