To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - [XX-92]Galant, 2.0i 16V GTI, Pieńsk prośba o opinię

kaydan - 22-04-2015, 00:13
Temat postu: [XX-92]Galant, 2.0i 16V GTI, Pieńsk prośba o opinię
[XX-92]Galant, 2.0i 16V GTI

Prośba o opinie nt poniższego auta:
Galant VI 91r.

Mitsubishi Galant E30 wersja 2.0 16V GTi
Cena:
7 500zł

Hatchback

rok produkcji: 1991
silnik: 1997 cm3
moc 145 KM
przebieg: 211 650 km
skrzynia: manualna
liczba drzwi: 5
paliwo: benzyna

dodatkowe info:
Klimatyzacja
Welurowa tapicerka
ABS
Elektryczne lusterka
Szyberdach
Centralny zamek
Światła przeciwmgielne
Alufelgi
regulowane zawieszenie
bodykit Dynamic 4
zderzak z dużymi halogenami
wydech Fujitsubu
regulacja foteli i kierownicy

opis sprzedającego:

Mitsubishi Galant E30 wersja 2.0 16V GTi czyli najwyższa wersja tego modelu na rynek europejski, ponadto auto zostało wzbogacone o kilka OEMowych gadżetów z Wersji ETERNA (JDM, Indonezja) m.in.regulowane zawieszenie (pneumatyczno-elektryczne) z regulacją wysokości i twardości, bodykit Dynamic 4 (OEM, nie laminat), zderzak z dużymi halogenami. Te elementy są nie do zdobycia na rynku europejskim, wszystko oryginalne i w pełni sprawne. Ponadto japoński bardzo rzadki wydech końcowy Fujitsubu, kierownica Momo. Galant posiada sprawna dwustrefową klimatyzację z trybem ECO i normalnym, podgrzewane lusterka, piękną tapicerkę z prawdziwego weluru, regulację kierownicy i fotela kierowcy we wszystkich zakresach, podłokietniki. Jak na owe czasy było to bardzo bogate wyposażenie, którego nie powstydziłby się niejeden współczesny samochód. Od strony technicznej wszystko w najlepszym porządku w 100% sprawny, bardzo dobrze się prowadzi. Blacharka jest mocnym punktem auta , karoseria nie nosi żadnych oznak korozji łącznie z podwoziem, auto było konserwowane i garażowane, do ub. roku Galant był zarejestrowany i użytkowany w Niemczech, gdzie przechodził badanie techniczne. Reasumując jest to doskonały egzemplarz dla miłośnika marki czy amatora klasyków, w pełni sprawny z ponad przeciętnym wyposażeniem noszący zwykle ślady użytkowania. Galant jest sprowadzony z Niemiec i posiada dokumenty do rejestracji, podana cena nie zawiera opłat które należy doliczyć do podanej ceny (ok.1300zł)

Dealer
IMPOAUTO
Świerczewskiego 73 - 59-930 Pieńsk, zgorzelecki, Dolnośląskie


Link do ogłoszenia:
http://otomoto.pl/oferta/...html#02a9066ec9

prośba o ocene tego Miśka :) ze względu, że Galanty z tych roczników to dla mnie czarna magia, proszę o opinie i wyjaśnienie co i jak. Zawsze to jakaś nauka na przyszłość :)
Pozdrawiam

Hubeeert - 22-04-2015, 09:45

kaydan napisał/a:
Mitsubishi Galant E30 wersja 2.0 16V GTi

E33A
kaydan napisał/a:
najwyższa wersja tego modelu na rynek europejski

Najwyższa była E39A
kaydan napisał/a:
ponadto auto zostało wzbogacone o kilka OEMowych gadżetów z Wersji ETERNA (JDM, Indonezja) m.in.regulowane zawieszenie (pneumatyczno-elektryczne) z regulacją wysokości i twardości,
Miało to w serii
kaydan napisał/a:
bodykit Dynamic 4 (OEM, nie laminat), zderzak z dużymi halogenami.
Pieprzenie - całość, może poza przednim zderzakiem to seria GTi.
kaydan napisał/a:
Ponadto japoński bardzo rzadki wydech końcowy Fujitsubu

Taaaa.... A świstak siedzi i zawija. Końcowy tłumik wart w tym wieku jakieś 100-150 zł?
kaydan napisał/a:
kierownica Momo.
Kwestia gustu.
kaydan napisał/a:
Galant posiada sprawna dwustrefową klimatyzację
:roll: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: GDZIE????
kaydan napisał/a:
trybem ECO i normalnym
znaczy słabiej i mocniej chłodzi. I żeby nie było tak słodko - klima chodzi na R12 - starym czynniku chłodzącym.
kaydan napisał/a:
podgrzewane lusterka, piękną tapicerkę z prawdziwego weluru, regulację kierownicy i fotela kierowcy we wszystkich zakresach, podłokietniki.
Seria GTi
kaydan napisał/a:
Jak na owe czasy było to bardzo bogate wyposażenie, którego nie powstydziłby się niejeden współczesny samochód
jasne..
kaydan napisał/a:
Od strony technicznej wszystko w najlepszym porządku w 100% sprawny, bardzo dobrze się prowadzi. Blacharka jest mocnym punktem auta , karoseria nie nosi żadnych oznak korozji łącznie z podwoziem, auto było konserwowane i garażowane, do ub. roku Galant był zarejestrowany i użytkowany w Niemczech, gdzie przechodził badanie techniczne.
A Niemiec sprzedał bo wszystko zrobił i postanowił się pozbyć - jasne :mrgreen:
kaydan napisał/a:
Reasumując jest to doskonały egzemplarz dla miłośnika marki czy amatora klasyków, w pełni sprawny z ponad przeciętnym wyposażeniem noszący zwykle ślady użytkowania. Galant jest sprowadzony z Niemiec i posiada dokumenty do rejestracji, podana cena nie zawiera opłat które należy doliczyć do podanej ceny (ok.1300zł)

