To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Falują obroty po zapaleniu gdy ruszam kierownicą na zimnym

Paput - 18-08-2015, 21:59
Temat postu: Falują obroty po zapaleniu gdy ruszam kierownicą na zimnym
Jak w temacie. Silnik 2.0 NA w O1. Gdy jest zimny i gdy go odpalę ładnie wchodzi na ssanie i mogę ruszać gaz i nic się nie dzieje złego natomiast gdy ruszę kierownicą obroty podnoszą się do 1.5 tys a potem spadają i znowu się podnoszą, Gdy się rozgrzeje a nie ruszam kierownicą jest ok. Mieliście z czymś takim do czynienia?
elektryk - 19-08-2015, 13:18

Jak ruszasz kierownica to wzrasta obciążenie pompy wspomagania. Pompa ma taki czujnik ciśnieniowy który steruje ECU w celu podniesienia obrotów. Odepnij kabelek od pompy i sprawdź obroty bez tego dodatkowego sterowania.
Paput - 19-08-2015, 22:02

elektryk napisał/a:
Jak ruszasz kierownica to wzrasta obciążenie pompy wspomagania. Pompa ma taki czujnik ciśnieniowy który steruje ECU w celu podniesienia obrotów. Odepnij kabelek od pompy i sprawdź obroty bez tego dodatkowego sterowania.


kiedyś własnie czytałem o tym, ty też tak masz kolego taki objaw?

elektryk - 21-08-2015, 09:38

Przy totalnie zimnym silniku nie ma różnicy bo obroty jałowe są ok 1500. U mnie zarówno przy lekko nagrzanym jak i gorącym obroty jałowe skaczą o jakieś 100 w momencie jak kręcę kierownicą na postoju.
Paput - 14-10-2015, 19:51

elektryk napisał/a:
Przy totalnie zimnym silniku nie ma różnicy bo obroty jałowe są ok 1500. U mnie zarówno przy lekko nagrzanym jak i gorącym obroty jałowe skaczą o jakieś 100 w momencie jak kręcę kierownicą na postoju.

odpiąłem ten kabelek było jeden dzień ok a teraz jak zapale mam nagle 2 tys obr i schodzi na 1,5 tys jak nie ruszam i rozgrzeje sie trochę to jest ok ale jak zaczne jechac to faluja 1,5-2,0 tys obr. Jak sie trochę rozgrzeje to wszystko się uspokaja. NIe wiem o co biega. Może przczyścić przpustnicę? Może czujnik temp cieczy chłodzącej nawala trochę. Sam już nie wiem. Chyba że krokowy w przepustnicy tak wariuje... :twisted:

elektryk - 15-10-2015, 10:30

Paput napisał/a:
teraz jak zapale mam nagle 2 tys obr i schodzi na 1,5 tys jak nie ruszam i rozgrzeje sie trochę to jest ok ale
U mnie jest tak samo.
Paput napisał/a:
jak zaczne jechac to faluja 1,5-2,0 tys obr.
Ale jak jedziesz to chyba operując nogą zmieniasz obroty. Po puszczeniu gazu silnik też nie zmniejsza obrotów momentalnie.
Paput - 16-10-2015, 20:56

elektryk napisał/a:
Ale jak jedziesz to chyba operując nogą zmieniasz obroty. Po puszczeniu gazu silnik też nie zmniejsza obrotów momentalnie.
no własnie potrafią nawet trochę wzrosnąc podczas gdy wciśnę sprzęgło nawet jak juz jest rozgrzany


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group