[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E38A 2.0 4WD] Jakie SPORTOWE amory i sprężyny ?
franek1994 - 11-07-2015, 17:33 Temat postu: [E38A 2.0 4WD] Jakie SPORTOWE amory i sprężyny ? Witajcie.
Szukam jak NAJtwardszych sprężyn i amorków do mojego E38A
Posiadam już POLIuretany, a więc sztywność, to teraz przyszedł czas na twardość
Doradźcie ktoś, bo stawka jest większa niż życie
Znalazłem kilka ciekawych gwintów:
http://www.ebay.com/itm/K...413c49e&vxp=mtr
http://www.redlineperform...9-DGR-Coilovers
http://www.amazon.com/BC-...i/dp/B00E0PQYD8
http://pbbrakes.com/mitsu...ension-kit.html
http://www.tubano-shop.co...hk=1&Itemid=106
robertdg - 11-07-2015, 21:00
Kido Racing jest z australii i ponoć warte zainteresowania
K Sport jest z Arizony i często gęsto się pojawia na ebayu zwłaszcza w air kit'ach - ponoć taki sobie niezbyt specjalny asortyment
franek1994 - 13-07-2015, 16:51
robertdg, Dobra, skoro polecasz KIDO, to biorę go pod uwagę.
Tylko teraz. Czy te amorki sprzedawane w USA mają papiery/ oznaczenie TUV ??
905 Dolarów to mniej więcej 3400zł
Czy mnie cło złapie w Polsce ? i wtedy obowiązuje 23% cła ?
robertdg - 13-07-2015, 18:22
Znaczy polecam, słyszałem zaledwie kilka opinii obiegowych, a cło podejrzewam, że będą z Ciebie zdzierać
franek1994 - 16-07-2015, 13:28
robertdg,
Wiesz może czy do E38A podchodzi zawieszenie od Evo 1/ Evo 2/ Evo3 ?
Lub innych modeli Mitsu.
Kiedyś mi się ubiło o uszy, że zawieszenie od Eclipse gen 1. mają taką samą zawieche jak Galanty E3
BTW, widziałem Twojego Gala
Ale to już z rok temu, także nie pamiętam go
robertdg - 16-07-2015, 20:16
Nie mam bladego pojęcia, katalog pokazuje, że miezy 89 a 92 były 3 rodzaje amorów przednich
Tutaj np amortyzator tylny z listą aplikacji http://2008.yiparts.com/Part/en/BEVCC
Przednie sprawdzałem ale we wszystkich podanych numerach OEM lista aplikacji ograniczała się jedynie do Galanta, nie wiem czy system mocowania jest taki sam, czy może róznica tkwi np gdzieś w mocowaniu przewodu hamulcowego, etc., tak dywaguje
xcracing - 17-07-2015, 10:27
Tylko nie przesadź z tą twardością bo na niektórych to się jeździć nie da
Nie pamiętam jak się ma sprawa przypasowania zawieszenia od EVO I-III ale często chłopaki montują te od EVO 8-9 po małych przeróbkach dolnych uchwytów. Ja bym miał chyba małe obawy co do tego.
Ja byłem zdecydowany na zestaw DGR, nawet wstępnie rozmawiałem bezpośrednio z producentem. Nie pamiętam już dlaczego wybrałem właśnie ich ale trochę forów wtedy poczytałem.
Wszystkie te zestawy to produkcja Singapur, Tajwan i okolice więc szału nie ma ale jak za tą kasę to nie jest źle. Ważne żeby nie brać z jakiejś zupełnie nowej, nieznanej firmy.
franek1994 - 17-07-2015, 18:54
xcracing, robertdg,
http://racingshop-germany...coilover-street
Patrzcie co znalazłem. I jest TUV <3
Ale ! żeby teraz to podszedło do mnie, bo skoro w Galantach było aż 3 różne mocowania... to liczyć na cud wystarczy.
Co mam zrobić gdy już zawieszenie przyjdzie do mnie, i się okaże że nie pasują?
Można oddać je
robertdg - 17-07-2015, 20:59
franek1994 napisał/a: | skoro w Galantach było aż 3 różne mocowania | 3 rózne numery oryginału cięzko stwierdzić czym się róznią nie mając zdjęc poglądowych
xcracing - 17-07-2015, 21:38
Do siebie brałem amortyzatory KYB dedykowane do Galanta Dynamic4 produkowanego od 1990 czy 1991 a mój był '88 i pasowały bez problemu.
Uważam, że różnice są np w sile tłumienia itp. GLSi miał pewnie bardziej miękkie zawieszenie, do Dynamica były sztywniejsze, być może o krótszym skoku. dlatego różne numery seryjne. Fizycznie powinny pasować. W w wątku o moim E39A możesz obejrzeć jak wyglądają oryginalne KYB (mocowania itp) Te K-Sporty wyglądają na zdjęciu, że powinny pasować. Poproś sprzedawcę o rzeczywiste zdjęcia zestawu do Galanta bo często dają poglądowe od innego samochodu.
Co do zwrotu, pogadaj ze sprzedającym.
|
|
|