[92-96]Lancer CB0 - [CB4A 1.6] Paląca sie kontrolka CHECK ENGINE
Anonymous - 20-02-2007, 23:40 Temat postu: [CB4A 1.6] Paląca sie kontrolka CHECK ENGINE Siemka !! Lancer 1.6 16v 84r automat
Mam problem z zapalającą sie kontrolko CHECK ENGINE. Podczas jazdy gdy puszczam gas czasami zapala sie, po dodaniu gazu gaśnie.
Olej jest wycieków niema i nic niebierze. Jak namnie wygląda to na czujnik oleju ale od oleju jest następna kątrolka. Więc niewiem i prosze o pomoc.
Anonymous - 21-02-2007, 00:01
Witaj! Powinno sie wyjaśnic po sczytaniu błędów ECU (komputera wtrysku), nie jestem pewnien czy procedura jest taka sama jak w wiekszości naszych miskow (choc powinno tak byc). Wsród urzytkowników jest Krzyżak, ktory to opisal na swojej WWW w jaki sposób odczytac bledy domowym sposobem (wielu z nas juz to sprawdzilo). Pokombinuj aby to zrobic,jak Ci sie nie uda to pytaj, jak sie uda to zapodaj rezultaty.Pozdrawiam i zycze powodzenia!
Krzyzak - 21-02-2007, 09:19
tu:
http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=1981
masz wszystko opisane
no i w 84r nie robili 1.6 16v
Anonymous - 21-02-2007, 10:31 Temat postu: Paląca sie kontrolka CHECK O tych silniczkach wiem.
2 lata temu silniczek był zmieniany na regenerowany. choć jestem posiadaczem dopiero od puł roku ale jest udokumentowane w ksiażce serwisowej.
Krzyzak - 21-02-2007, 10:41 Temat postu: Re: Paląca sie kontrolka CHECK
erwin napisał/a: | O tych silniczkach wiem.
2 lata temu silniczek był zmieniany na regenerowany. choć jestem posiadaczem dopiero od puł roku ale jest udokumentowane w ksiażce serwisowej. |
??? - podalem Ci link do informacji jak sprawdzic jakie bledy wskazuje komputer
sprawdz je i bedziesz wiedzial co gdyzie auto...
nie bardzo wiem o jaki silniczek chodzi
Anonymous - 21-02-2007, 16:37
Chyba chodzi o to ze silnik jest z 93 roku (literówka) i ze on byl dwa lata temu wkladany (po generalce) do samochodu,ktorym erwin teraz jezdzi-gdybanie.......
Anonymous - 21-02-2007, 19:57 Temat postu: Paląca sie kontrolka CHECK Tak jest popełniłem błąd. Mam autko z 93r 2 lata temu wkładany był silniczek po kapitalce.
Po zdjęciu tych plastików rozczarowałem sie i nieznalazłem tego gniazda
Wiec może coś innego (jakiś patent)
pozdrawiam
josie - 21-02-2007, 20:03
P.S.
erwin napisał/a: | Podczas jazdy gdy puszczam gas czasami zapala sie, po dodaniu gazu gaśnie. |
Wskazuje to na padnięty czujnik położenia przepustnicy (TPS) - miałem taki sam problem
Anonymous - 21-02-2007, 20:42 Temat postu: Paląca sie kontrolka CHECK ENGINE gniazdo wskazane przez Joise
nie jest takie same jak w opisie Krzyzaka
wiec niewiem czy można zrobić tak jak w podane w opisie wiec prosze o podpowieć.
harpagan - 21-02-2007, 20:50
Mozna zrobic tak jak w opisie
O ile mnie pamiec nie myli podlaczasz tak kabelki
A jednak mala uwaga
Do tego modelu opis pasuje ze strony Krzyzaka
http://www.mitsubishifan.webpark.pl/
Anonymous - 21-02-2007, 21:08
ten opis jest do 1.7 u mnie siedzi 1.6 16v do tego dostałem ten opis
ttp://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=1981
i gniazda sie różnią
pozdro
harpagan - 21-02-2007, 21:25
U mnie tez siedzi 1.6 16v i to takie samo jak u Ciebie
Diagnozowalem zgodnie ze strona ktora Ci podalem podlaczajac kabelki do tych pinow ktore zaznaczylem na zdjeciu i uwierz wszystko gra.
Zlacze na stronie jest troche inne bo to galant, a nie lancer/colt ale zasada dzialania taka sama
josie - 21-02-2007, 21:29
Nie było silników 1.7. Zresztą nie ważne czy 1.3 czy 2.0 gniazda mogą być takie same.
To gniazdo które zaznaczyłem to starsze rozwiązanie.
Potem montowali i jedno i drugie, ale w tym zaznaczonym był tylko 1 pin.
Ta zmiana następowała właśnie mniej więcej w okresie produkcji Twojego auta.
Jak widać masz ładne piny więc skorzystaj ze strony Krzyzaka www.mitsubishifan.webpark.pl i podłącz się do tego złącza (tak jak pokazał harpagan)
Krzyzak - 21-02-2007, 22:07
moja culpa - masz jeszcze typ zlacza ALDL i odczytujesz bledy tak, jak podalem na swojej stronie poprzez zlacze, ktore wskazal Josie
Anonymous - 21-02-2007, 22:13 Temat postu: Paląca sie kontrolka CHECK ENGINE Po zdiagnozowaniu padło na sonde lambde
Zauważyłem że rurka(gietka harmonijka) od korektora wydechowego jest zkorodowana i ma widoczne dziury. Tuż za nią jest sąda. Czy to możliwe że przez dziurawą rurke sąda ma zły odczyt ?
|
|
|