To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Akcja serwisowa na poduszki Takata

Hornet - 30-05-2015, 22:13
Temat postu: Akcja serwisowa na poduszki Takata
http://moto.pl/MotoPL/1,8...ow.html#MotoImg

Próbuje doszukać się dokładniejszych informacji, ale jakoś mi nie idzie. Może któremuś z kolegów pójdzie szybciej i wszyscy dowiemy się czy akcja dotyczy też naszych miśków. Być może któryś z nas dostanie (oby nie) zaproszenie do serwisu...

krzychu - 31-05-2015, 06:50

Ja widziałem parę dni temu to przez przypadek:

http://www.mitsubishicars.com/recall

Tylko jaki Sportback był w 2004-2005 roku? :shock:

luqash - 14-10-2015, 15:24
Temat postu: Akcja serwisowa Mitsubishi
Dziś dostałem liścik od Mitsubishi Motors z zaproszeniem na serwis. Dotyczy akcji wymiany poduszki pasażera z przodu wyprodukowanej przez Takata. Dotyczy modeli z lat 2003-2008: Lancer CS0A, CS0W i Evolution CT9A.

Tutaj link do informacji na stronie UOKiK, po numerze VIN można sprawdzić które samochody dotyczy.

Cytat:
Poinformowano, że w ww. modelach zastosowano poduszkę powietrzną pasażera wyprodukowaną przez firmę Takata, gdzie w przypadku wystąpienia kolizji drogowej powodującej aktywację poduszki zachodzi obawa o prawidłowy proces jej napełnienia. W rezultacie elementy modułu poduszki mogą ulec defragmentacji i potencjalnie mogą stworzyć ryzyko wystąpienia obrażeń u pasażera.

aduko - 14-10-2015, 21:31

A co w przypadku jak jestem kolejnym właścicielem samochodu, a mój VIN znajduje się na liście? Mam nadzieję, że nie muszę być pierwszym właścicielem aby załapać się na wymianę.
luqash - 14-10-2015, 21:48

Spokojnie, ja nie jestem pierwszym właścicielem i dostałem pismo. Co prawda z holenderskiego oddziału Mitsu, ale to raczej nie ma znaczenia. Myślę, że wystarczy pokazać dowód rejestracyjny z vin, czy tam kartę pojazdu.
smk - 14-10-2015, 21:50

O mój VIN też tam jest :shock:
Myślę, że to nieważne którym jesteś właścicielem. Serwis bądź MMC pewnie wyśle list do pierwszego właściciela, którego ma w danych kontaktowych. Mój brat jak sprzedał auto to po roku od sprzedaży też dostał list, przekazał natepnemu właścicielowi i on sobie pojechał na akcje.
Jutro zadzwonię sobie do auto GT. Ktoś się orientuje które to poduszki? Bo mam ich 6 :)

kgebczyk - 15-10-2015, 11:49

W ramach ciekawostek - zadzwoniłem dziś do Mitcar na Spornej w Warszawie i oni jako serwis nie wiedzieli o tej akcji :D
Z litości pominę ton rozmowy telefonicznej bo poczułem się bardziej jak intruz a nie jak klient.

Balon - 15-10-2015, 12:50

mój VIN też tam widnieje - już napisałem pismo do Mitsubishi Polska, ciekawe co odpiszą, w serwisie w Katowicach nic nie wiedzą o akcji wymiany poduszek.
Iwonka - 15-10-2015, 13:12

a numeru mojego Lancerka tam nie ma :( A juz mialem nadzieje na wymiane i likwidacje brzeczenia z tej okolicy ktore mam chyba od nowosci :x

pozdr
Alex

krzychu - 15-10-2015, 13:22

Z tego co patrzyłem 95 sedanów 2.0... Mojego nie ma na liście... Pytanie czy to nie jest czasem tylko lista sprzedanych w Polsce?

Ktoś poszuka listy w Niemczech?

Hornet - 15-10-2015, 17:48

Mój misio też jest na liście :? Ciekawe czy dotrze do mnie jakieś pismo, bo miśka kupowałem w komisie. Poza tym martwi mnie ten zapis:
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną poinformowani o konieczności zgłoszenia się do serwisu w celu weryfikacji i wymiany modułów poduszek powietrznych pasażera.
Czyli co, może okazać się, że po weryfikacji poduszka jednak nie będzie wymieniana?
luqash napisał/a:
Spokojnie, ja nie jestem pierwszym właścicielem i dostałem pismo. Co prawda z holenderskiego oddziału Mitsu, ale to raczej nie ma znaczenia. Myślę, że wystarczy pokazać dowód rejestracyjny z vin, czy tam kartę pojazdu.

Luqash - napisali Ci gdzie masz się zgłosić ?

smk - 15-10-2015, 18:47

Dzwoniłem dziś do MMC Polska. Informacja została podana do UOKIK lecz jeszcze nie mają wytycznych z centrali co mają robić i jak to ma wyglądać, dlatego pewnie serwisy robią duże oczy. Na pewno będą podejmowane akcje lecz nie wiedza jeszcze kiedy i w jakim zakresie. Czy będzie to tylko sprawdzenie poduszek czy wymiana, nie wiedzą jeszcze nic konkretnego. Odebrał miły Pan, pogadaliśmy sobie trochę o autach i na koniec zapytał o historię auta, poprosił o moje dane, numer VIN żeby wysłać list pod dobry adres.
mirek38 - 15-10-2015, 18:50

Też się łapie, Misiek z polskiego salonu :(
Balon - 15-10-2015, 19:08

Iwonka napisał/a:
a numeru mojego Lancerka tam nie ma :( A juz mialem nadzieje na wymiane i likwidacje brzeczenia z tej okolicy ktore mam chyba od nowosci :x

pozdr
Alex


a co Ci brzęczy? pytam bo mam taki dziwny dźwięk przy ok 120-140km/h tak jakby coś drżało i nie wiem co to może być ...

kgebczyk - 15-10-2015, 22:23

OK,
wiem nieco więcej teraz.
Zadzwonił do mnie pan z Mitcaru i powiedział coś dla mnie zdumiewającego :) o ile dobrze wszystko zrozumiałem.
Otóż problem z poduszkami powietrznymi w polskich warunkach klimatycznych nie istnieje. Podobno dotyczy tylko krajów leżących w klimacie tropikalnym. Najdziwniejsze w tym wszystkim jest dla mnie to że ASO po pierwsze - nie były powiadomione o tym przez importera, a po drugie - nie mają (z tego co usłyszałem) wytycznych co z tym zrobić, więc pozostaje nam czekać.
Nie mam pojęcia po co w takim razie ogłaszać akcję serwisową jeśli:
*) potencjalnie nie dotyczy naszego rynku
*) nie mamy gotowego rozwiązania. :?: :?: :?:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group