Chcę kupić Galanta! - [EAx 97-04] Galant VIII 2.5 v6
henryy - 02-04-2015, 12:15 Temat postu: [EAx 97-04] Galant VIII 2.5 v6 Witam.
Jako, że rozważam zakup nowego samochodu (Galanta VIII, który po prostu wygląda bajecznie oraz posiada ciekawą jednostkę v6), postanowiłem poznać opinię, dowiedzieć się czegoś od bardziej "wtajemniczonych" użytkowników.
Na mobile znalazłem następujący egzemplarz: http://suchen.mobile.de/a...s=EXPORT&noec=1
Z tych niewielu zdjęć jako laik wywnioskowale, że samochód nie jest w złym stanie jeżeli chodzi o nadwozie (jednak nic pewnego biorąc pod uwagę mała liczbę zdjęć). Wnętrze też wygląda na zadbane. (Wlascicela poprosiłem już o przesłanie większej ilości zdjęć, w końcu to nie boli). Wiem, że ze strony mechanicznej trudno cokolwiek określić przez przeglądanie zdjęć i opisu, jednak według mnie (powtarzam laika) przebieg wysokości 270 tyś. jest dość wysoki. Moze niepotrzebne obawy rozwieje komentarz bardziej doświadczonego użytkownika, który posiada takowy samochód z podobnym silnikiem. Do auta chciałem później wsadzić lpg.
Rozważam także inna opcję galanta 2.4: http://allegro.pl/showite...5213660193.html
Tylko obawiam się kosztów utrzymania. Na forum przeczytałem już kilkanaście tematów na ten temat i wszystkie się nieco różnią. Będę robił mniej wiecej 400 km co tydzień/dwa plus jazda po mieście, ale to już rzadziej. I nie wiem do końca, która opcja silnikowa jest lepsza do tego (2.5 + lpg czy 2.4 gdi).
eremita - 02-04-2015, 12:29
poczytaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38803
tylko 2,5
Link na mobile pokazuje stronę wyszukiwania,
henryy - 02-04-2015, 13:54
Jak już pisałem wcześniej, czytałem już sporo tematów powiązanych z silnikami. I większość czasu auto będzie na trasie (tak przynajmniej zakładam). Wiem że v6 cechuje się lepsza dynamiką, ale ma większe spalanie jednak można założyć gaz. W kilku tematach posiadacze galantow z silnikami 2.4 pisali ze na trasie pali ok. 7~8 l. Co dla mnie jest wynikiem nie tyle co zadowalajacym co interesującym.
A jeżeli mam się decydować na jednostkę 2.5 to czy warto rozważyć wyprawę do Niemiec po wyżej wymieniony egzemplarz?
Edit. Nie wiem czemu link przenosi cię do wyszukiwarki u mnie działa (nawet na kilku urządzeniach). Podklejam go jeszcze raz: http://suchen.mobile.de/a...s=EXPORT&noec=1
Juiceman - 02-04-2015, 14:07
http://suchen.mobile.de/a.../205359504.html
murek10 - 02-04-2015, 14:53
henryy napisał/a: |
A jeżeli mam się decydować na jednostkę 2.5 to czy warto rozważyć wyprawę do Niemiec po wyżej wymieniony egzemplarz?
|
6tyś za auto + rejestracja około 2300 + przywiezienie min 1200 + gaz 3500 = 13tyś :-/ Musisz się zapytać czy ma (i do kiedy) ważny TUV - jeżeli nie ma lub niedługo się kończy to licz się z dodatkowymi kosztami, często Niemcy wolą sprzeadać auto niż szykować go do przeglądu (opony, hamulce, zawieszenie, wycieki itd).
eremita - 02-04-2015, 21:05
No teraz linki dzialaja.
Co do samego samochodu rok produkcji poczatek 2001 lub 2000
co do silnika jak juz czytales sporo tematow to co Ci wiecej napisac. Chcesz miec bezproblemowo oszczednie i fajnie to v6 i lpg
Paweł84 - 02-04-2015, 22:26
info z autoscout
Fahrzeughalter: 6
troszkę ich było
|
|
|