[92-96]Galant E5xA - Potrzebny moduł do Galanta 2.0 V6 1995 r
bolowlkp - 04-08-2015, 14:24 Temat postu: Potrzebny moduł do Galanta 2.0 V6 1995 r Ma ktoś z Mistumaniaków moduł zapłonowy do Galanta 2.0 V6? Auto pracuje na 4 cylindrach i z diagnozy wynika że to właśnie moduł. Proszę o pomoc:-)
tpodsiadlo - 07-08-2015, 15:52
Modul lub cewka. Mam i jedno i drugie po 2 szt. Jak cos to dzwon 507660900
bolowlkp - 07-08-2015, 16:10
Dam Ci znać Napewno, tylko teraz mi się zachowuje tak, że czasem jest wszystko w porządku lecz i tak wraca do usterki. Teraz mam dylemat, czy to napewno moduł. Dam Ci znać co wyszło tylko napisz mi ile byś sobie życzył za moduł. Pozdrawiam
swees - 01-09-2015, 21:34
Jeżeli nadal masz z tym problem - sprawdź miernikiem oporność pomiędzy kolektorami i bazami tranzystorów w module. Jeżeli któraś para odbiega wynikami od pozostałych i to właśnie tej cewki odpowiedzialnej za brak iskry nie wysterowują - to masz winowajcę.
bolowlkp - 01-09-2015, 21:54
Mój Galant jest znów w pełni sil:-) jednak moduł zapłonowy był winny. Kolega tpodsiadlo pomogl:-) Dzieki
venus in furs - 07-09-2015, 21:07
Cześć, podpinam się pod wątek, żeby nie mnożyć tematów; u mnie bardzo podobna historia i prośba o pomoc; wypadajace zapłony (na wolnych obrotach, silnkiem trzęsie właśnie jakby nie pracował na wszytkich cylindrach), wymienione kable, świece, roczny akumulator, po wymianie modułu nieznaczna poprawa, sądzicie, żeby iść tropem cewek? (po kasowaniu błędów, na zmianę wymiguje mi sondę lambda, przepływomierz, wtryskiwacze, ale z kolei sonda i przepływka była podmieniana, bez efektu; na dodatek to samo na benzynie i gazie, więc wtryski chyba też nie?) A może ktoś ma ożenić cewki? Dzięki z góry!
Bartek - 07-09-2015, 22:22
Moduł jak i cewki nowe dostępne są w Intercarsie (trzeba sprytnego handlowca, ale po numerach OEM można odnaleźć)
Wszyc - 09-09-2015, 12:17
Sprawdź kompresje, cewki przede wszystkim i podmień przepływomierz na inny i spróbuj ponownie.
Mówisz że masz nowe kable i świece powiedz mi jakie bo ja kupiłem nowe NGK z magicznym napisem made in france i w ogóle galant nie odpalał po zmianie na stare zużyte NGK mad in japan problem znikł
Jak wszystko będzie git dalej obstawiał bym moduł
bolowlkp - 09-09-2015, 19:04
U mnie po wymianie modułu zaplonowego wszystko wróciło do normy... na szczęście !! Dzięki za pomoc!!
venus in furs - 09-09-2015, 20:21
Dzięki za tropy! podmiana przepływki już była, lewego powietrza nie widać; szukam cewek (moduł był wymieniony i tylko minimalnie lepiej), kable też jakies ogarnę dla pewności. Dzięki!
[ Dodano: 01-10-2015, 16:29 ]
Szukam dalej, pomożecie? Wymieniłem cewki, zrobilem reset i wszystko wygladalo swietnie, silnik pracowal rowno i na PB i na LPG, wrocilo troche koni; niestety po przejechaniu ok. 20 km problem powrocil. Zauwazylem, ze pracuje rowno do momentu kiedy nie "rozjezdzi sie", nagrzeje. Podsumowujac, po wymianie: modul. cewki, kable, swiece; objaw: wypadanie zaplonow, silnik trzesie sie jak szalony na niskich obrotach
Pomozecie mi odczytac bledy? Chcialbym upewnic sie; link:
https://youtu.be/oBAea-a1Nbw
Dzięki z góry!
[ Dodano: 01-10-2015, 16:29 ]
Szukam dalej, pomożecie? Wymieniłem cewki, zrobilem reset i wszystko wygladalo swietnie, silnik pracowal rowno i na PB i na LPG, wrocilo troche koni; niestety po przejechaniu ok. 20 km problem powrocil. Zauwazylem, ze pracuje rowno do momentu kiedy nie "rozjezdzi sie", nagrzeje. Podsumowujac, po wymianie: modul. cewki, kable, swiece; objaw: wypadanie zaplonow, silnik trzesie sie jak szalony na niskich obrotach
Pomozecie mi odczytac bledy? Chcialbym upewnic sie; link:
https://youtu.be/oBAea-a1Nbw
Dzięki z góry!
Bizi78 - 01-10-2015, 16:49
Wydaje mi się, że 11 i 41.
jacek11 - 01-10-2015, 21:42
Bizi78 napisał/a: | Wydaje mi się, że 11 i 41. |
Tak dokładnie
O ile dobrze pamiętam,to sonda lambda,i wtryski.Oba błędy mogą być spowodowane złym składem mieszanki.
venus in furs napisał/a: | Zauwazylem, ze pracuje rowno do momentu kiedy nie "rozjezdzi sie", nagrzeje. |
To wskazuje na czujnik temperatury silnika.Taki na dwa piny.Może tym tropem trzeba iść.
|
|
|