Chcę kupić Galanta! - [XX-92]Galant, 2.0i 16V GTI, Pieńsk prośba o opinię
kaydan - 22-04-2015, 00:13 Temat postu: [XX-92]Galant, 2.0i 16V GTI, Pieńsk prośba o opinię [XX-92]Galant, 2.0i 16V GTI
Prośba o opinie nt poniższego auta:
Galant VI 91r.
Mitsubishi Galant E30 wersja 2.0 16V GTi
Cena:
7 500zł
Hatchback
rok produkcji: 1991
silnik: 1997 cm3
moc 145 KM
przebieg: 211 650 km
skrzynia: manualna
liczba drzwi: 5
paliwo: benzyna
dodatkowe info:
Klimatyzacja
Welurowa tapicerka
ABS
Elektryczne lusterka
Szyberdach
Centralny zamek
Światła przeciwmgielne
Alufelgi
regulowane zawieszenie
bodykit Dynamic 4
zderzak z dużymi halogenami
wydech Fujitsubu
regulacja foteli i kierownicy
opis sprzedającego:
Mitsubishi Galant E30 wersja 2.0 16V GTi czyli najwyższa wersja tego modelu na rynek europejski, ponadto auto zostało wzbogacone o kilka OEMowych gadżetów z Wersji ETERNA (JDM, Indonezja) m.in.regulowane zawieszenie (pneumatyczno-elektryczne) z regulacją wysokości i twardości, bodykit Dynamic 4 (OEM, nie laminat), zderzak z dużymi halogenami. Te elementy są nie do zdobycia na rynku europejskim, wszystko oryginalne i w pełni sprawne. Ponadto japoński bardzo rzadki wydech końcowy Fujitsubu, kierownica Momo. Galant posiada sprawna dwustrefową klimatyzację z trybem ECO i normalnym, podgrzewane lusterka, piękną tapicerkę z prawdziwego weluru, regulację kierownicy i fotela kierowcy we wszystkich zakresach, podłokietniki. Jak na owe czasy było to bardzo bogate wyposażenie, którego nie powstydziłby się niejeden współczesny samochód. Od strony technicznej wszystko w najlepszym porządku w 100% sprawny, bardzo dobrze się prowadzi. Blacharka jest mocnym punktem auta , karoseria nie nosi żadnych oznak korozji łącznie z podwoziem, auto było konserwowane i garażowane, do ub. roku Galant był zarejestrowany i użytkowany w Niemczech, gdzie przechodził badanie techniczne. Reasumując jest to doskonały egzemplarz dla miłośnika marki czy amatora klasyków, w pełni sprawny z ponad przeciętnym wyposażeniem noszący zwykle ślady użytkowania. Galant jest sprowadzony z Niemiec i posiada dokumenty do rejestracji, podana cena nie zawiera opłat które należy doliczyć do podanej ceny (ok.1300zł)
Dealer
IMPOAUTO
Świerczewskiego 73 - 59-930 Pieńsk, zgorzelecki, Dolnośląskie
Link do ogłoszenia:
http://otomoto.pl/oferta/...html#02a9066ec9
prośba o ocene tego Miśka ze względu, że Galanty z tych roczników to dla mnie czarna magia, proszę o opinie i wyjaśnienie co i jak. Zawsze to jakaś nauka na przyszłość
Pozdrawiam
Hubeeert - 22-04-2015, 09:45
kaydan napisał/a: | Mitsubishi Galant E30 wersja 2.0 16V GTi |
E33A kaydan napisał/a: | najwyższa wersja tego modelu na rynek europejski |
Najwyższa była E39A
kaydan napisał/a: | ponadto auto zostało wzbogacone o kilka OEMowych gadżetów z Wersji ETERNA (JDM, Indonezja) m.in.regulowane zawieszenie (pneumatyczno-elektryczne) z regulacją wysokości i twardości, | Miało to w serii
kaydan napisał/a: | bodykit Dynamic 4 (OEM, nie laminat), zderzak z dużymi halogenami. | Pieprzenie - całość, może poza przednim zderzakiem to seria GTi. kaydan napisał/a: | Ponadto japoński bardzo rzadki wydech końcowy Fujitsubu |
Taaaa.... A świstak siedzi i zawija. Końcowy tłumik wart w tym wieku jakieś 100-150 zł? kaydan napisał/a: | kierownica Momo. | Kwestia gustu. kaydan napisał/a: | Galant posiada sprawna dwustrefową klimatyzację | GDZIE???? kaydan napisał/a: | trybem ECO i normalnym | znaczy słabiej i mocniej chłodzi. I żeby nie było tak słodko - klima chodzi na R12 - starym czynniku chłodzącym. kaydan napisał/a: | podgrzewane lusterka, piękną tapicerkę z prawdziwego weluru, regulację kierownicy i fotela kierowcy we wszystkich zakresach, podłokietniki. | Seria GTi kaydan napisał/a: | Jak na owe czasy było to bardzo bogate wyposażenie, którego nie powstydziłby się niejeden współczesny samochód | jasne.. kaydan napisał/a: | Od strony technicznej wszystko w najlepszym porządku w 100% sprawny, bardzo dobrze się prowadzi. Blacharka jest mocnym punktem auta , karoseria nie nosi żadnych oznak korozji łącznie z podwoziem, auto było konserwowane i garażowane, do ub. roku Galant był zarejestrowany i użytkowany w Niemczech, gdzie przechodził badanie techniczne. | A Niemiec sprzedał bo wszystko zrobił i postanowił się pozbyć - jasne kaydan napisał/a: | Reasumując jest to doskonały egzemplarz dla miłośnika marki czy amatora klasyków, w pełni sprawny z ponad przeciętnym wyposażeniem noszący zwykle ślady użytkowania. Galant jest sprowadzony z Niemiec i posiada dokumenty do rejestracji, podana cena nie zawiera opłat które należy doliczyć do podanej ceny (ok.1300zł)
|
Koleś to jakiś fantasta. Kupił wyrejestrowane auto w DE za 200-300 Euro a liczy na nie wiadomo jaki zarobek.
