Pajero III - Bialy dym i spadek 'mocy'..
bluecd - 28-07-2015, 11:32 Temat postu: Bialy dym i spadek 'mocy'.. Witam wszystkich,
Od pewnego czasu walkuje na rozne sposoby pewien objaw w P3/2004-mianowicie
zaraz po odpaleniu ale na dobrze rozgrzanym silniku mocno dymi na bialo, autko wyraznie slabiej przyspiesza.
Poniewaz temat pompy(wiecznie zywy) NA RAZIE odstawiam bo nie wskazuje na usterke
chcialem sie was poradzic czy ubytek plynu chlodzacego (tak z 1L/1000 km) plus powyzsze da sie powiazac z uszczelka pod glowica (majonezu pod korkiem nie ma) i czy to kolejna typowa
przypadlosc Miska ?? (bledow ECU na razie brak)
zbyszekm2 - 28-07-2015, 12:15
Uszczelka albo zgniłe rurki tylnej nagrzewnicy.
bluecd - 28-07-2015, 13:18
zbyszekm2 napisał/a: | Uszczelka albo zgniłe rurki tylnej nagrzewnicy. |
Dzieki! Na dodatek bezpiecznik nr 10/klima?/ zgrzany razem z gniazdem ale to chyba bez zwiazku..
Nie mozna tego Bytowa powielic i pa wsjech rozlozyc po Polsce? ))
zbyszekm2 - 28-07-2015, 14:21
bo spalony jest wentylator klimy.
bluecd - 28-07-2015, 14:28
zbyszekm2 napisał/a: | bo spalony jest wentylator klimy. |
to i klima nie powinna dzialac? /a dziala/
mam nadzieje ,ze kol.Hubert ogarnie w/w temat.
zbyszekm2 - 28-07-2015, 14:59
klima działa, wentylator nie działa.
bluecd - 29-07-2015, 11:21
zbyszekm2 napisał/a: | klima działa, wentylator nie działa. |
Dzieki p.Zbyszku, smrod spalenizny w aucie, stopiony bezpiecznik i dym z wiatraka klimy
potwierdzily dzis panska diagnoze )).
Dziwne tylko ,ze bezpiecznik 25A caly sie topi razem z gniazdem, wiatrak sie pali a wkladka bezpiecznika dalej cala...
[ Dodano: 30-07-2015, 18:44 ]
zbyszekm2 napisał/a: | Uszczelka albo zgniłe rurki tylnej nagrzewnicy. |
Moja japonska przygoda cd. i pytanie: czy to krotkie wideo plus szybki ubytek plynu chlodzacego plus bialy dym na cieplym(najwiecej po zapaleniu silnika) potwierdzaja temat glowicy?
Pajero 3 uszczelka pod glowica?
banderas40 - 22-08-2015, 12:49
Powielić się Zbyszka nie da chyba bedzie musiał pomyśleć o jakiejś franczyzie .
CariPajero - 19-11-2015, 11:07
pajero 3,2 did 2002 przebieg 169tys , przy 160 tys urwany lancuch rozrzadu uszkodzona glowica -naprawiona, autko jezdzi super. przy stanie 165tys, uszkodzone sprzeglo,-wymienione, autko jezdzi super, przy stanie 169tys, przy odpalaniu auto kopci na bialo niebiesko trudno wchodzi na obroty. gdy dojdzie do 3tys, obrotow problem mija i jest wszystko dobrze.. na cieplym silniku jest super....prosze o pomoc ...co przychodzi wam na mysl..
zbyszekm2 - 19-11-2015, 11:25
Stoi tłoczek w pompie wtryskowej.
lub pęknięta głowica lub uszczelka pod głowicą.
bluecd - 20-11-2015, 19:47
zbyszekm2 napisał/a: | Stoi tłoczek w pompie wtryskowej.
lub pęknięta głowica lub uszczelka pod głowicą. |
Głowica.
CariPajero - 20-11-2015, 20:24
stan oleju w normie ,plynu chlodniczego nie ubywa, brak babelkow w chlodnicy,-
powiedzcie mi Panowie czy istnieje jakis sposob na uruchomienie tloczka w pompie wtryskowej bez jej wyjmowania ???
bluecd - 21-11-2015, 20:17
CariPajero napisał/a: | stan oleju w normie ,plynu chlodniczego nie ubywa, brak babelkow w chlodnicy,-
powiedzcie mi Panowie czy istnieje jakis sposob na uruchomienie tloczka w pompie wtryskowej bez jej wyjmowania ??? |
Sprawdzenie-tak.
Tu pisz (po polsku albo angielsku)
vit74.74@mail.ru
https://www.youtube.com/watch?v=xBIR2EBLvas i powiazane.
zbyszekm2 - 23-11-2015, 09:07
CariPajero napisał/a: | stan oleju w normie ,plynu chlodniczego nie ubywa, brak babelkow w chlodnicy,-
powiedzcie mi Panowie czy istnieje jakis sposob na uruchomienie tloczka w pompie wtryskowej bez jej wyjmowania ??? |
Nie, trzeba ją wyjąć i zobaczyć co jest powodem takiego stanu. Ew. przepchanie siła.
Ale żaby to zrobić trzeba dokręcić dekielek z drugiej strony pompy.
|
|
|