Koleś to jakiś fantasta. Kupił wyrejestrowane auto w DE za 200-300 Euro a liczy na nie wiadomo jaki zarobek.

KsiadzRobak - 22-04-2015, 10:37

Hubeeert napisał/a:
Najwyższa była E39A

38 i 39 miały poprostu napęd na 4 koła, natomiast ten ma ECS (blat pokazuje, że wciąż sprawny), którego z AWD nie było

Hubeeert napisał/a:
Kwestia gustu.
=D> - też wolę klasyczną

Hubeeert napisał/a:
znaczy słabiej i mocniej chłodzi. I żeby nie było tak słodko - klima chodzi na R12 - starym czynniku chłodzącym.
dokładnie tak - ale to mocne jest naprawdę mocne - 2-3 *C z nawiewu :)
po wymienia wszystkich oringów można zapodać R134A - sprawdzone, działa

Hubeeert - 22-04-2015, 11:19

KsiadzRobak napisał/a:
natomiast ten ma ECS (blat pokazuje, że wciąż sprawny)

Pytanie jak długo - w warunkach PL te zawieszenia lecą błyskawicznie i wtedy zostaje jedno z dwóch rozwiązań
1. Wymiana kompletu amortyzatorów i sprężyn na KYB/Lesjofors
2. Kupno nowych amortyzatorów - podobno są po ponad 1500/szt
KsiadzRobak napisał/a:
którego z AWD nie było

AWD za to miały skrętną tylną oś - genialne i upierdliwe w serwisowaniu rozwiązanie ;)

Żeby nie było - miałem Galanta GTi E33A - fajnie go wspominam, ale kosztował mnie trochę kasy a i tak finalnie się go pozbyłem.

kaydan - 23-04-2015, 23:37

A z ciekawości w jakiej cenie chodzą takie galanty ?

i w jakiej cenie można powiedzieć że to okazja ?:)

i ostatnie pytanie czy pomijając lekkie pióro wystawiającego czy auto warte zachodu ?
czy lepiej poszperać dalej?
fakt że trzeba by pojechać zobaczyć, ale tak na sucho jak to oceniacie ? :)

Hubeeert - 24-04-2015, 00:33

jak zdrowy blacharsko i wszystko działa jak powinno a ECS faktycznie jest w dobrym (jeszcze) stanie to jakieś 2500-5000 MAX.
Ale z tych zdjęć i opisu to bym się nie napalał....

KsiadzRobak - 24-04-2015, 07:35

Wg mnie to one weszły już w fazę, gdzie spotkanie ich na drodze jest ewenementem a nie regułą, więc zasady cenowe brane z katalogów nie mają tu nic do gadania. Na pewno jest to unikat, bo nie kojarzę drugiego jeżdżącego E33 ze sprawnym ECS. Wygląda na bezwypadkowy (przynajmniej przód), dobrze wyposażony - chociaż chyba ma zmienione fotele w środku, bo wersje GTI miały taką ciemną szmatę zamiast szarego weluru (ale nie mam pewności - gdzieś w domu mam katalogi tej wersji, mógłbym sprawdzić).
Gdybym miał takie auto to na pewno bym go nie sprzedał, ale gdybym już miał sprzedawać i byłoby w naprawdę kolekcjonerskim stanie, to cena z ogłoszenia byłaby wg mnie uczciwa.

kaydan - 26-04-2015, 00:03

o super i takich złotych porad poszukuje na forum :D

powiem tak myślałem, że sprowadzicie mnie na ziemie, ale połechtaliście chęć tylko :P

może nie na ten konkretny egzemplarz, ale na coś starszego niż rocznik 2000< :)


i fakt tą kierownice bym od razu wywalił i dał klasyczną ^^

Dzięki wielkie !

Pozdrawiam :)


ps.
oczywiście nie zamykam tematu i proszę o dalsze udzielanie się, ponieważ każda opinia jest ważna :)

mkm - 26-04-2015, 10:04

kaydan, trzymaj rękę na pulsie i negocjuj cenę :mrgreen:

Z tego co patrzę, auto sprzedaje komis - oni zawsze maja nadzieję na kokosy - potem życie brutalnie koryguje ich "wyceny" :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group