KsiadzRobak - 22-04-2015, 10:37
Hubeeert napisał/a: | Najwyższa była E39A |
38 i 39 miały poprostu napęd na 4 koła, natomiast ten ma ECS (blat pokazuje, że wciąż sprawny), którego z AWD nie było
Hubeeert napisał/a: | Kwestia gustu. | - też wolę klasyczną
Hubeeert napisał/a: | znaczy słabiej i mocniej chłodzi. I żeby nie było tak słodko - klima chodzi na R12 - starym czynniku chłodzącym. | dokładnie tak - ale to mocne jest naprawdę mocne - 2-3 *C z nawiewu
po wymienia wszystkich oringów można zapodać R134A - sprawdzone, działa
Hubeeert - 22-04-2015, 11:19
KsiadzRobak napisał/a: | natomiast ten ma ECS (blat pokazuje, że wciąż sprawny) |
Pytanie jak długo - w warunkach PL te zawieszenia lecą błyskawicznie i wtedy zostaje jedno z dwóch rozwiązań
1. Wymiana kompletu amortyzatorów i sprężyn na KYB/Lesjofors
2. Kupno nowych amortyzatorów - podobno są po ponad 1500/szt KsiadzRobak napisał/a: | którego z AWD nie było |
AWD za to miały skrętną tylną oś - genialne i upierdliwe w serwisowaniu rozwiązanie
Żeby nie było - miałem Galanta GTi E33A - fajnie go wspominam, ale kosztował mnie trochę kasy a i tak finalnie się go pozbyłem.
kaydan - 23-04-2015, 23:37
A z ciekawości w jakiej cenie chodzą takie galanty ?
i w jakiej cenie można powiedzieć że to okazja ?:)
i ostatnie pytanie czy pomijając lekkie pióro wystawiającego czy auto warte zachodu ?
czy lepiej poszperać dalej?
fakt że trzeba by pojechać zobaczyć, ale tak na sucho jak to oceniacie ?
Hubeeert - 24-04-2015, 00:33
jak zdrowy blacharsko i wszystko działa jak powinno a ECS faktycznie jest w dobrym (jeszcze) stanie to jakieś 2500-5000 MAX.
Ale z tych zdjęć i opisu to bym się nie napalał....
KsiadzRobak - 24-04-2015, 07:35
Wg mnie to one weszły już w fazę, gdzie spotkanie ich na drodze jest ewenementem a nie regułą, więc zasady cenowe brane z katalogów nie mają tu nic do gadania. Na pewno jest to unikat, bo nie kojarzę drugiego jeżdżącego E33 ze sprawnym ECS. Wygląda na bezwypadkowy (przynajmniej przód), dobrze wyposażony - chociaż chyba ma zmienione fotele w środku, bo wersje GTI miały taką ciemną szmatę zamiast szarego weluru (ale nie mam pewności - gdzieś w domu mam katalogi tej wersji, mógłbym sprawdzić).
Gdybym miał takie auto to na pewno bym go nie sprzedał, ale gdybym już miał sprzedawać i byłoby w naprawdę kolekcjonerskim stanie, to cena z ogłoszenia byłaby wg mnie uczciwa.
kaydan - 26-04-2015, 00:03
o super i takich złotych porad poszukuje na forum
powiem tak myślałem, że sprowadzicie mnie na ziemie, ale połechtaliście chęć tylko
może nie na ten konkretny egzemplarz, ale na coś starszego niż rocznik 2000<
i fakt tą kierownice bym od razu wywalił i dał klasyczną ^^
Dzięki wielkie !
Pozdrawiam
ps.
oczywiście nie zamykam tematu i proszę o dalsze udzielanie się, ponieważ każda opinia jest ważna
mkm - 26-04-2015, 10:04
kaydan, trzymaj rękę na pulsie i negocjuj cenę
Z tego co patrzę, auto sprzedaje komis - oni zawsze maja nadzieję na kokosy - potem życie brutalnie koryguje ich "wyceny"
|
|
|