[02-06]Lancer CS0 - Akcja serwisowa na poduszki Takata
Hornet - 30-05-2015, 22:13 Temat postu: Akcja serwisowa na poduszki Takata http://moto.pl/MotoPL/1,8...ow.html#MotoImg
Próbuje doszukać się dokładniejszych informacji, ale jakoś mi nie idzie. Może któremuś z kolegów pójdzie szybciej i wszyscy dowiemy się czy akcja dotyczy też naszych miśków. Być może któryś z nas dostanie (oby nie) zaproszenie do serwisu...
krzychu - 31-05-2015, 06:50
Ja widziałem parę dni temu to przez przypadek:
http://www.mitsubishicars.com/recall
Tylko jaki Sportback był w 2004-2005 roku?
luqash - 14-10-2015, 15:24 Temat postu: Akcja serwisowa Mitsubishi Dziś dostałem liścik od Mitsubishi Motors z zaproszeniem na serwis. Dotyczy akcji wymiany poduszki pasażera z przodu wyprodukowanej przez Takata. Dotyczy modeli z lat 2003-2008: Lancer CS0A, CS0W i Evolution CT9A.
Tutaj link do informacji na stronie UOKiK, po numerze VIN można sprawdzić które samochody dotyczy.
Cytat: | Poinformowano, że w ww. modelach zastosowano poduszkę powietrzną pasażera wyprodukowaną przez firmę Takata, gdzie w przypadku wystąpienia kolizji drogowej powodującej aktywację poduszki zachodzi obawa o prawidłowy proces jej napełnienia. W rezultacie elementy modułu poduszki mogą ulec defragmentacji i potencjalnie mogą stworzyć ryzyko wystąpienia obrażeń u pasażera. |
aduko - 14-10-2015, 21:31
A co w przypadku jak jestem kolejnym właścicielem samochodu, a mój VIN znajduje się na liście? Mam nadzieję, że nie muszę być pierwszym właścicielem aby załapać się na wymianę.
luqash - 14-10-2015, 21:48
Spokojnie, ja nie jestem pierwszym właścicielem i dostałem pismo. Co prawda z holenderskiego oddziału Mitsu, ale to raczej nie ma znaczenia. Myślę, że wystarczy pokazać dowód rejestracyjny z vin, czy tam kartę pojazdu.
smk - 14-10-2015, 21:50
O mój VIN też tam jest
Myślę, że to nieważne którym jesteś właścicielem. Serwis bądź MMC pewnie wyśle list do pierwszego właściciela, którego ma w danych kontaktowych. Mój brat jak sprzedał auto to po roku od sprzedaży też dostał list, przekazał natepnemu właścicielowi i on sobie pojechał na akcje.
Jutro zadzwonię sobie do auto GT. Ktoś się orientuje które to poduszki? Bo mam ich 6
kgebczyk - 15-10-2015, 11:49
W ramach ciekawostek - zadzwoniłem dziś do Mitcar na Spornej w Warszawie i oni jako serwis nie wiedzieli o tej akcji
Z litości pominę ton rozmowy telefonicznej bo poczułem się bardziej jak intruz a nie jak klient.
Balon - 15-10-2015, 12:50
mój VIN też tam widnieje - już napisałem pismo do Mitsubishi Polska, ciekawe co odpiszą, w serwisie w Katowicach nic nie wiedzą o akcji wymiany poduszek.
Iwonka - 15-10-2015, 13:12
a numeru mojego Lancerka tam nie ma A juz mialem nadzieje na wymiane i likwidacje brzeczenia z tej okolicy ktore mam chyba od nowosci
pozdr
Alex
krzychu - 15-10-2015, 13:22
Z tego co patrzyłem 95 sedanów 2.0... Mojego nie ma na liście... Pytanie czy to nie jest czasem tylko lista sprzedanych w Polsce?
Ktoś poszuka listy w Niemczech?
Hornet - 15-10-2015, 17:48
Mój misio też jest na liście Ciekawe czy dotrze do mnie jakieś pismo, bo miśka kupowałem w komisie. Poza tym martwi mnie ten zapis:
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną poinformowani o konieczności zgłoszenia się do serwisu w celu weryfikacji i wymiany modułów poduszek powietrznych pasażera.
Czyli co, może okazać się, że po weryfikacji poduszka jednak nie będzie wymieniana?
luqash napisał/a: | Spokojnie, ja nie jestem pierwszym właścicielem i dostałem pismo. Co prawda z holenderskiego oddziału Mitsu, ale to raczej nie ma znaczenia. Myślę, że wystarczy pokazać dowód rejestracyjny z vin, czy tam kartę pojazdu. |
Luqash - napisali Ci gdzie masz się zgłosić ?
smk - 15-10-2015, 18:47
Dzwoniłem dziś do MMC Polska. Informacja została podana do UOKIK lecz jeszcze nie mają wytycznych z centrali co mają robić i jak to ma wyglądać, dlatego pewnie serwisy robią duże oczy. Na pewno będą podejmowane akcje lecz nie wiedza jeszcze kiedy i w jakim zakresie. Czy będzie to tylko sprawdzenie poduszek czy wymiana, nie wiedzą jeszcze nic konkretnego. Odebrał miły Pan, pogadaliśmy sobie trochę o autach i na koniec zapytał o historię auta, poprosił o moje dane, numer VIN żeby wysłać list pod dobry adres.
mirek38 - 15-10-2015, 18:50
Też się łapie, Misiek z polskiego salonu
Balon - 15-10-2015, 19:08
Iwonka napisał/a: | a numeru mojego Lancerka tam nie ma A juz mialem nadzieje na wymiane i likwidacje brzeczenia z tej okolicy ktore mam chyba od nowosci
pozdr
Alex |
a co Ci brzęczy? pytam bo mam taki dziwny dźwięk przy ok 120-140km/h tak jakby coś drżało i nie wiem co to może być ...
kgebczyk - 15-10-2015, 22:23
OK,
wiem nieco więcej teraz.
Zadzwonił do mnie pan z Mitcaru i powiedział coś dla mnie zdumiewającego o ile dobrze wszystko zrozumiałem.
Otóż problem z poduszkami powietrznymi w polskich warunkach klimatycznych nie istnieje. Podobno dotyczy tylko krajów leżących w klimacie tropikalnym. Najdziwniejsze w tym wszystkim jest dla mnie to że ASO po pierwsze - nie były powiadomione o tym przez importera, a po drugie - nie mają (z tego co usłyszałem) wytycznych co z tym zrobić, więc pozostaje nam czekać.
Nie mam pojęcia po co w takim razie ogłaszać akcję serwisową jeśli:
*) potencjalnie nie dotyczy naszego rynku
*) nie mamy gotowego rozwiązania.
|
|
|